مرد شهرستان شرکت مادر اقدام به خرید بلژیکی باشگاه لمل SK

بروکسل—صاحبان منچستر سیتی خریداری بلژیکی تیم فوتبال در روز دوشنبه اضافه کردن یک نهم باشگاه به خود را در سراسر

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

بروکسل—صاحبان منچستر سیتی خریداری بلژیکی تیم فوتبال در روز دوشنبه اضافه کردن یک نهم باشگاه به خود را در سراسر جهان نمونه کارها.

شهر فوتبال است که توسط اجرا ابوظبی خانواده سلطنتی, گفت: آن را خریداری دوم-بخش باشگاه لمل SK پس از تیم مستقر در شرق استان لیمبورگ آن حرفه ای گواهینامه را تمدید کرد. شرایط مالی این قرارداد بودند نشان داد.

لمل بود ششم در جدول رده بندی زمانی که tshe بلژیکی فصل متوقف شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. این تیم بازی می کند در یک 8,000 ظرفیت ورزشگاه و بزرگترین دستاورد آن رسیدن سال 2001 بلژیک جام.

این CFG باشگاه نیز شامل New York City FC ملبورن شهر گیرونا یوکوهاما F. Marinos سیچوان Jiuniu FC, Mumbai City FC و باشگاه اتلتیکو گشتاور. این گروه همچنین دارای یک "توافق نامه همکاری" با ونزوئلا تیم اتلتیکو ونزوئلا است.

"بلژیک یکی از بهترین در اروپا فوتبال کشور به عنوان نشان از موفقیت تیم ملی و توسعه در سطح جهانی بازیکنان که برخی از آنها برای ما به خوبی می دانیم مانند کوین ده بروین و وینسنت کمپانی گفت:" فران سوریانو مدیر اجرایی CFG.

Kompany و ده بروین هر دو بلژیک بین المللی که باید برای شهرستان در لیگ برتر است. ده بروین هنوز پخش برای این تیم در حالی که کمپانی بازگشت به پاری سن ژرمن در لیگ بلژیک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن