اعضای دوقلوها را به زانو در اعتراض به نابرابری نژادی

شیکاگو — دوقلوها مدیر Rocco Baldelli خود را انجام داده pregame زوم کنفرانس مطبوعاتی پوشیدن سیاه و سفید زندگی م

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

شیکاگو — دوقلوها مدیر Rocco Baldelli خود را انجام داده pregame زوم کنفرانس مطبوعاتی پوشیدن سیاه و سفید زندگی می کند ماده پیراهن. بسیاری از اعضای تیم خود بودند و ورزشی همان تی شرت در طول تمرین پنبه حلاجی شده.

به عنوان هر دو تیم به انتظارنشسته بودند تا pregame یک تصویری از بازیکنان اتحاد یک مجموعه فعلی و سابق, سیاه, ستاره بیس بال بازی در صفحه نمایش بزرگ است. هر دو تیم برگزار می شود همان تک طناب سیاه و دوقلوها' مدیر همراه با مسکن زاک Bieber, زانو بر روی یک زانو.

Baldelli باقی مانده زانو در حالی که سرود ملی بازی های پیوست توسط اعضای تیم خود را به سکوت در اعتراض به نابرابری نژادی. Baldelli پیوسته نیمکت مربی مایک بل و اولین مربی پایه تامی واتکینز به عنوان به خوبی به عنوان outfielders بایرون Buxton, LaMonte وید Jr., Aaron وهیتفیلد و کوزه تیلور راجرز ترور مارس سرجیو Romo و تایلر Villalpando در زانو طول سرود.

Baldelli گفت: قبل از بازی که تیم شده است داشتن گفتگو در مورد این موضوع در پی جورج فلوید مرگ در بازداشت پلیس در مینیاپولیس است و این تیم تا به حال بسیاری از شرکت کنندگان فعال در این بحث. مهم نیست که چه تصمیم خود بازیکنان ساخته شده Baldelli گفت: آنها را از آن پشتیبانی می کند.

"ما از هر یک از بازیکنان ما و کارکنان ما در هر راه. بچه ها ما وجود دارد برای هر یک از دیگر. البته هر فرد متفاوت است و دارای یک طرز فکر های مختلف زمانی که خواسته به سوالات مختلف. اما هر کس باز شده است به صحبت کردن در مورد آن" Baldelli گفت pregame. "من پیدا کردم که بیشتر شما را به اطراف نگاه کنید و بیشتر به شما در صحبت کردن با مردم بیشتر است که شما در پیدا کردن بسیاری از زمینه های مشترک در بسیاری از چیزهای مختلف در بسیاری از موضوعات مختلف. و من که یک چیز زیبا است."

دوقلوها' صاحبان تیم های Pohlad خانواده اعلام کرد 25 میلیون دلار تعهد به عدالت نژادی باعث می شود در شهرهای دوقلو در ماه ژوئن و دوقلوها را ساخته اند برنامه ای برای افتخار فلوید در روز سه شنبه خانه را باز کن.

دوقلوها طرح برای ادای احترام به Floyd با رونمایی از یک عکس از او را در خود دیوار است که باقی خواهد ماند در تمام فصل است. آنها همچنین برنامه ریزی برای متوقف کردن بازی در 8:46 بعد از ظهر برای یک لحظه سکوت. آن زمان نشانگر مقدار زمانی که افسر سابق پلیس درک چوین زانو در Floyd گردن.

"ما مشترک بسیاری از مکالمات احساسی مکالمات در زمان. چه آن را به من نشان می دهد که چقدر همه مراقبت در مورد یکی دیگر جامعه این مسائل که می خواهید در جهان" بل گفت. "... کلمه وحدت انداخته می شود حدود زیادی. شما می توانید در نگاه کسی که در جایی ایستاده یا زانو, اما در نهایت وحدت چیزی است که در قلب هر فرد و آنچه که برای ایستادن. این عمل فیزیکی است تقریبا به عنوان مهم به عنوان آنچه که در قلب هر فرد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب