منگنز خانه اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی

نزدیک به دو ماه پس از جورج فلوید درگذشت در حالی که دستگیر شدن توسط پلیس مینیاپولیس مینه سوتا در مجلس نمایندگان

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

نزدیک به دو ماه پس از جورج فلوید درگذشت در حالی که دستگیر شدن توسط پلیس مینیاپولیس مینه سوتا در مجلس نمایندگان اعلام کرده است نژادپرستی بحران بهداشت عمومی.

توسط یک 82-40 رای در روز دوشنبه به تصویب مجلس خانه رزولوشن 1 که اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی و وعده داده است که خانه را بررسی این موضوع و تصویب قوانین به منظور "مشارکت فعال در از بین بردن نژاد پرستی."

در حالی که قوه مقننه باقی مانده قفل از طریق پنج شنبه شب در طرح های پیشنهادی برای پلیس پاسخگویی به آدرس نابرابری نژادی در پلیس, ساعت 1 بود که یک قطعه از قانون رسیدگی به نژاد پرستی ساخته شده است که آن را در سراسر خط پایان پس از فلوید درگذشت, on May 25. تشکر. رنا موران DFL-St. Paul روز دوشنبه گفت که ساعت 1 اختصاص داده شده است به حقوق مدنی غول پیکر و "خودآگاه کنگره" در کنگره ایالات متحده, John Lewis, D-گرجستان که جمعه درگذشت.

Rep. اموزش Richardson, DFL-مندوتا هایتز گفت: در طبقه پنج شنبه که "پشت نقاب از 'مینه سوتا خوب' نهفته است برخی از کشور وسیع ترین و عمیق ترین تفاوت."

او گفت: در خانه است که از لحاظ اقتصادی, مینه سوتا, رتبه 50 در این کشور به متوسط درآمد برابری و 49 در مالکیت خانه برابری بین سیاه و سفید Minnesotans. حتی قبل از COVID-19 همه گیر که خود را آلوده و منجر به کشته شدن یک تناسب تعداد آمریکایی های سیاه و سفید — و در نتیجه اقتصادی, خرید اینترنتی, او گفت:, سیاه بیکاری در مینه سوتا بود که از سفید Minnesotans.

مینه سوتا نیز رتبه در پایین در کشور برای پيشرفت تحصيلی شکاف بین دانش آموزان و دانشجویان رنگ و بومی و سیاه و سفید از کودکان 10 و هشت برابر بیشتر احتمال دارد به مدرسه انضباطی سوابق خود را سفید همسالان بود.

و در علاوه بر این به COVID-19 تلفات در Minnesotans رنگ ریچاردسون گفت: سلامت هستند بسیار متفاوت برای بین سفید و غیر سفید Minnesotans. در بهداشت مادر, سیاه, مادران سه تا چهار برابر بیشتر احتمال مرگ در دوران بارداری و یا هنگام زایمان از مادران سفید. 60 درصد از این مرگ و میر قابل پیشگیری هستند, او گفت:. و در سراسر همه جنس و سن جمعیت بومی و سیاه Minnesotans بالاترین حد نرخ مرگ و از همه مردم در دولت است.

"نژاد پرستی است که به معنای واقعی کلمه کشتن جوامع ما" ریچاردسون گفت. "نژادپرستی بحران بهداشت عمومی فقط به عنوان COVID-19 یک بحران بهداشت عمومی. و فقط به عنوان ما به عنوان یک بدن مواجه با بحران COVID سر در با اصلاحات و قانون ما هم باید مقابله با کشنده اثرات سیستمیک نژادپرستی است."

تشکر. ران Kresha R-Little Falls اذعان به وجود نژاد پرستی اما گفت که او را پشتیبانی نمی کند و روز دوشنبه قطعنامه زیرا او گفته است که "غیر ممکن" به محفظهای قرار دادن گسترده مسئله نژاد پرستی در یک قطعنامه. او همچنین گفت که او فکر HR 1 تقسیم خانه به جای متحد.

"یکی از بهترین راه حل برای مبارزه با نژاد پرستی است که به مکالمات و ساخت تجارب مشترک اجازه می دهد مردم برای تحقق بخشیدن به چالش ها و مشکلات و موانع که وجود دارد," او گفت:. "این قطعنامه مجبور است یک نظر بر اساس کلمات. این قطعنامه وادار کردن اعضا به تصمیم بگیرد که آیا آنها موافق با تمام کلمات در یک صفحه به جای چگونه به واقع حل واقعی مسئله است."

مورن گفت که آنچه در این قطعنامه می کند این است که اولین گام را در اذعان به وجود نژاد پرستی در مینه سوتا و "اگر ما در حال رفتن برای جلوگیری از این نژاد پرستی از زندگی در این کشور از زندگی در درون دولت ما اول باید اذعان کرد که نژاد پرستی واقعی است."

"این است که ریشه همه اختلافات ما می بینیم در کشور ما در سیستم های ما" مورن گفت. "و ما باید و شما باید بهتر شنوندگان آن نهفته نژادپرستی به وضع قانون و ایجاد فرصت های بهتر است که بلند کردن همه ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن