رفتار خانم 7/27 - Mon, 27 Jul 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند عزیز از دست رفتار: در جایی در امتداد

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند

عزیز از دست رفتار: در جایی در امتداد خط من منجر به این باور است که یک یادداشت دست نویس بود و ترجیح داده به چاپ کارت برای ابراز همدردی.

من شده است با ارسال یادداشت های دست نویس در notecards من بر روی کامپیوتر من – جلو دارای یک تصویر از یک پروانه پرواز به سوی نور و پشت ما نام و اطلاعات تماس. من ترک داخل خالی برای نوشتن. اعتراف میکنم این من هزینه کمی را.

پدر من فوت کرد چند ماه پیش و من بسیاری از فروشگاه خریداری کارت پستال – بیشتر با دست نوشته های داخل.

من ارزان بودن و چپ دست را به استفاده از در خانه کارت ؟ من باید خرید گران قیمت کارت برای ارسال همدردی یادداشتهای ؟

بسیاری از دوستان ما در حال از دست دادن پدر و مادر و خواهران و برادران و همسران و من کاملا چند برای نوشتن. من واقعا نیاز به خرید کارت های این جعبه به اندازه کافی اما آنهایی که من خریداری شد و به صورت جداگانه از کارت دندانه دار کردن. آنها بسیار خیال باف از جعبه نوع و یا آنهایی که من را به خودم.

آرام خواننده: عجیب و غریب مفهوم آن است که به نوعی مهم است که پیام تسلیت ارسال می شود بر روی یک کارت بازرگانی گسترده است خانم رفتار کرد با حیرت.

آیا مردم نمی دانند که عنصر کلیدی برای ابراز تسلیت به سوگوار و مراسم تجلیل از مرحوم بخشی که فرستنده های نوشتن خود را ؟ کهو نه انتخاب خود را از یک کارت دندانه دار کردن چیزی است که باعث می شود این کارت معنی شخصی است. آیا شما با نوشتن آن بر روی کاغذ ساده و یا طرح های شما در کامپیوتر و یا در کنار preprinted احساسات بی ربط است.

عزیز از دست رفتار: پسر من در حال حاضر 26 سال پیر شده است مربی تمام زندگی خود را در مورد رفتار. او تا به حال برخی از مشکل پذیرش منطق پشت برخی از کنوانسیون اما من او را روشنفکر در یک بحث و گفتگو در مورد راه مناسب برای مدیریت نقره.

او می پذیرد بسیاری از درخواست های من را ساخته اند خود را در مورد عادات غذا خوردن اما ما کردن مربع در نقطه ای از برگزاری یک چنگال در دست راست. من خودم لال زمانی که او اشاره کرد که ما آمریکایی ها قبول اروپایی ها برگزاری خود را در چنگال را در دست چپ.

خود را نقطه است که چرا باید آمریکایی به جرم دیگر آمریکایی ها با استفاده از این سبک غذا خوردن زمانی که آنها جرم نیست توسط اروپایی ها ، ما توافق کرده اند که برای رعایت نظر شما.

آرام خواننده: سعی فرهنگی تخصیص: او یک آمریکایی تشبه اروپایی رفتار.

چه چیزی باعث این بدتر از ظاهر به سرپرستی فرهنگ های دیگر (یک اتهام است که به رفتار خانم مشکل او به عنوان به طور کلی آن را می بیند به عنوان چاپلوس) است که آن را smacks از یک نوع متفاوت از ظاهر بینی: که اگر اروپایی ها آن را انجام دهد باید آن را خیال باف.

اما آن را نیز می آید از یک تاریخی آشفته – که باید آن را یک سنت و در نتیجه باارزش توسط سنت. در واقع آنچه که در حال حاضر آمریکا از راه خوردن قدیمی بود تازه یکی که استعمارگران را به اینجا آورده. این اروپایی ها که تغییر سرعت است که دقیقا چه سنت خواهد رد.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت خود را missmanners.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب