Oilers باید هارت? McDavid, Draisaitl هستند NHL MVP نامزدهای

این Edmonton Oilers' تجدید حیات قرار داده شده کانر McDavid در NHL MVP مکالمه همراه با هم تیمی لئون Draisaitl.ک

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

این Edmonton Oilers' تجدید حیات قرار داده شده کانر McDavid در NHL MVP مکالمه همراه با هم تیمی لئون Draisaitl.

کلرادو ناتان MacKinnon و بوستون دیوید Pastrnak ساخته شده خود را در مورد بیش از حد در طول یک بیماری همه گیر و کوتاه فصل است. و فراموش نکنید که Artemi Panarin اواخر ورود در این بحث پس از نیویورک رنجرز به پایان رسید 11th در کنفرانس شرق به اندازه کافی واجد شرایط برای لیگ پیشنهاد 24-تیم حذفی فرمت.

دشوار است به عنوان آن ممکن است به یاد داشته باشید آخرین باری که جن کاهش یافته است در تاریخ 11 مارس سه ماه که گذشت حداقل زمان ارائه شده برای جوایز رای دهندگان به بیش از منافذ اعداد قبل از ارسال برگه های رای خود در این هفته.

"در این سال من تا به حال زمان بیشتر از همیشه راستش چون من نمی اخذ شده است در هواپیما" شوخی ان بی سی پییر مک گوایر که معمولا صرف آوریل تا ژوئن رقص از یک حذفی رقابت را به دیگری.

تنها مشکل برای مک گوایر بود و بینی در گفتگو زیرا یک فصل کامل نشده بود به پایان رسید و تیم بازی ناهموار تعدادی از بازی ها.

مک گوایر تکیه به سمت طرفداری از McDavid که برنده هارت در سال 2017 و Draisaitl با تماس با آنها را "دو مشکل" در کمک به Oilers رسیدن به پلی آف فقط برای دومین بار در 14 سال است. محور جداگانه خطوط Draisaitl (43 اهداف و 110 امتیاز) و McDavid (37 اهداف و 97 امتیاز) به پایان رسید 1-2 در NHL نقطه مسابقه.

که هیچ زیانی به MacKinnon که تا به حال 35 اهداف و 93 امتیاز در کمک به بهمن غلبه بر یک راش از صدمات و پایان دوم در بخش مرکزی. مک گوایر بود به همان اندازه تحت تاثیر قرار با Pastrnak ارسال حرفه ای اوج با 48 اهداف و 95 امتیاز با وجود بازی فقط 70 بازی.

هر چند Panarin شایسته توجه پس از اتمام با 32 گل و 95 امتیاز به دست کشیدن بر او رنجرز فصل خواهد بود اگر نه برای گسترش فرمت.

آسوشیتد پرس هاکی نویسندگان لری Lage جان Wawrow و استفان stefanie marie وزن با خود بر میدارد:

هارت تروفی (MVP)

Draisaitl: "رهبری لیگ با یک حرفه ای-بالا 110 امتیاز فقط در 71 بازی دادن آرام بخش-رقیب Oilers یک ستاره دوم به همراه McDavid." — Lage.

Draisaitl: "افزایش در توانایی خود را به بازی در تمام موقعیت در حالی که تاکید کردن McDavid در یک تیم است که مخالفت برای این بخش عنوان شده است." — Wawrow.

MacKinnon: "تا به حال 43 امتیاز بیشتر از بعدی خود را-نزدیک ترین کلرادو تیمی (rookie defenceman Cale ماکار) و انجام بهمن به نقطه دوم در کنفرانس غرب در میان آسیب به گابریل Landeskog, Mikko Rantanen و هر دو goaltenders." — Stefanie marie.

Vezina تروفی (برترین دروازه بان)

کانر Hellebuyck وینیپگ (31-21-5, 2.57 اهداف-برابر میانگین): "Bounced بازگشت از لرزان فصل با نمایش با NHL-بالا شش shutouts برای جت که از دست دادن رکورد بدون او در net." — Lage.

Hellebuyck: "رفت و 10-5-1 و اجازه 34 گل در شروع 16 از جت های نهایی 19 بازی در کمک به Winnipeg صعود از خورده برای نهم در نقاط هفتم در غرب است." — Wawrow.

Hellebuyck: "بوستون Tuukka Rask بهترین اعداد, بلکه تیم قوی تر در مقابل او و یک مقدار کوچکتر حجم کار اوج تعادل به Hellebuyck که برنده 31 او در 58 بازی با .922 صرفه جویی در صد." — Stefanie marie.

نوریس تروفی (بالا defenceman)

جان کارلسون واشنگتن (15 اهداف کمک 60 و 75 امتیاز 69 بازی): "او امتیاز بیشتری نسبت به سایر defenceman و جهان بود, بهترین خط آبی پس از اتمام در پنج رای دادن در دو سال گذشته." — Lage.

روم Josi Nashville (16 اهداف 49 کمک 65 امتیاز در 69 بازی): "پیوست کارلسون به عنوان NHL تنها دو blueliners برای رهبری تیم خود را در نقاط در حالی که به طور متوسط یک دقیقه بیشتر از زمان یخ در هر بازی و در پایان هفتمین میان defenceman با یک به علاوه-22 امتیاز." — Wawrow.

کارلسون: "تلنگر یک سکه بین کارلسون و Josi و شکارچیان defenceman ممکن است گرفته ام این بود فصل رفته 82 بازی. هنوز کارلسون قرار داده تا 10 امتیاز بیشتر و واشنگتن بهترین بازیکن نیمه اول سال است." — Stefanie marie

کالدر جام (بالا rookie)

کوین هیوز, ونکوور (هشت گل و 45 کمک و 53 امتیاز 68 بازی): "چراغ rookies در نقاط و کمک به Canucks یک شات به پلی آف برای اولین بار پس از سال 2015 است." – Lage.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Cale ماکار کلرادو (12 اهداف 38 کمک 50 امتیاز 57 بازی): "تجزیه و تحلیل ترافیک ممکن است نقطه به نقطه هیوز اما ماکار گذشت تست چشم در حالی که در پایان با سه امتیاز کمتر در 11 کمتر بازی به ثمر رساند در حالی که چهار بازی برندگان (هیوز تا به حال دو)." — Wawrow.

هیوز: "در یک ناخن-گازگیر در برابر ماکار این Canucks defenceman و برادر شیاطین شماره 1 انتخاب کنید Jack Hughes می شود nod برای سالم ماندن و 68 بازی ها, اسکیت تقریبا یک دقیقه بیشتر و داشتن یک ضربه بزرگتری در ونکوور." — Stefanie marie.

Selke تروفی (بالا دفاعی به جلو)

پاتریس برگرون بوستون: "بوستون به نظر می رسد NHL بهترین تیم در بخشی به دلیل یکی از بزرگترین دو راهی بازیکنان. اگر برگرون برنده جایزه برای پنجمین بار او را در شکستن رکورد تعیین شده توسط Hall of Famer باب Gainey." — Lage.

Sean خیاط فیلادلفیا: "چراغ NHL با پیروزی 59.6 درصد از faceoffs (542 از 909) به پایان رسید گره خورده است برای 10th با یک به علاوه-21 امتیاز در حالی که پیشرو آگهی های جلو در به طور متوسط 19 دقیقه و 49 ثانیه در زمان یخ." — Wawrow.

خیاط: "با شدت بهم زدن غوطه دادن اولین Selke برای یک مرد است که منجر به NHL در faceoff-برنده درصد به طور متوسط 2 دقیقه یک بازی در مجازات کشتن و نیز قرار داده تا 22 اهداف و 37 کمک می کند." — Stefanie marie.

بانوی Byng یادبود جایزه (مردانگی)

رایان o'reilly, St. Louis: "2014 Byng برنده بود فقط 10 پنالتی دقیقه در این فصل در حالی که پیشرو در دفاع از قهرمان جام استنلی بلوز با 61 امتیاز و 49 کمک می کند." – Lage.

O'reilly: "به جز دورویی ریش وجود دارد هیچ چیز کثیف در مورد o'reilly بازی که اشاره او جلوتر از کارولینای Jaccob Slavin." — Wawrow.

Jaccob Slavin Carolina: "یک کهنه جایزه خواستار اقدامات مختلف از موفقیت اما Slavin است که نه تنها نجیبانه کردن یخ بلکه در آن با تنها 10 پنالتی دقیقه در حالی که رو به بالا مخالف خطوط در دقیقه." — Stefanie marie.

جک آدامز جایزه (برترین مربی)

جان Tortorella کلمبوس (33-22-15): "کلمبوس از دست Panarin سرگئی Bobrovsky و مت Duchene در رایگان آژانس و هنوز هم یک مدعی حذفی با یک مربی که ممکن است مطابقت پت برنز' رکورد مجموع سه Adams جوایز." – Lage.

دیو Tippett, ادمونتون (37-25-9): "اغلب دستکمگرفتهشده خود را برای هشت سال از روی لئامت دادن با استعداد-تخلیه کویوتس Tippett نشان داد که چگونه قادر به او در تبدیل قبلا underachieving Oilers به رقیب." — Wawrow.

Tortorella: "پس از همه فکر می کردند که کت آبی خواهد مبارزه از دست دادن بسیاری از بازیکنان در رایگان آژانس کلمبوس یک توده ای از آسیب بیشتر از سال و هنوز هم یک مدعی به دلیل Tortorella." — Stefanie marie.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن