برگها رو به جلو الکس Kerfoot یک پا در بازیکنان دیگر در طول مستند — خانواده دارای یک پیست

Maple Leafs به جلو الکس Kerfoot اذعان coronavirus مستند مجبور شده است که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان NHL به

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

Maple Leafs به جلو الکس Kerfoot اذعان coronavirus مستند مجبور شده است که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان NHL به unchartered زمین. آنها استفاده می شود به خاموش بودن این اسکیت ،

"فقط پله دوباره به آن را به طور معمول می تواند عجیب و غریب در آن حس" Kerfoot گفت: در طول یک کنفرانس پنج شنبه.

چیزی است که به طور معمول این روزها اما Kerfoot معتقد است NHL ارائه خواهد شد به اندازه کافی زمان برای بازیکنان به پاهای خود را یک بار هاکی است چراغ سبز برای بازگشت. "ما نمی تواند پرش به سمت راست دور," او می گوید.

اردوگاه های آموزشی اجرا می تواند از دو تا چهار هفته قبل از لیگ پس از اتمام یک فصل به طور منظم است که در ادامه وقفه در اواسط ماه مارس. و اگر اردوگاه بودند برای شروع در ماه ژوئن بازیکنان بوده اند را خاموش یخ برای نزدیک به سه ماه. این چیزی است که چند انجام داده اند در حرفه خود را مگر اینکه آنها در دوره نقاهت بعد از یک آسیب جدی است.

استثنا وجود دارد. بازیکنان که رهبری به سوئد و نروژ به عنوان مثال تا به حال گزینه اسکیت در طول NHL shutdown. و Kerfoot یک خانواده پیست او می توانید استفاده کنید.

"من در (سرسره) در حال حاضر ... اما من شده است وجود دارد یک زن و شوهر از بار با خواهر و برادر من گفت:" ونکوور, مادری, که همچنین سود بدنسازی صفحه اصلی که در آن "من می توانید انجام دهید هر آنچه که من نیاز به نگه داشتن در شکل است."

و او پیوسته است یک گروه از برگها هم تیمی در Instagram برای صبح جلسات یوگا با مربی.

"هر کس در حال انجام چیزی که خود در حال حاضر و آن را مانند هر کس می خواهد از شکل زمانی که آنها دوباره," او گفت:.

که می تواند به زودی. NHL امید بازیکن می تواند بازگشت به تیم امکانات این ماه هر چند آنها هنوز هم باید به دنبال دولت پروتکل در ایالات متحده و کانادا است. نخست وزیر جاستین ترودو پیشنهاد بازیکنان عبور از مرز را به قرنطینه برای 14 روز پس از بازگشت به کانادا, تیم, اما همچنین گفت: پروتکل برای لیگ و تیم نشده است تنظیم نشده است.

تست مسائل باید کار می کرد. تیم شده اند در تماس با QuestCap یک تورنتو شرکت سرمایه گذاری تلاش خود را برای به دست آوردن coronavirus آنتی بادی کیت های آزمایش از کره جنوبی است که می تواند تولید نتایج در 15 دقیقه.

تیم های گفته شده است که بیش از دو بازیکن قادر خواهد بود به کار کردن در همان اتاق در همان زمان برای اولین بار در. این گروه را افزایش می دهد به عنوان تست داده ها تجزيه و تحليل است. پس از آن می تواند چند هفته یا بیشتر قبل از 25 بازیکن می تواند در همان اتاق و در همان یخ.

سپس از آن خواهد شد در مورد گرفتن پاهای خود را به عقب و چه مدت لیگ ممکن است مایل به صبر کنید. Kerfoot که امید به بهبود در یک فصل است که در آن او است و نه اهداف و 28 امتیاز در 65 بازی ها, خوش بینانه است.

"هنگامی که ما دوباره وجود خواهد داشت زمان به عقب بر گردیم به سرعت."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام
Mark Zwolinski


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن