MLB hitters کند در خارج از جعبه برای شروع 60-بازی فصل

نیویورک—دو-زمان دفاع NL پنبه حلاجی شده قهرمان مسیحی Yelich, یک راه طولانی برای رفتن اگر او می خواهد یک سه-ذغال

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

نیویورک—دو-زمان دفاع NL پنبه حلاجی شده قهرمان مسیحی Yelich, یک راه طولانی برای رفتن اگر او می خواهد یک سه-ذغال سنگ نارس. این Milwaukee Brewers ستاره 1 برای 28 تا شروع فصل یک .037 متوسط که بدترین در میان واجد شرایط ممکن است.

نه زیاد. هوستون جورج اسپرینگر پنبه حلاجی شده است .048 و هم تیمی های خوزه Altuve — دو-بار پنبه حلاجی شده قهرمان — و الکس Bregman نیست خیلی بهتر است .174.

آن را فقط به کسانی که نام های بزرگ. آینده یک شیر تغلیظ شده قبل از فصل اردوگاه 60 بازی فصل کوتاه توسط coronavirus همه گیر hitters در حال تلو تلو خوردن در خارج از جعبه خمیر را.

"در این نقطه درست مثل شما ببینید در بهار آموزش کوزه ها کمی بیشتر پیش از hitters" اتباع مدیر دیو مارتینز گفت.

این leaguewide طور متوسط پنبه حلاجی شده پس از چهار بازی است .229 از .252 فصل گذشته حتی اگر لیگ ملی به تصویب رسید hitter وظیفه تعیین شده برای این فصل است. تمام زمان کم به طور متوسط پنبه حلاجی شده است .237 مجموعه در سال 1968 "سال پارچ."

Strikeouts هستند تا برای 15th مستقیم فصل — 24 درصد نسبت به 22.4 درصد در سال 2019 اگر شما حذف کوزه از سال گذشته شمارش. در ضمن صفحه اصلی اجرای نرخ پایین از یک سال بعد از فوق العاده نرم و صاف کردن توپ بیسبال کمک به تولید یک رکورد 6,776 بزرگ پرواز.

این هیچ نمونه fluke ، Batters گرفته اند بیش از 6000 صفحه ظاهر.

و اگر چه hitters اغلب شروع به آرامی در مارس و آوریل جمعی این رکود به مراتب بدتر از هر چیزی دیده می شود در سال های اخیر است.

حاکم جهان سری قهرمان اتباع شده میان باشگاه تلاش بیشتر است. این تیم به ثمر رساند تا دو یا کمتر اجرا می شود در چهار تا از شش بازی به شروع فصل و اتباع بسته شدند از طریق نه نوبت در یکی از دیگران قبل از شکستن در نوبت.

فقدان ژوئن صوت یک ستاره مشت بارش باران از روز افتتاحیه توسط COVID-19 بخشی از مشکل است. اما مارتینز فکر می کند که سه هفته اردوی تابستانی است که یک بزرگتر. نه تنها از قبل برنامه فصل و نیم به طول معمول بهار, آموزش, اما باشگاه تنها می تواند تنظیم چند نمایشگاه بازی های آماده برای روز افتتاحیه.

"شما می توانید شبیه سازی تمام بازی های شما می خواهید, اما زمانی که فصل شروع می شود, همه چیز آمپر تا" مارتینز گفت. "بچه ها در حال پرتاب یک کمی سخت تر است. بنابراین این افراد باید فقط رو به عقب و زمان خود را رو به عقب."

سنت لوئیس کاردینالز وارد سهشنبه با تنها یک hitter وظیفه پنبه حلاجی شده بهتر از .250 — مشت زن Paul Goldschmidt در .316.

مدیر مایک Schildt همچنین معتقد است به صورت مختصر قبل از فصل اردوگاه مقصر اما نه تنها آنهایی که. بسیاری از شاخص های توهین آمیز مبارزات از جمله افزایش strikeouts و افت طور متوسط پنبه حلاجی شده هستند continuations از روند در حال حاضر در جریان است.

"وجود عوامل متعدد چرا تبادل شده است قادر به ماندن بگیرید پیش از منحنی پس به صحبت می کنند بیش از چند سال گذشته با بسیاری از دلایل مختلف" حاکم NL مدیر سال گفت. "به وضوح تغییرات است. بسیاری وضوح بهتر در چگونه به زمین بچه ها matchups و البته در حال حاضر ما باید عمیق تر bullpens که ایجاد فرصت های بیشتر برای های مختلف به نظر می رسد ممکن است."

DH کمک کنید حتی آن را به عنوان ایجاد شده در خفاش برای sluggers مانند متس' Yoenis Céspedes. NL بازیکنان به چاک دار که موقعیت ضربه فقط .210 با 14 خانه اجرا می شود در 511 صفحه ظاهر تولید است که نمی خواهد پرواز حتی برای یک ثانیه baseman.

بخشی از مشکل ممکن است که کوزه انداختن تر از آنها معمولا در شروع فصل. میانگین fastball سرعت بیش از هفته اول بود 93.3 mph در مقایسه با 92.9 در مارس و آوریل هر یک از سه فصل گذشته هر FanGraphs.

نه این که کوزه نبوده و تحت تاثیر غیر معمول شروع می شود. هوستون جاستین Verlander این داجرز' کلیتون Kershaw, تگزاس,' کوری Kluber و واشنگتن Stephen عشق تمام شده است مجروح در هفته اول. وجود نگرانی که کوزه ممکن است صدمه دیده ramping تا بدون کامل آموزش بهار.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

میلواکی مدیر کریگ Counsell فکر می کند hitters را پیدا خواهد کرد یک بیشه در نهایت. او قطعا امیدوار است پس: Yelich و تخمیر در حال ضربه .198 به عنوان یک تیم یکی از چهار باشگاه گیر زیر مندوزا خط.

"من فکر نمی کنم پنج بازی در احتمالا درست است نمونه که لزوما" Counsell گفت.

"ما نمی چرخش خفاش ها. من فکر می کنم ما hitters آماده هستند. من فکر نمی کنم که مشکل بود. اما ما تا به حال برخی از بچه ها که نکرده چرخش خفاش مانند آنها می توانید برای اطمینان حاصل کنید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن