بیمارستان مینه سوتا گروه داعش رژیم صهیونیستی است. تیم Walz نیاز به ماسک به سرعت COVID-19 گسترش

مینه سوتا بیمارستان انجمن درخواست رژیم صهیونیستی است. تیم Walz به حکم پوشیدن ماسک صورت در سطح ایالت به سرعت گس

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

مینه سوتا بیمارستان انجمن درخواست رژیم صهیونیستی است. تیم Walz به حکم پوشیدن ماسک صورت در سطح ایالت به سرعت گسترش coronavirus.

"ما یک پنجره باریک زمان به سرعت گسترش ویروس بنابراین ما از شما می خواهیم به حکم پوشیدن ماسک صورت ایالت به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است" دکتر راهول Koranne, رئيس جمهور و مدیر عامل بیمارستان گروه در نامه ای نوشت: پنج شنبه.

تعدادی از کشورهای دیگر ضربه سخت coronavirus مورد نیاز ماسک ، اما آن را نیز تبدیل به یک مسئله سیاسی با رهبران استدلال بر اینکه چنین مقرر مورد نیاز هستند و یا قانون اساسی هستند.

سلامت رهبران می گویند الزامی ماسک پوشیدن یک راه خوب برای کاهش سرعت گسترش ویروس ها و محافظت از دیگران است.

"ما با شما ایستاده در درخواست Minnesotans به دوباره گرد هم می آیند برای حمایت و حفاظت از مراقبت های بهداشتی ما قهرمانان ما اعضای خانواده از جمله فرزندان و پدربزرگ و مادربزرگ و جوامع ما با پوشیدن یک ماسک" Koranne نامه گفت.

Walz گفته او با توجه به چنین حکم کرده است اما هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شده. دموکراتیک فرماندار و مقامات بهداشتی دولت هستند از نزدیک نظارت coronavirus تست مثبت نرخ و همچنین COVID-19 بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر.

موارد انتقادی از COVID-19 شده اند کاهش در هفته های اخیر اما Koranne و مقامات بهداشتی دولت باید گفت: کاهش شکننده است و می تواند به راحتی تغییر دهید. مینه سوتا اضافه شده است بیش از 500 مورد از coronavirus هر روز برای هفته گذشته.

مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان به طور معمول تاخیر افزایش موارد جدید. بیش از 1500 Minnesotans فوت کرده اند از COVID-19 و 4,495 افراد بستری شده اند پس از وقوع مارس آغاز شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن