AP منبع: NBA صاحبان تصویب 22-تیم های نجومی راه اندازی مجدد برنامه ریزی - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

NBA حکام را تایید کرده است 22-فرمت تیم برای شروع مجدد لیگ فصل در اواخر ماه ژوئیه در دیزنی پردیس در نزدیکی اورل

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

NBA حکام را تایید کرده است 22-فرمت تیم برای شروع مجدد لیگ فصل در اواخر ماه ژوئیه در دیزنی پردیس در نزدیکی اورلاندو فلوریدا یکی دیگر از قدم بزرگ به سوی تیم بر روی دادگاه و بازی دوباره.

قالب تماس برای هر بازی تیم هشت بازی برای تعیین حذفی بذر به علاوه امکان استفاده از یک بازی در مسابقات نهایی نقطه در کنفرانس شرق و کنفرانس غرب postseason زمینه یک فرد آشنا با این وضعیت روز پنجشنبه گفت. این فرد صحبت کرد به گزارش آسوشیتد پرس در خواست نامش فاش نشود به این دلیل که لیگ تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است نشان داد که نتیجه رای گیری عمومی.

آن است که مهم ترین گام در عین حال در روند تلاش برای از سرگیری یک فصل است که به حالت تعلیق در آمد نزدیک به سه ماه پیش به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. بسیاری جزئیات دیگر برای لیگ برای ادامه کار را از طریق – از جمله مشخص شدن جزئیات آنچه تست برنامه خواهد بود یک بار تیم وارد ماه آینده در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی و محاسبه مالی انشعابات بازی کوتاه فصل به طور منظم.

فرد دیگری نیز صحبت به AP خواست نامش فاش نشود به این دلیل که جزئیات این مذاکرات در حال انجام نشده است برای عموم منتشر شد گفت: ملی انجمن بازیکنان بسکتبال و NBA در حال ادامه کار بر روی یک "طولانی" پروتکل های پزشکی سند است. جزئیات این سند به اشتراک گذاشته خواهد شد با تیم پس از آن بحث ها به پایان رسید گفت: این فرد که اضافه شده است که تیم ها باید آنها را در مقدار زیادی از زمان برای آنها را به آماده شدن برای انتظار می رود در اواسط ماه ژوئیه ورود در دیزنی-ESPN پیچیده است.

اگر تمام 22 تیم های که در حال رفتن به دیزنی بازی خود اختصاص هشت بازی قبل از postseason آغاز می شود, NBA بازی می 1,059 بازی در این فصل به طور منظم. که به معنی 171 فصل به طور منظم بازی لغو خواهد شد که می تواند هزینه بازیکنان حدود 600 میلیون دلار در حقوق و دستمزد.

کسانی 22 باشگاه را در جایی بین 71 و 75 فصل به طور منظم اگر بازی دیزنی بخشی از برنامه به اتمام است از مرسوم 82-بازی تخته. این تیم که آیا واجد شرایط برای راه اندازی مجدد خود را به پایان فصل پس از بازی در جایی بین 64 و 67 بازی.

اما یکی از بزرگترین موانع است در حال حاضر پاک شده و اگر همه چیز با توجه به طرح NBA قهرمان برای یک فصل بر خلاف هر گونه دیگر خواهد بود تاج در ماه اکتبر. این فصل می تواند به آن ماه اگر لیگ پیش می رود با طرح خود را برای همان حذفی قوانین طبق معمول که هر دور با استفاده از بهترین هفت با فرمت.

پنج شنبه حرکت توسط شورای حکام – که اتفاقا در همان روز این فصل NBA نهایی را شروع کرده اند اگر این زمان عادی بود تا حد زیادی. NBA در نظر گرفته بی شماری گزینه های راه اندازی مجدد پس از تعلیق این فصل در 11 مارس محدودتر هم که در لیست پایین به چهار امکانات در هفته گذشته و از وجود 22-تیم طرح به سرعت شروع به دست آوردن شتاب.

22-تیم طرح شامل همه تیم ها بودند که برگزاری حذفی نقاط زمانی که فصل متوقف شد, به علاوه تمام باشگاه های دیگر ظرف شش بازی postseason اسکله.

میلواکی, لس آنجلس لیکرز و بوستون و نایب قهرمان NBA تورنتو در حال حاضر مسجل حذفی اسکله. در حال حاضر با تنها هشت بازی باقی مانده برای هر تیم به این معنی است که هشت باشگاه های دیگر – Miami, ایندیانا, فیلادلفیا و لس آنجلس کلیپرز و دنور, یوتا, Oklahoma شهرستان و هوستون – باید postseason نقاط امن و دالاس تقریبا یکی است به عنوان به خوبی.

که برگ نه تیم رقابت برای سه باقی مانده حذفی اسکله. در شرق بروکلین اورلاندو و واشنگتن در مسابقه برای دو لکه. در غرب ممفیس, Portland, New Orleans, ساکرامنتو سن آنتونیو و شیکاگو خواهد تنه زدن به یک نقطه.

اگر فاصله بین هشتم و نهم در هر دو کنفرانس چهار بازی و یا کمتر زمانی کوتاه به طور منظم فصل به پایان می رسد کسانی که تیم را از رفتن سر به سر برای شماره 8 دانه. این تیم در نهم را مجبور به رفتن 2-0 در دو سری بازی را به نفع خود اسکله; در غیر این صورت شماره 8 دانه خواهد پیشبرد به postseason.

پنج شنبه تصمیم همچنین بدان معنی است که این فصل برای آتلانتا کلیولند نیویورک و گلدن استیت, مینه سوتا, دیترویت شیکاگو و شارلوت بیش از. نیکس را از دست برگشتی برای هفتمین فصل متوالی سوم-طولانی ترین زمان خشکسالی در لیگ پشت ساکرامنتو و محفل ققنوس – که هنوز هم شانس ابتلا به پلی آف این فصل است.

و با Hawks نه حرکت آن را نیز بدان معنی وینس کارتر تقریبا مطمئنا بازی به بازی نهایی از 22 سال NBA حرفه ای ترین لیگ تاریخ است.

کارتر اولین بازیکن در تاریخ NBA به نظر می رسد در چهار دهه است صبورانه اصرار داشت که او بازنشسته است و پس از این فصل است. او به نظر می رسد در 1,541 NBA بازی پشت تنها رابرت پریش (1,611 دفاع کرد گرفته شد) و Kareem Abdul-Jabbar (1,560) در لیگ تمام وقت لیست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن