جدید گاو GM مارک griffin conley ریشه با رپتورز

او یک بازیکن بسکتبال زمانی که یک بازیکن بسکتبال نیست لزوما جالبترین چیز. او کج شده در آسیاب های بادی در تلاش ب

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

او یک بازیکن بسکتبال زمانی که یک بازیکن بسکتبال نیست لزوما جالبترین چیز. او کج شده در آسیاب های بادی در تلاش برای رشد بازی در حالی که کار برای یک شرکت کفش در یک اسکیت-mad کشور است.

اما مارک griffin conley سخت کار کرده, یادگیری از موفق ترین مدیران در رپتورز سابقه و بدست آوردن احترام از بازیکنان و مربیان و عوامل. و در حال حاضر برامپتون مطرح پسر از پدر و مادر مهاجر می یابد خود را با یکی از این بازی پرطرفدار ترین بازی بسکتبال شغل به عنوان مدیر کل شیکاگو بولز.

"تبدیل شدن به یک جنرال موتورز در NBA است که رویای به حقیقت می پیوندند" griffin conley روز جمعه گفت.

Griffin conley صرف هفت فصل با رپتورز قبل از حرکت به واشنگتن و فیلادلفیا. او به دست آورده شهرت به عنوان یکی از محترم ترین مدیران جوان در این بازی دقیق و قاضی از استعداد های جوان و سرپایی مرد که فقط به عنوان مهم در یک حرفه ای است که به شدت به روابط.

"من بیشترین احترام را برای مارک به عنوان من تماشا کرده ام او تمام زندگی خود را کار خود را به سوی اهداف شخصی در راه حق بود و خیلی در مورد ماده" بازیکن NBA عامل برنی لی گفت. "او واقعا صادقانه حتی زمانی که صادقانه دشوار است که یک چیز سخت به انجام این کار در کسب و کار ما.

"او یک مثال عالی برای رشد نسل کانادایی در تلاش برای ایجاد راه خود را در بسکتبال. او مجموعه ای واقعا بالا میاره.

در حالی که griffin conley حال رفتن به محل کار در شیکاگو به عنوان به زودی به عنوان او می تواند در سراسر مرز به وظایف جدید خود را — او یک کانادایی داستان. دبیرستان بازیکن در کاردینال Leger در برامپتون او صرف یک دهه در Nike Canada, چرخش, ورزشی, از یک چاره اندیشی موقت به جریان اصلی همراه با چنین جوانه زدن ستاره به عنوان استیو نش.

"زمانی که من در نایک کانادا در حال اجرا ورزشی بازاریابی برای تمام خواص خود را در بسکتبال بود از یک نوع و آینده چیزی. این نوع غلط انداز اما ما متعهد به تپش سنگ نفسه و واقعا تلاش برای رشد بازی بسکتبال," او گفت:. "استیو نش بود و بدیهی است که بخش عظیمی از آن است. ایجاد یک ارتباط با او از طریق کانادا بسکتبال حیاتی بود به من نفوذ به بازار ایالات متحده است."

برایان News کنده او را از صفوف نایک برای پیوستن به او در رپتورز مقابل دفتر در سال 2006 که در آن او به عنوان یک بازیکن و توسعه معاون و دستیار جنرال موتورز و یک معاون رئیس جمهور از کالج سراغ.

"من به خودم افتخار چگونه من حمل خودم غرور خودم در چگونه من به مردم, من به خودم افتخار در تمرین تواضع و فروتنی" griffin conley گفت. "آن کسانی که نوع ارزش است که (News) به من القا در اوایل زندگی حرفه ای من و آنها با من ماند."

او توسعه یافته از جمله روابط نزدیک با برخی از بازیکنان که او ایستاده بود برای وینس کارتر در کارتر عروسی و پدرخوانده به اولین دختر.

برای او کار می کرد و با زمان رپتورز جمهور ماسایی Ujiiri و می گوید: "او مثل یک برادر برای من بود."

"او به وضوح یکی از بیشترین مدیران در تمام ورزشی در حال حاضر" griffin conley گفت. "او واقعا به من معرفی هنر سراغ و چگونه به واقعا ارزیابی استعداد و من مدیون او است."

نش. کارتر. News. Ujiri. که یک کوه راشمور از چهره های مهم در بسکتبال در کانادا بیش از 30 سال گذشته یا بیشتر. و همه همکاران به DNA griffin conley طول می کشد و با او به شیکاگو که در آن خریداران برنده نشده یک سری حذفی پس از 2015.

"او احترام (از) همسالان خود و او بسیار سخت کار کرده تا به جایی که او امروز است," گفت: Arturas Karnisova شیکاگو معاون اجرایی رئیس جمهور از بسکتبال. "او کار فوق العاده ای اخلاق و ترکیبی از چشم او به استعداد و توانایی خود را برای اتصال با بازیکنان و مربیان او را یک نامزد اولیه برای ما است."

"ما تا به حال تجربه کار با هم در تورنتو گفت:" سابق رپتورز دستیار GM Maurizio Gherardini. "من دوست داشتم ... تمایل خود را برای یادگیری فرآیند توانایی خود را برای ارتباط با مردم است.

"من معتقدم که او تجربه قبلی در نایک به او کمک کرد تا حد زیادی به درک آنچه در آن طول می کشد برای ارتباط با بازیکنان و مربیان است که اساسی در کار ما و دیگر NBA متوقف می شود در حرفه خود باید به او کمک کرد تا در توسعه خود را به عنوان یک مدیر اجرایی است.

"در پایان روز, ما رپتورز کار گروه در روز بود که بد نیست."

Griffin conley اولین بار, سیاه, مدیر کل در گاو تاریخچه و او می داند که حمل یک مسئولیت فوق العاده ای است.

"من در یک موقعیت رهبری در حال حاضر در شهر با بسیاری از جوانان سیاه می بینم این است که یک فرصت بزرگ" او گفت:. "من فکر می کنم که قابل مشاهده است که مهم است من فکر می کنم در حال سرمایه گذاری است که مهم است. من فکر می کنم این موقعیت با خریداران فراهم می کند با منابع برای کمک به برخی از درایو را تغییر دهید.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"همه ما می توانید انجام دهید بهتر است من قصد دارم به انجام بیشتر و من خوش آمدید این نوع از فرصت ها برای تبدیل شدن به یک مدل نقش برای بسیاری از ... پسران و دختران جوان در شهر است."

او را گرچه در نظر گرفته شود بیشتر در برنده و زیان و چگونه تیم خود را کرایه تلاش برای احیای موقعیت خود در میان NBA elite. چشم خود را برای استعداد او را با اعتبار شناسایی استعدادهای درخشان در چنین ستاره NBA به عنوان DeMar DeRozan و Damian Lillard — خواهد ایستاد و او را در جا خوب است.

به عنوان احترام او به دست آورده است.

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب