NFL پزشکی, رئیس, توسط موارد مثبت انتخاب ناشران

NFL افسر ارشد پزشکی می گوید آن را تعجب آور نیست وجود داشته است تست مثبت برای COVID-19 در میان بازیکنان گزارش ب

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

NFL افسر ارشد پزشکی می گوید آن را تعجب آور نیست وجود داشته است تست مثبت برای COVID-19 در میان بازیکنان گزارش به اردوگاه های آموزشی.

دکتر آلن آستانه یادداشت که بیماری برش در سراسر فوتبال فقط به عنوان آن را از طریق جوامع در سراسر جهان است. لوایح بوفالو شد NFL اول تیم خود را به ارسال rookies های صفحه اصلی و نگه داشتن اردوگاه های آموزشی از راه دور پس از دو بازیکن تست مثبت برای COVID-19.

دفاعی پشت Siran نیل و Dane جکسون هر دو آزمایش مثبت پنج شنبه, بردن تیم را در مجموع به پنج پس از rookies های گزارش شده در جولای 21. صورتحساب گفت: این تصمیم به ارسال بازیکنان اصلی ساخته شده بود به عنوان "منظم و فعال و پیشگیرانه با رویکرد" در تلاش برای حذف موارد اضافی.

NFL را منتشر کرده است تعداد مثبت در سراسر لیگ. آستانه گفت: لیگ برای اولین بار می خواستم به بررسی نتایج اخیر COVID-19 انجام شد. بازیکنان باید به تصویب تست قبل از آنها مجاز به اردوگاه های آموزشی.

"همه ما یک دشمن مشترک در اینجا با این برنامه" آستانه گفت. "من فکر می کنم به طور خاص شما در این وضعیت و تشخیص این است که رفتن را سخت می شود. NFL در سال 2020 است نه رفتن به دنبال راه آن در گذشته است. این ویروس ارائه یک چالش عمده برای هر جنبه ای از زندگی آمریکایی و فوتبال از این قاعده مستثنی است."

آستانه گفت: لیگ و بازیکنان NFL انجمن مورد تایید تمام 32 بیماری های عفونی واکنش اضطراری برنامه های تیم بود که برای ارسال به نشان می دهد که چگونه آنها را در انطباق با NFL/NFLPA موظف پروتکل برای برخورد با کروناویروس. او افزود که لیگ و اتحادیه را تصویب پروتکل برای استادیوم. این تیم باید در حال حاضر ایجاد یک برنامه برای دیدار با کسانی که از پروتکل های.

NFL اطلاعات به اشتراک گذاشته شده با مقامات از بیس بال و بسکتبال و هاکی خود را در مورد ری استارت و از آن رسیده است را در سراسر جهان به بحث در مورد مسائل با لیگ برتر انگلیس بوندسلیگا آلمان و استرالیا قوانین فوتبال است. آن را تلاش برای دیدن آنچه که به خوبی پیش رفته و چه نیاز به افزایش سرعت.

آستانه گفت: لیگ برتر و پزشکان به اشتراک گذاری اطلاعات بوده است و یکی از نقره پوشش همه گیر اضافه کردن لیگ باید فوق العاده هوشیار شناسایی کسانی که با این ویروس به سرعت به عنوان امکان پذیر است و پس از آن آماده اقدام است. لیگ است که از نزدیک بررسی های اخیر مثبت آزمایش به دلیل برخی از آنها را اصلا نشان دهنده عفونت های جدید. وجود دارد در واقع کسانی که قبلا آلوده به او گفت: وجود دارد و یک مفهوم مثبت و مداوم انجام شد. این بدان معناست که کسی که قبلا آلوده به هفته و یا ماه پیش هنوز هم می توانید تست مثبت است.

به ظاهر بالا تعداد NFL انتخاب ناشران — حدود سه ده — تعجب آور نیست چرا که هر بازیکن برای ارزیابی شخصی خود و خانواده عوامل خطر. او گفت: آن متفاوت است از آنچه پزشکان در پزشکی بالینی در هر روز است.

آستانه گفت: این ویروس تا به آمار افراد درگیر در تمام مراحل از فوتبال: صاحبان بازیکنان و مربیان و کارکنان اداری و پرسنل پزشکی. وایکینگها مینه سوتا مربی اریک Sugarman که کمک NFL در ایجاد پروتکل های تست مثبت است.

"این یک ویروس به قطع تمام عناصر جامعه ما" آستانه گفت.

"بنابراین من فکر نمی کنم آن را باید به عنوان یک شگفتی آمده است که ما تا به حال تست مثبت در تمام آن گروه است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن