'اقیانوس به آیداهو' شرح زیر است مهاجرت از ماهی قزل آلا از اقیانوس آرام به مرکزی آیداهو همهجانبه از طریق رسانه های اجتماعی کمپین - Sun, 05 Jul 2020 PST

عمومی, روزنامه نگار کریس Millgate صرف یک دهه در اخبار تلویزیون قبل از شروع تولید خود شرکت, تنگ خط رسانه ها در

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

عمومی, روزنامه نگار کریس Millgate صرف یک دهه در اخبار تلویزیون قبل از شروع تولید خود شرکت, تنگ خط رسانه ها در سال 2006. با یک ربع قرن از چند رسانه ای از داستان سرایی Millgate تراورس کشور در جستجوی پویا, موضوعات تحقیق در مورد مسائل به طور کامل و سپس ترجمه عناصر اصلی از طریق عکس و کلمات با اعتبار.

آخرین پروژه یک تجربه همهجانبه است که او را در جاده ها و جریان از شمال غربی اقیانوس آرام تمام تابستان طولانی است.

"اقیانوس به آیداهو" آغاز بکار در سیستم عامل رسانه های اجتماعی در این تابستان. این تجربه چند رسانه ای ارائه می دهد مخاطبان این فرصت را به مسیر سفر از مهاجرت ماهی قزل آلا از – همانطور که از عنوان پیداست – اقیانوس آرام به ماهی قزل آلا رودخانه در مرکزی, آیداهو, یک 850 مایل سفر.

"ما بسیاری از چیزهایی که رفتن و بسیاری از لایه ها از اولویت های, که آیا آن بدانند چگونه برای تغذیه خانواده ما امشب به چگونه ما در حال رفتن به سعی کنید به برنامه ریزی تعطیلات تابستان" Millgate گفت. "و در همه است که حیات وحش در زمین فقط در تلاش برای انجام چیزی که خود را با همه ما در بالا از آنها. و فقط برای یک دقیقه من می تواند کمک به مردم برای شرکت در آنچه در جریان است در درون ما منابع طبیعی با وجود تمام چیزهایی که ما در حال انجام در بالای آنها است."

رسانه های اجتماعی

او ماجراجویی در فضای باز آغاز شد در دهان از رودخانه کلمبیا در اورگان و به پایان خواهد رسید و در این یانکی چنگال از رودخانه ماهی در آیداهو. فیلم جمع آوری شده در طول سفر را به پایان فیلم به علاوه داستان برای چاپ و رسانه های تصویری رسانه در سراسر کشور در سال 2021.

"من رفتن در امتداد یک زمان 10 تا 12 روز سفر در یک زمان و سپس من جلوتر از ماهی پس من می آمد خانه من در آغوش کودکان و نوجوانان, دوش گرفتن تا مطمئن شوید که همه چیز را رسانه های اجتماعی-دانا در حال اجرا است چرا که می تواند به نوبه خود به خود جدا وحش."

همهجانبه رسانه های اجتماعی کمپین یک چالش بوده است برای این روزنامه نگار کهنه کار.

"با داشتن رسانه های اجتماعی ما می تواند رسیدن به این مخاطبان در یک راه پویا تر است که واقعا باعث می شود آنها احساس درگیر است. من اعتبار من دقت من روزنامه نگاری صداقت – همه کسانی که همه چیز هنوز هم وجود دارد, اما این بیشتر در دسترس لایه وجود دارد که در آن مردم می توانند با تعامل بیشتر است."

در طول زمان خود را در خانه او می نویسد: ویرایش کاهش تصویری, برنامه, بیشتر مصاحبه های – آن را به یک سرعت گیج کننده.

"به عنوان یک خبرنگار این تغییرات انتظار زیرا آنها می خواهند بیشتر از شخصی پشت صحنه مسائل است. من خواسته که در گذشته پنج تا 10 سال از همیشه قبل از. اما ما هنوز هم فقط واقعی مردم است. و بنابراین من در این تکالیف و من سعی می کنم به شما بگویم که چگونه به فکر می کنم در مورد این مسئله من فقط می خواهم شما را به فکر می کنم."

تدارکات

Millgate نشده اجرا به بیش از حد بسیاری از شگفتی در سفر خود و در عین حال – حداقل با ماهی.

"آنچه تعجب آور است این است که همه چیز در حال سقوط است به جای" او گفت:. "من کشیدن غیر ممکن است اینجا و من نمی گم. من برای پیدا کردن هر نقطه من نیاز به. من برای پیدا کردن آن زمانی که من نیاز به وجود داشته باشد. هر کس که موافق به مصاحبه است که در نقطه خود را زمانی که من وجود دارد. و آن را بسیار باور نکردنی است.

"این تقریبا دارای نعمت غیر مترقبه, شما می دانید ؟ آن را مانند همه چیز که می تواند به اشتباه است و نه اشتباه."

Millgate است که به خوبی با آن آشنا آیداهو بخش از سفر خود را در تابستان امسال است. بقیه شده است یک کشف هیجان انگیز برای او.

"شما به من مانند گذشته پایان این مسیر مهاجرت و من نمی دانم چه چیزی به نظر می رسد مانند من نمی دانم که در آن هر چیزی است" او گفت:. "و پس از آن این دنیای جدید از تیراندازی به یک چشم انداز من هرگز دیده می شود و من دوست دارم که.

"وجود دارد هیچ چیز خسته کننده در مورد آن زمانی که چشم خود را در حال غرق با همه چیز که جدید است. من مثل آن روز. بنابراین این واقعیت است که وجود دارد مانند این جنگل های بارانی است که پایین تر کلمبیا نشسته در وسط این پایه کویر مهاجرت مسیر آن بسیار جذاب است."

در آغاز

Millgate شات از یک فیلم چند سال پیش در یانکی چنگال از ماهی قزل آلا رودخانه در مرکز آیداهو است که لایروبی طلا و چپ در خرابه.

وجود دارد که او در بر داشت genesis برای او زمان پروژه.

"زمانی که من در آنجا تیراندازی – من هرگز دیده می شود یک ماهی قزل آلا. من هرگز گرفتار یک ماهی قزل آلا در آیداهو. من هرگز لمس کرده ام. اما من تو را دیدم آنها را در وجود دارد و من فکر کردم من تماشای آنها شما می دانید اساسا در آخرین روز از زندگی و از آنها حفاظت از تخم ریزی خود را خواب. و فکر " چگونه بر روی زمین می کند این ماهی انجام دهید و آنچه در زمین می کند که سفر چگونه است؟' من به دنبال در یک ماهی که فقط شنا 850 مایل به تخم و مرگ. بنابراین من تصور نوع سرگردان: چه این سفر بود و من چگونه می توانم این نمودار به اقیانوس؟' "

پس از آن در سال گذشته Millgate به شدت شکست پای او هنگامی که او در برخورد با یک جن مربیگری خود بچه های تیم هاکی.

او ناتوان به مدت چهار ماه.

"وقتی که اتفاق می افتد به شما و شما را به پایین پرتاب بر روی نیمکت خواهم که شما واقعا هیچ انتخاب دیگری اما به خودتان نگاه کنید و کار خود را و که در آن شما و آنچه که واقعا مهم است. و من تا به حال بسیاری از کسانی که همه چیز در حال حاضر اندود شده تا در زندگی من است. اما این مفهوم از زیر ماهی فقط از نوع شروع چسبیده با من."

در ماه اکتبر سال گذشته او چگونه او می خواهم جلو و این پروژه را با سطوح پیچیده از جزئیات پوشش برنامه سفر و محل سکونت و خدمه است. اما پس از آن همه گیر ضربه پرتاب بسیاری از این طرح ،

"وقتی که اتفاق افتاده است به عنوان یک مترجم آزاد مقدار زیادی از کار افتاد دور فورا. و هیچ چیز وجود دارد من می خواهم به انجام است. اما این پروژه از نوع آویزان و آن را بدل به کل این چیز دیگر – 'در حال حاضر ما در حال رفتن به پشته حتی بیشتر شانس علیه شما. ببینید اگر شما می توانید این خاموش است. و من ریخته من پرواز من ریخته هتل های من, من ریخته خدمه و نمیفهمد که چگونه به انجام آن را در راه است که امن بود و مسئول و معقول است."

تویوتا و چهار چرخ کمپ آمد از طریق به عنوان حامیان مالی برای این پروژه ارائه Millgate خود شامل حمل و نقل و مسکن در یک.

"وجود این همه زمان بین ماه های اکتبر و مارس بود که در آن یک کل وحشی سوار coaster غلتکی از 'OK این است که رفتن به اتفاق می افتد. این است که کاملا از روی میز' به 'هی این اتفاق خواهد افتاد و آن را میخوام نگاه کاملا متفاوت است. ما در حال رفتن به آن را بکشید.' "

همه گیر

عملی از رانندگی را از طریق شمال غربی اقیانوس آرام در طول یک بیماری همه گیر شده است به یک چالش لجستیکی و عاطفی برای Millgate.

"این نوع از جالب به سفر در حال حاضر به دلیل درک متفاوتی از چگونه هر منطقه است که دست زدن به آن," او گفت:. "و من نه با مردم. اما شما می توانید آن را احساس کنید. بخش هایی از اورگان هستند بنابراین تعطیل در حال حاضر که حتی عبور بدون هر گونه تعامل در برخی شهرستان احساس ناراحت کننده است."

Millgate نمی خواهید به تصور او flaunting هر یک از این بیماری همه گیر احتیاطی.

"من در تلاش برای شورشی در هر راه من فقط در تلاش برای آوردن چیزی که مهم است و آن را در راه است که مسئول" او گفت:.

"و گاهی اوقات آن را کاملا تنها بود. تو مصاحبه های خود را, اما پس از آن شما لازم نیست که هر کسی به اویختن با زمانی که شما به بازگشت به خود را camper. شما کار 15 ساعت در روز به دلیل این که چگونه بسیاری از ساعت نور ما در حال حاضر. و سپس شما را به خود camper. و شما کمپینگ در مکان های که در آن هیچ کس که شما مرتب با کسی اجازه دهید به شما یک مکان امن برای پارک در پشت و یا هر چیز دیگری."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن