نیک کریستف: اجازه دهید به یاد داشته باشید که coronavirus است که هنوز هم یک راز

یک چیز عجیب در مورد گزارش coronavirus است که nonexperts در حال بینهایت با اعتماد به نفس در پیش بینی های خود را

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

یک چیز عجیب در مورد گزارش coronavirus است که nonexperts در حال بینهایت با اعتماد به نفس در پیش بینی های خود را در حالی که اپیدیولوژی نگه داشتن به من گفتن که آنها واقعا نمی دانم که خیلی در همه.

"این یک رمان است که ویروس جدید به بشریت و هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد گفت:" آن Rimoin استاد اپیدمیولوژی در UCLA.

برخی از این اپیدمیولوژیک فروتنی باید نفوذ به گفتمان عمومی.

برخی از محافظه کاران تمسخر که coronavirus بود مانند آنفولانزا بود که کاملا اشتباه است. برخی از لیبرال ها گیراندم فاجعه شیوع زمانی که جری فالول جونیور نگه آزادی دانشگاه باز این بهار است که هرگز اتفاق افتاده است. ویروس ها پیچیده هستند.

آن را در حال حاضر بیش از سه هفته از گرجستان آغاز شده بازگشایی و شده است وجود ندارد ناگهانی ایالت افزایش عفونت است که بسیاری از حال می ترسید. که نشانه خوبی برای بازگشایی. اما آن را در اوایل و آن را در بخشی به دلیل مردم در گرجستان هنوز فاصله به برخی از درجه خود را.

تگزاس افتتاح شد و به تازگی گزارش شده سنبله از عفونت های جدید که اخبار بد است. اما این که در بخشی به دلیل تگزاس افزایش یافته است, تست و اگر شما در انجام آزمایش های بیشتری به شما در پیدا کردن بیشتر عفونت.

ما می دانیم که اجتماعی فاصله کار می کند, برای, چین, ایتالیا, اسپانیا, ایران و نیویورک تمام شد و سخت ضربه و در نهایت squelched هولناک شیوع اعمال محدودیت های سخت. فرمانداران واشنگتن و کالیفرنیا عمل اولیه و اجتناب از چنین فاجعه بار شیوع است. یک مطالعه گزارش شده در امور بهداشت و درمان در بر داشت که دولت محدودیت های جمعی و جلوگیری برخی از 35 میلیون عفونت در ایالات متحده تا پایان مارس; اگر درست است که این محدودیت نیز ذخیره تعداد زیادی از زندگی.

در عین حال همان مطالعه نشان داد که مدرسه تعطیل نمی بسیار کمک کند و ما هنوز نمیفهمد نشده است سطح مطلوب از محدودیت تا خفه ویروس را گسترش بدون خفقان شهروندان روزمره.

که تعجب آور نیست, یادداشت مایکل Osterholm متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه مینه سوتا از آنجا که ما هنوز نمیفهمد نشده است 1918 بیماری همه گیر. "در سال 1918 چرا بهار موج از بین برود و پس از آن چرا آن را دوباره در پاییز؟" Osterholm پرسید. "ما نمی دانیم."

اپیدمیولوژی پر است از پازل. در سال 2003 سازمان بهداشت جهانی می ترسید که سارس خواهد بازگشت در یک موج ویرانگر پاییز, اما به جای آن خاموش شد. در سال 2009 کارشناسان نگران است که آنفلوآنزای H1N1 خواهد بود یک شیر اما آن را تبدیل به یک بچه گربه. شانس تصادفی اشکال نتایج همراه با زیست شناسی; برخی از مقامات در زمان بی پروا خطرات این سال کردم و دور با آنان که نمی توان اقدامات محتاطانه

"شما باید به یک مقدار زیادی از فروتنی با این ویروس ها" Osterholm گفت. "من می دانم که کمتر در مورد ویروس ها از من 10 سال پیش است."

در روح که فروتنی اجازه دهید من رله برخی از مشاوره از کارشناسان بهداشت عمومی.

اول نمی غش کردن در هر واکسن اعلام.

به یاد داشته باشید که حتی زمانی که ما یک واکسن است که ثابت شده خطر و موثر ما را مجبور به تولید آن در مقیاس بزرگ — به خصوص اگر هر فرد نیاز به بیش از یک دوز — و خواهد شد که یک کار به یاد ماندنی. حتی اگر ما به اندازه کافی واکسن ممکن است ما برگزار می شود کمبود سرنگ و سوزن و شیشه ویال.

"این می تواند تا دو سال به تولید به اندازه کافی ویال برای ایالات متحده واکسن نیاز دارد" ریک روشن در او نوشت: whistleblower شکایت مربوط به حذف او به عنوان یک مقام ارشد به صورت همه گیر پاسخ.

دوم جمع آوری داده های بیشتر.

در بسیاری از مکان ها در امریکا وجود دارد به نظر می رسد عملا هیچ coronavirus بنابراین کسانی که در محلات احتمالا می تواند با خیال راحت بازگشایی فقط در مورد همه چیز — اگر ما می تواند آنها را شناسایی و اگر ما تا به حال دقیق نظارت بنابراین ما می تواند آماده به سرکوب شیوع لحظه ای آن آغاز شد.

در عین حال اکثر شهرستانهای هنوز هیچ coronavirus تست سایت و در برخی مکان های عمومی نیست و با استفاده از تست ظرفیت داریم. بنابراین ما باید تا سطح شیب دار تست فاضلاب برای coronavirus. فاضلاب اغلب تست مثبت قبل از موارد انسان به نوبه خود پس از آن ارائه می دهد بحرانی سیستم تشخیص زود هنگام. اگر پاکستان می تواند انجام گسترده ویروس تست از آن فاضلاب به صورت فلج اطفال ایالات متحده می تواند با معرفی گسترده فاضلاب تست برای coronavirus.

سوم با احتیاط باز برخی از مدارس.

نه همه با این موافق است اما وجود دارد برخی از تحقیقات و برخی از شواهد عملی از تجربه دانمارک و استرالیا و تایوان که مدارس باز می توانید بدون اضافه کردن مقدار به خطر است.

در ضمن هزینه نگهداری مدارس بسته — به خصوص به کودکان محروم و به پدر و مادر کار — بسیار زیاد است.

چهارم بود بی وقفه تجربی.

وجود دارد در حال رشد شواهدی وجود دارد که بیرون انتقال نادر است بنابراین ما باید آماده تر برای باز کردن پارک ها و سواحل است. از سوی دیگر بسته بندی گوشت می آمد گیاهان زندان ها و خانه های سالمندان شده است به خصوص کشنده به طوری که آنها شایستگی به مراتب بیشتر از مراقبت و نظارت است.

من پیدا کردن یک خلیج در برداشت بین کارشناسان و nonexperts. بسیاری از آمریکایی ها بر این باورند که ما در حال حاضر در حال ظهور از این بیماری همه گیر است و به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید ما می توانید ببینید که نور در انتهای تونل. در عین حال بسیاری از اپيدميولوژيستها در حالی که اذعان چگونه کوچک آنها می دانند در حال عمیقا نگران در مورد یک موج دوم این سقوط بی رحمانه تر از هر چیزی ما را تحمل تا کنون.

که ترکیبی از فروتنی و apprehensiveness به نظر می رسد بهترین راهنمای ما به عنوان تدبیر سیاست to survive a plague. برای بهترین امید در حالی که آماده شدن برای بدترین.

نیک کریستف می نویسد یک ستون برای نیویورک تایمز 620 هشتم Ave. نیویورک 10018. او در Facebook.com/Kristof و Twitter.com/NickKristof



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن