کیسه مراسلات پستی: چگونه می NHL دوباره ؟ و بازبینی یک سال 1962 گیلاس-بمب رمز و راز

خوشحالم که میچ Marner نظرات – ارسال شده از طریق رسانه های اجتماعی پس از, گرفتار در یک لحظه پرده در حالی که باز

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

خوشحالم که میچ Marner نظرات – ارسال شده از طریق رسانه های اجتماعی پس از, گرفتار در یک لحظه پرده در حالی که بازی -- در مورد آینده را در طول بیماری همه گیر کوروناویروس اساسا همان نوع پاسخ او را می دهد رسانه ها.

شما نشان می دهد که او واقعی است. هرگز شک آن را واقعا. اما از آن است که به خوبی آن را تأیید کرد.

این خنده دار چگونه پشت صحنه حرکت نوسانی در مورد هر چیزی برای انجام با NHL کسب و کار.

تیم تحت فشار قرار دادند پشت بر روی یک پیش نویس تجدید نظر در قرعه کشی که تمام اما با توجه به دیترویت یکی از دو حق رای دادن-نوع مراکز الکسیس Lafreniere یا Quinton Byfield. فقط هفت تیم خواهد شرکت در قرعه کشی بدون تیم در حال حرکت بیش از یک نقطه بدون تیم در حال حرکت بیش از چهار.

تیم – کسانی که با بالاتر دانه -- مطمئن نیستید که آیا آنها می خواهم این ایده از 24 تیم از بازگشت با "بازی ها" برای تیم های کشت و هفتم-به-12th در همایش. (برگها را بازی رنجرز در دو از سه ، مونترال را دریافت کنید پنگوئن.)

در حال حاضر حباب تیم به نظر می رسد به آن را می خواهم هر دو راه تلاش برای رسیدن به پلی آف و اقامت در شکار برای Lafreniere.

در اینجا یک فکر عهده شاید از نا امیدی: به تیم آنها می توانید یک یا دیگر. یا شرکت در قرعه کشی درفت یا شرکت در پایان فصل. که راه به هیچ وجه قهرمان جام حذفی همچنین می توانید برای اولین بار به طور کلی انتخاب کنید. اما قرعه کشی شده و مناسب قرعه کشی با سه لکه برای grabs وزن در موقعیت نهایی (تعیین نقاط در صد).

لابی این راه و این راه همچنان ادامه دارد.

لیگ می خواهد ژوئن پیش نویس برای رأی تلویزیون. خوب. من که. اگر شما واقعا می خواهید رتبه بندی قرار داده و روز دوشنبه حکام کنفرانس در تلویزیون. جهان دیده بان به عنوان شما سعی می کنید به آن را کشف کردن.

من معتقدم Marner درست بود در مورد یک چیز: اگر یک لیگ می آید و همه آنها به آینده.

به کیسه مراسلات پستی که در آن سوالات در ادامه در مورد بازگشت هاکی یک بابی Baun گیلاس-بمب رمز و راز است که تا حدودی جواب داد: مرد آهنین رگه های توضیح داده شده و ما از روی علاقه به یاد داشته باشید ما که در آن آنها در حال حاضر بخش.

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در هفته آینده.

سوال: Kevin. فقط یک زن و شوهر از افکار تصادفی مورد NHL تکمیل 2019-2020 فصل است. من باور دارم که همه تیم ها بازی کرده اند حداقل 69 بازی به طوری که آنها باید با استفاده از هر یک از تیم رکورد پس از 69 بازی و پس از آن شروع به پلی آف راه آنها به طور معمول با سه تیم برتر به همراه یک کارت وحشی تیم در هر بخش رقابت در خنثی عرصه بدون فن و از طریق پلی آف به عنوان آنها به طور معمول انجام دهد. بیشتر بازی فصل این تیم که نمی توان برگشتی نمی خواهد نیاز به بازی هر بازی بی معنی است.

یک چیز دیگر که این بازیکنان جوان بودند آنها به احتمال زیاد به بازی با صورت کامل سپر بر روی کلاه خود را به این صورت سپر کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus? فقط میخواستم بدونم به نظر می رسد که آنها را متوقف خواهد کرد expectorate, و غیره. از رسیدن بازیکن مواجه است.

کن C.

پاسخ: کمترین تعداد بازی های انجام شده توسط NHL تیم 68 (کارولینای چهارم در شهر اولین, وحشی-کارت). برگها (81 امتیاز) رو به 70 بازی. فلوریدا (78 امتیاز) رو به 69. برگها از دست داد بازی 69 برنده بازی 70. پلنگ برنده بازی 69. هر دو رها کردن دو نقطه و برگها حفظ سوم در اقیانوس اطلس (و بر اساس تمام تیم های دیگر اعداد در آمده هفتم در شرق). این ایده پرداخته است. به علاوه فقط در مورد هر ایده که شما می توانید فکر می کنم در مورد بحث شده است. خواهیم دید که در این سرزمین.

چهره سپر هم مورد بحث است. متخصصان بیماری های عفونی در حال حاضر وزن در با است که به عنوان یک توصیه. معاون کمیسر لایحه دالی گفت: TSN "ما را در نظر ما هر چیزی کارشناسان بیماری های عفونی و مشاوران ممکن است توصیه می کنند. اما من مطمئن هستم که با توجه به شرایط بازی ما که هر گونه تغییرات چشمگیر خواهد بود واقعا لازم است."

سوال: آیا راهی وجود دارد که همه ما می توانید یک درخواست برای رفتن کوین لاو به القاء به هاکی سالن از شهرت او سزاوار به وجود دارد: شش استنلی فنجان بزرگ دفاع, بازی های برگزار شده با دنده شکسته در جام استنلی نهایی, مسدود شده, عکس محرک بزرگ است.

W. P.

پاسخ: نقطه خوب است. نه تنها بازیکنان تا به حال نام خود را حک شده در این جام بیش از لاو و هشت نفر از آنها را برای Montreal Canadiens. دیگر قرمز کلی برنده چهار بار با بال و چهار بار بیشتر با برگها.

دادخواست گرچه کار نخواهد کرد. هاکی سالن از شهرت خود را در هیئت مدیره که نامزد بازیکنان. سپس اعضای هیئت مدیره مورد بحث است. سپس آنها رای بدهند.

سوال: برای NHL iron-man بازی متوالی رگه رکورد در حال حذفی بازی شمارش برای این بازیکن را خط? اگر نه چرا ؟

راب T.

پاسخ: بدون, برگشتی به حساب نمی آید برای مرد آهنین رگه. در واقع تعداد بسیار کمی از سوابق که در لیگ آهنگ شمارش هر دو به طور منظم فصل و postseason بازی. به ثمر رساند رگه های ردیابی نیست این راه یا به عنوان مثال.

من یک بیت از یک شخصی گوشت گاو که پاتریک Marleau را مرد آهنین خط است که هنوز دست نخورده است. او از دست رفته بازی در ابتدای فصل زمانی که او یک عامل آزاد است. لیگ موضع: Marleau این خط را ادامه داد چرا که او بدون علامت در ابتدای فصل و در نتیجه واجد شرایط برای بازی در هر یک از بازی های او از دست رفته است. هنگامی که او امضا شده توسط کوسه, او با بازی در اولین بازی که در آن او واجد شرایط برای شرکت در نتیجه خود را از ادامه خط.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

سوال: سلام کوین خواندن و لذت بردن از وبلاگ خود. در حالی که کمی به عقب شما اشاره کردید که شما دوستان می دانید یا بابی Baun هست.

این بهینه سازی یک حافظه است. در اوایل سال 1960 دوستان و من را به باغ به تماشای بازی از پایان بلوز اتاق ایستاده.

خوب شب از بمب گیلاس ما ایستاده بودند کنار آن مرد که آن را انداخت. ما نمی گویند احتمالا باید داشته باشد اما این ادراک. ما 16 سال است.

آنچه که من بدونم آیا بچه ها (سه نفر وجود دارد از آنها) اعتراف به Baun. او می دانست که آنها را به خاطر آنها تورنتو Marlies بازیکنان. شما می توانید از او بخواهید? من در حال حاضر تنها می تواند به یاد دو سه با نام.

اگر شما می خواهید به تصویب اطلاعات تماس من به آقای Baun لطفا انجام دهید.

در اینجا یک لینک به شب حادثه که تحت الشعاع قرار دیو درایدن را خرج کردن ضربه جایگزینی گامپ Worsley. من گمان می کنم او می داند که آن را به عنوان او اجتناب از آن خود کرد.

گراهام T.

پاسخ: من به نام بابی Baun برای این و من می ترسم او نمی تواند اضافه کردن هر چیزی به آنچه که می گفت: به من یادآوری آن اتفاق افتاد خیلی وقت پیش. این امر می تواند به اشتباه طبقه بندی من به عنوان یک "دوست" از Baun که به نظر می رسد فوق العاده جنتلمن. اما من تا به حال ارتباط با او را به عقب زمانی که من شروع به کسب و کار در اواخر 1980s پوشش oldtimer دادگاه نبرد برای بهتر بازنشستگی بود که به رهبری کارل آبجو اما در طی آن Baun بخشی جدایی ناپذیر.

هیجان بخشی از این کار برای من نیست بازی من رفتن به آن را NHL فارغ التحصیلان من با صحبت از زمان به زمان. از قهرمانان هاکی از جوانی من. من فقط به یاد داشته باشید Baun از پایان کار خود را, اما من شنیده ام تمام داستان است. او جالب است.

Baun به پایان رسید مکالمه ما با یک نان تست: "من نان این است که در سلامتی و شادی و کمی از پول و زمان برای لذت بردن از آن است. که Baun نان تست در هر عمده شام."

به نظر می رسد مانند یک نان تست برای همه ما در حال حاضر.

سوال: سلام کوین. من می توانم به یاد داشته باشید چندی پیش با خواندن قطعه کردن ستاره های ورزشی صفحه که با عنوان "هر آنچه که اتفاق افتاده است برای قرار دادن یک NHL بازیکن' - من استفاده می شود برای لذت بردن از خواندن چه شد از آنها. بود به شنیدن در مورد باب Dillabough لئو Boivin بارت Crashley , Elmer گوزن Vasko ادی Joyal به نام چند.
شما باید احیا که در طول این بار تلاش. امید به زودی به نوشتن در مورد آنچه که یک بازی بزرگ توسط متیوز و Nylander.
لطف کن W

پاسخ: از شما می خواهم خود را bashers بکند. بزرگ جورج Gamester استفاده می شود برای نوشتن آن. من استفاده می شود به آنها را ویرایش کنید.

در اینجا چیزی است که Gamester نوشت: در مورد Boivin در سال 1999:

"لئو Boivin. در حال حاضر وجود دارد یک bodychecker. این که آیا شما به اندازه کافی خوش شانس برای دیدن او در عمل در برگ افرا باغ و یا صرفا شنیده سوء استفاده خود را شرح داده شده در رادیو توسط فاستر هویت شما به یاد بیاورید لحظه مثل این:

"Mahovlich شده مبارکه! او در بوستون آبی خط. تنها Boivin بین او و هدف. Big Frank dekes چپ. در حال حاضر او شیفت راست به رفت و برگشت در اطراف زبر و خشن بوستون defenceman . . .

JEEF!

"Uh-oh! Boivin جلب شماره 27 با هیپ بررسی کنید. فرانک یک چرخ ارابه. در حال حاضر Boivin است جن . . . "

تاریخ گفتگو

س:

چگونه می توانم به شما فکر می کنم NHL می تواند با موفقیت به پایان آن فصل ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن