Meatpackers با احتیاط بازگشایی گیاهان در میان coronavirus نگرانی - Mon, 04 May 2020 PST

SIOUX FALLS, S. D. – یک داکوتای جنوبی کارخانه فرآوری گوشت خوک در زمان خود اولین گام به سوی بازگشایی دوشنبه پس

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

SIOUX FALLS, S. D. – یک داکوتای جنوبی کارخانه فرآوری گوشت خوک در زمان خود اولین گام به سوی بازگشایی دوشنبه پس از توقیف بیش از دو هفته به دلیل شیوع کروناویروس که آلوده بیش از 800 کارمند دارد.

کارکنان گزارش کار در اسمیتفیلد غذاهای زمینی گوشت خوک اداره ثبت از طریق یک چادر که در آن آنها به نمایش در تب و سایر نشانه های COVID-19. گفت: برخی از آنها احساس اقدامات Smithfield گرفته خواهد حفاظت از آنها در برابر یکی دیگر از ویروس شیوع در حالی که دیگران نمی شد اعتماد به نفس است که عفونت می تواند متوقف در شلوغ گیاه.

لیدیا توبی گفت که او "نوع نگران" را به عنوان او وارد گیاه قبل از 6 صبح برای اولین تغییر در بیش از دو هفته است. مدیران ملاقات کارکنان در بخش شنبه و توضیح داد که آنها تا به حال نصب شده تقسیم بر روی خط تولید خواهد بود و هر کس نیاز به پوشیدن ماسک.

"من فکر می کنم آن را برای رفتن به OK" توبی گفت.

در پی یک فرمان اجرایی از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سفارش گیاهان گوشت باقی می ماند باز آرکانزاس بر اساس Tyson Foods شد و همچنین از سرگیری "تولید محدود" روز شنبه در آن گوشت خوک گیاه در Logansport, ایندیانا که در آن نزدیک به 900 کارکنان آزمایش مثبت است. و JBS گوشت خوک گیاه در Worthington, مینه سوتا – فقط یک ساعت در شرق Smithfield را داکوتای جنوبی گیاه – برنامه ریزی بخشی از بازگشایی در روز چهارشنبه.

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن روز دوشنبه به نام بسته بندی گوشت می آمد گیاهان – همراه با خانه های پرستاری – "خطرناک ترین مکان وجود دارد در حال حاضر." به نام او بیشتر حمایت برای بسته بندی گوشت می آمد کارگران و همچنین به عنوان یک $13-یک ساعت پرداخت حق بیمه.

"آنها تعیین آنها به عنوان کارگران ضروری و پس از درمان آنها را به عنوان یکبار مصرف" بایدن گفت: در یک کنفرانس تلفنی در مورد حفاظت از کارگران ضروری مانند بسته بندی گوشت می آمد کارگران بود که سازمان لیگ ایالات متحده آمریکای لاتین شهروندان است.

ویرجینیا مبتنی بر Smithfield ارائه شده است COVID-19 تست برای تمام کارکنان و اعضای خانواده خود را با توجه به متن پیام های ارسال شده به کارکنان. پیام گفت: کارکنان به گزارش به یک مدرسه محلی بالا به آزمایش می شود. رژیم صهیونیستی. کریستی Noem گفت: کارکنان لازم نیست برای انجام آزمایشات قبل از بازگشت به کار, هر چند آن را به شدت تشویق. Noem سلامت کمیسر کیم Malsam-Rysdon گفت: آن Smithfield تصمیم به آزمون اختیاری است.

Smithfield نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

حدود 250 کارمند گفته شد به گزارش روز دوشنبه با توجه به این اتحادیه است که نشان دهنده آنها. گیاه مورد استخدام 3,700 کارگران و تولید حدود 5% ملت گوشت خوک.

Salaheldin احمد, که با این نسخهها کار در یک اداره است که هنوز بازگشایی شد گفت: "نامیده می شد در توسط مدیریت کارخانه در نگاه به تغییرات.

"آنها ثابت بسیاری از چیزهایی که او گفت:" توصیف چگونه کارگران خواهد بود از هم جدا گسترش که در آن ممکن است.

یک مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش روز شنبه گفت: بیش از 4,900 کارگران در پردازش گوشت و مرغ و امکانات تشخیص داده شده اند با کروناویروس از جمله 20 که درگذشت. نه همه کشورها ارائه داده است.

CDC محققان خطرات ذکر شده از جمله مشکلات فیزیکی فاصله و بهداشت و شلوغ زندگی می کنند و حمل و نقل شرایط. آنها پیشنهاد افزایش ضد عفونی و که کارگران به طور منظم غربالگری برای این ویروس فضای بیشتری از همکاران و مواد آموزشی در زبان مادری خود. بسیاری از بسته بندی گوشت می آمد کارکنان مهاجران; یک CDC گزارش Smithfield شیوع یافت که کارکنان وجود دارد صحبت کرد حدود 40 زبان مختلف.

ایالات مواد غذایی و تجاری اتحادیه کارگران که نشان دهنده ترین گوشت گاو و گوشت خوک کارگران و حدود یک سوم از طيور در سراسر کشور خواستار اقدامات سختگیرانه تر از CDC را از جمله الزامی است که کارگران بود فاصله 6 فوت از هم جدا در خطوط تولید. آن را به دادگاه تجدید نظر به فرمانداران برای کمک به اجرای کارگر قوانین ایمنی. این اتحادیه همچنین می خواهد برای خلاص شدن از شر چشم پوشی است که اجازه می دهد برخی از گیاهان به کار در سرعت سریع تر.

به عنوان گیاهان با احتیاط بازگشایی و یا دیگران عمل در کاهش ظرفیت بسیاری از کارگران ماندن در منزل بیمار و یا در ترس از آن نامشخص مغلوب ساختن پیشی جستن منظور تضمین خواهد شد ناگسستنی عرضه گوشت.

Tyson Foods گزارش ثبت گوشت فروش در سه ماهه اول اما هشدار داد سرمایه گذاران دوشنبه که آن را از ادامه تولید slowdowns. مقامات شرکت گفت: این انتظار کاهش بهره وری "در کوتاه مدت تا زمانی که عفونت موضعی نرخ شروع به کاهش است."

ژاک Medhaug تعمیر و نگهداری کارکنان در تایسون گوشت خوک گیاه در واترلو آیووا گفت: او را راحت احساس خواهد شد بازگشت به کار هنگامی که گیاه بازگشایی حتی به عنوان او معتقد است که یکی از نزدیک ترین همکاران ممکن است به زودی بمیرد از coronavirus.

خوزه Ayala, 44 است که در شرایط بحرانی بر روی یک دستگاه تهویه در دانشگاه آیووا بیمارستان ها و درمانگاه ها پس از ابتلا به این ویروس از یک ماه پیش. Medhaug در تماس بوده است آیالا که پزشکی فلج شده اما هنوز هم ممکن است قادر به شنیدن تشویق او به ادامه جنگ.

Medhaug آزمایش مثبت خود را برای coronavirus در مارس 20. او گفت که او تا به حال علائم خفیف و انتظار برای بازگشت به کار بعد از این هفته در کارخانه که به حالت تعلیق تولید مارس 22. Medhaug گفت: تایسون ساخته شده کلید ایمنی تغییرات مانند تعهد به اجرا و نه تنها تشویق اجتماعی فاصله و ارائه کارکنان با ماسک به جای گفتن آنها را به خود را به ارمغان بیاورد.

"این یک گام بزرگ" او گفت:. "مردم بازگشت من دیدن آنها شانس بهتری برای گرفتن آن را در همه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن