یک ماه قبل از NBA را راه اندازی مجدد این شبکه به خاطر از دست دادن بازیکنان

NEW YORK—Brooklyn Nets شروع این فصل NBA طلوع یک عصر جدید و در حالی که در این سال بود که همیشه انتظار می رود به

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

NEW YORK—Brooklyn Nets شروع این فصل NBA طلوع یک عصر جدید و در حالی که در این سال بود که همیشه انتظار می رود به یک دوره گذار حق رای دادن امید به حداقل ساخت پایه های بالقوه سلسله.

هشت ماه بعد کمی رفته با توجه به طرح.

با حدود یک ماه قبل از NBA است که انتظار می رود برای راه اندازی مجدد آن فصل در والت دیزنی جهان, شبکه باید کمی بیشتر از یک اسکلت خدمه برای ارسال بازی در فلوریدا. دلیل صدمات coronavirus عفونت و یا نگرانی از شیوع بسیاری از تیم های برتر بازیکنان رد شده از راه اندازی مجدد بالا بردن سوال در مورد چگونه رقابتی این تیم می تواند زمانی که لیگ را برمی گرداند.

در شب دوشنبه مرکز DeAndre Jordan ارسال شده در توییتر که او تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus و نمی خواهد بازی در فلوریدا و گارد اسپنسر Dinwiddie گفت: ورزشی که او نیز آزمایش مثبت برای ویروس — هر چند Dinwiddie گفت که "معلوم نیست" که آیا او قادر خواهد بود برای رفتن به دیزنی جهان. ویلسون چندلر رزرو رو به جلو تیم گفت او امید بستن به جست و خیز بقیه فصل به دلیل ویروس نگرانی.

بدون چندلر اردن و Dinwiddie که کمک ارائه یک جرقه پس از تورها از دست Kyrie Irving به یک آسیب دیدگی شانه باشگاه را با فهرستی که شامل استعداد اما بازیکنان در حال توسعه مانند Caris LeVert, جارت آلن و جو هریس و یک تعداد انگشت شماری از حداقل تاسیس بازیکنان.

ایروینگ و کوین دورانت, شبکه' دو خیمه رایگان-عامل خریدهای از تابستان گذشته در حال انتظار نمی رود که به بازی یا نه. در ماه فوریه این شبکه اعلام کرد که ایروینگ را از دست بقیه فصل به دلیل یک بیمار شانه راست است که نیاز به عمل جراحی است. دورنت که پاره اش تاندون آشیل فقط بیش از یک سال پیش گفت: شکست نخوردگان در ماه ژوئن که خود باز گشت خواهد صبر کنید تا فصل آینده است.

نیکولاس Claxton, a rookie قدرت رو به جلو که با صرفهجویی نمی خواهد در فلوریدا یا پس از تحت آرتروسکوپی labrum تعمیر عمل جراحی این شبکه هفته گذشته اعلام کرد. و در نهایت این تیم هفته گذشته اعلام کرد که آن را به حال چشم پوشی رزرو گارد تئو پینسان.

این تیم نقل مکان کرد و به سرعت به پر کردن برخی از حفره های که در این فهرست از جمله اضافه کردن گارد تایلر جانسون, که به گرمای میامی به ثمر رساند برخی از پانچ کردن نیمکت خود را در چهار فصل اما تلاش متناسب با خورشید پس از داد و ستد به ققنوس.

این شبکه نیز دوباره امضا جاستین اندرسون ذخیره دیگر به جلو بود که 10 روز قرارداد با این تیم در ماه ژانویه است. این تیم تا 11:59 p. m. به وقت شرق آمریکا سه شنبه به امضای هر جایگزینی بازیکنان, اما آن را در حال حاضر دارای یک فهرست کامل از جمله بازیکنان با دو طرفه قرارداد آنها تیم انتظار به تکیه بر این در اواخر فصل.

حتی قبل از همه گیر طرح میتوانست NBA در اواسط ماه مارس شبکه' فصل بود و پر سر و صدا یکی. در شب افتتاحیه ایروینگ خیره شدن نمره 50 امتیاز در یک وقت اضافه از دست دادن به مینه سوتا تیمبرولوز.

اما پس از تیم تصادفا به یک 4-7 شروع آسیب اشکال آمار: ایروینگ شانه باعث او را به دست 26 بازی و سپس بعد از یک عمر کوتاه بازگشت او رد می شود. LeVert 25-year-old guard تصور می شود یک قطعه بنیادین شبکه' آینده از دست رفته از چند هفته به دلیل یک راست-انگشت شست آسیب است. و هنگامی که او در بازی او را نشان نمی دهد رشد است که بسیاری از انتظار می رود از او.

وجود دارد ایروینگ مربوط به درام نیز هست. پس از از دست دادن ژانویه به Philadelphia 76ers ایروینگ به خبرنگاران گفت که کمبود استعداد در فهرستی بود "خودنمایی" و این که این تیم نیاز بیشتر قطعات.

تکان دهنده ترین داستان فصل آمد در ماه مارس زمانی که مربی کنی اتکینسون و تیم "دو طرف توافق کردند که به بخشی از راه" و ژاک Vaughn نام مربی موقت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اتکینسون شده بود در سال چهارم خود را به عنوان شبکه' مربی و تا به حال یک شهرت قوی در اطراف لیگ برای گرفتن بیشتر از بازیکنان در تیم خود. در سه سال اول مربیگری خود تصدی شبکه' برنده مجموع گل رز در هر فصل.

چهار روز پس از اتکینسون, پا, پایین, NBA فصل به تعویق افتاد. شبکه آخرین بازی مارس 10 برابر لس آنجلس لیکرز: چندلر اردن و Dinwiddie تمام موضوعات آغاز شده که بازی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب