جدید سفر جشنواره موسیقی آغاز روز پنج شنبه در وزارت امور خارجه کنگره

جدید, جشنواره, خواهد لگد کردن در 3 p. m. روز شنبه در وزارت امور خارجه کنگره و سفر به چهار دیگر فضاهای عمومی در

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

جدید, جشنواره, خواهد لگد کردن در 3 p. m. روز شنبه در وزارت امور خارجه کنگره و سفر به چهار دیگر فضاهای عمومی در شهرهای دوقلو.

مینیاپولیس تجدید حیات جشنواره آغاز شده به عنوان یک حراج آنلاین و رشد کرده است به "متنوع و گسترده جشن هنر, موسیقی, جامعه, تنوع, مهربانی و شمول است."

مالی اسپانسر برای جشنواره محلی غیر انتفاعی اختراع مینه سوتا است. درآمد حاصل خواهد شد به هنرمندان یک صندوق برای کودکانی که خانواده ها را تجربه کرده اند خشونت های پلیس و سازمان هایی که متعهد به بازسازی مینیاپولیس در پی جورج فلوید مرگ است.

روز پنج شنبه در این جشنواره شامل توقف در مرکز هنر واکر در 4 p. m., بازار Nicollet, در 4:30 و در مجاورت هنر در 5. این کاری ادامه داده اند با عملکرد در گوشه ای از غرب برادوی و دوپونت در جنوب مینیاپولیس. نوازندگان شامل هرست خانواده تجربه ماری هریس, دیو, Dvorak, فکر, قوی, Travla و دیگر نوازندگان محلی.

حوادث همچنان در ماه اوت با سه روز آنلاین حراج شامل کار بیش از 50 هنرمند از سراسر جهان از جمله نقاشی توسط شارون استون و آثار مینه سوتا هنرمندان Ta-coumba ایکن کریستوفر هریسون و Ellie Bryan. این جشنواره که اجرا می شود Aug. 4 تا 6 را نیز شامل سخنرانان و کارگاه های آموزشی و جشنواره فیلم.

برای جزئیات بیشتر ببینید inclusivi-tee.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن