دستگیری 3 بیشتر افسران جورج فلوید مرگ - Tue, 03 Jun 2020 PST

مینیاپولیس – دادستان شارژ سه افسر پلیس روز شنبه در مرگ جورج فلوید و ثبت, جدید, سخت تر اتهام افسر در مرکز این م

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

مینیاپولیس – دادستان شارژ سه افسر پلیس روز شنبه در مرگ جورج فلوید و ثبت, جدید, سخت تر اتهام افسر در مرکز این مورد ارائه یک پیروزی به معترضان که پر از خیابان ها از ساحل به ساحل به مبارزه با خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

جدی ترین اتهام علیه Derek چوین بود که فیلمی از فشار دادن زانو خود را به Floyd گردن و در حال حاضر باید به دفاع از خود در برابر اتهام قتل درجه دوم. سه دیگر ماموران در صحنه متهم شدند برای اولین بار با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم و درجه دوم در قتل نفس.

هر چهار نفر از کار اخراج شدند در هفته گذشته. در صورت محکومیت آنها می توان به محکوم به چهار دهه در زندان است.

چوین در ابتدا به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. کسانی که اتهامات هنوز هم ایستاده است.

جدید قتل درجه دوم شارژ مدعی است که چوین باعث فلوید مرگ بدون قصد در حالی که دیگری را مرتکب جنایت یعنی سوم-حمله درجه. آن را حمل حداکثر مجازات از 40 سال در زندان در مقایسه با حداکثر 25 سال برای سومین قتل درجه.

دیگر افسران – توماس Lane, J. Kueng و Tou Thao – صورت همان حداکثر مجازات برای کمک و معاونت در جرم. هر سه نفر در بازداشت توسط شب چهارشنبه. چوین دستگیر شد هفته گذشته است و هنوز هم برگزار می شود.

این اتهامات متعدد در برابر هر یک افسر را ارائه داوران گزینه های بیشتر برای پیدا کردن آنها گناه است.

از اتهامات عنوان شده بودند به دنبال مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون که به نام تظاهرات به راه انداخته با مرگ "دراماتیک و لازم است" و گفت: فلوید "باید در اینجا و او نیست."

"زندگی او ارزش و ما به دنبال عدالت" گفت: الیسون که هشدار داد که برنده اعتقادات خواهد بود و گفت که فشار افکار عمومی تا به حال هیچ ارتباطی با تصمیم گیری خود را.

صدها نفر از معترضان در شهر نیویورک واشنگتن مربع پارک زمانی که اتهامات اعلام شد.

"این کافی نیست" از معترضان Jonathan Roldan گفت: اصرار تمام چهار افسران باید متهم شده اند از شروع. "در حال حاضر ما هنوز در حال راهپیمایی به دلیل آن را به اندازه کافی که آنها را دستگیر کردند. وجود دارد باید به طور منظم تغییر دهید."

بن Crump یک وکیل برای Floyd خانواده آن را به نام "یک لحظه تلخ و شیرین" و "یک گام مهم رو به جلو در جاده ها به عدالت است." Crump گفت Elison گفته بود خانواده او را ادامه تحقیقات خود به Floyd مرگ و ارتقا به اتهام قتل درجه اول اگر موجه باشد.

این حرکت توسط دادستان مربوط یک هفته بی سابقه در تاریخ آمریکای مدرن که در آن تا حد زیادی به تظاهرات مسالمت آمیز صورت گرفت در جوامع در همه ابعاد بودند اما مسئولیت حملات خشونت ها از جمله حملات مرگبار در افسران شایع دزدی و آتش سوزی در برخی از مکان های.

در سراسر کشور بیش از 9,000 دستگیر شده اند در ارتباط با ناآرامی های. حداقل 12 مرگ و میر گزارش شده است هر چند شرایطی که در بسیاری از موارد هنوز در حال مرتب کردن.

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz, صحبت, پس از اتهامات جدید اعلام شد گفت: دولت و ملت باید به "ضبط لحظه ای" و با استفاده از حوادث غم انگیز از هفته گذشته برای مقابله با اثرات نژادپرستی از جمله نابرابر آموزشی و فرصت های اقتصادی.

"من فکر می کنم این است که احتمالا ما آخرین ضربه را به عنوان یک دولت و ملت برای حل این مشکل سیستمیک موضوع گفت:" در یک کنفرانس خبری.

همچنین چهار شنبه, Hennepin شهرستان دفتر معاینات پزشکی منتشر شد کامل گزارش کالبد شکافی بر روی فلوید که اشاره او قبلا آزمایش مثبت برای COVID-19 اما ظاهرا بدون علامت. این گزارش منتشر شد و با خانواده این اجازه پس از خلاصه یافته های دوشنبه گفت که او تا به حال یک حمله قلبی در حالی که مهار توسط ماموران.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحت فشار قرار دادند تا ملت فرمانداران و فقر را در برابر خشونت است. او دوباره توییتی گفت: "LAW & ORDER!"

مسحور کننده نیروی امنیتی از جمله افسران اف بی آی به گروگان نجات, تیم, سرویس مخفی و اداره مبارزه با مواد مخدر اداره زندان ها و, به گفته یک مقام دفاعی ارشد حداقل 2,200 سربازان گارد ملی – در زور بود روز شنبه به عنوان هزاران نفر از معترضان مسالمت آمیز نشان داده در پایتخت کشور است. برخی از باقی مانده در نزدیکی کاخ سفید در حالی که دیگران راهپیمایی به سمت ساختمان کاپیتول.

وسایل نقلیه نظامی بودند پارک شده در خیابان نزدیک کاخ سفید و آرایه ای از سازمان های نگهداری از هوا. FBI, هواپیما, ارتش نظارت هواپیما و یک پارک پلیس, هلیکوپتر دور سربار.

در یک نقطه در نزدیکی کاخ سفید معترضان شروع به آواز خواندن "گریس شگفت انگیز" را به عنوان آنها به زانو در نظر مأموران اجرای قانون ضد شورش. "ما قرار نیست در هر نقطه!" آنها شعار می دادند. وجود دارد هیچ نشانه ای از درگیری.

معترضان جید جونز 30 گفت که این تظاهرات ادامه خواهد داد با وجود اتهامات جدید.

"که حداقل آنها می تواند انجام دهد گفت:" جونز بود که حضور در واشنگتن تظاهرات روز. "آن را به پاک کردن دور 400 سال از درد است."

"ما بسیار خوشحالیم که وجود دارد هزینه های اضافی, اما این بدان معنا نیست که عدالت بوده است در خدمت" او گفت:.

بیش از 20 ، 000 از اعضای گارد ملی نامیده شده اند تا در 29 متحده برای مقابله با خشونت است.

در شهر نیویورک که در آن high-end فروشگاه ها غارت شد در روز قبل برخی از خرده فروشان غنی شده خود را اموال. در لوکس فروشگاه Saks Fifth Avenue, ویندوز سوار شد تا پس از آن تحت پوشش زنجیره ای پیوند شمشیربازی و خاردار. جلوی فروشگاه بود محافظت شده توسط یک خط از خالکوبی مردان با سگ. وجود دارد scuffling در برخی از نقاط شهر دوشنبه شب اما هیچ نشانه ای از عمده درگیری بین مردم و پلیس است.

این تظاهرات نیز ریشه در خارج از کشور.

در یونان پلیس با شلیک گاز اشک آور پس از افراد جوان حمله کردند و آنها را روز شنبه در خارج از سفارت آمریکا در آتن. برخی از 4000 معترضان شده بود مسالمت آمیز تا زمانی که در پایان این تظاهرات که برخی انداخت بنزین بمب و پلیس سنگ. هیچ آسیب و یا بازداشت شدند و گزارش شده است. دیگر تظاهرات برگزار شد روز شنبه در لندن هلسینکی روتردام و بوگوتا در میان دیگر شهرستانها.

خشم بیش از فلوید مرگ ریخته به آرایه ای از مسائل نژادی در سراسر آمریکا

در فیلادلفیا به عنوان مثال یک مجسمه از شهردار سابق فرانک ریزو برداشته شد و شهر شنبه پس از بارها و بارها که هدف خرابکاری. ریزو ریاست بیش از یک نیروی پلیس به طور گسترده ای متهم به نژادپرستی و خشونت در 1970s.

در ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم شد اعلام برنامه های روز شنبه برای حذف از یاد مجسمه مؤتلفه ژنرال رابرت لی ه از ریچموند برجسته بنای تاریخی خیابان یک مقام ارشد دولت گفت: با توجه به آسوشیتد پرس. مجسمه در سابق مؤتلفه سرمایه بوده است هدف خرابکاری در جریان تظاهرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب