برگها defenceman مورگان Rielly آماده برای جولای 10 اردوگاه های آموزشی و یک شانس برای بهبود تیم و اقبال

مورگان Rielly رها به بازگشت به یخ.اما نیز وجود دارد یک حس فوریت برای افرا برگها defenceman و هم تیمی های خود ر

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

مورگان Rielly رها به بازگشت به یخ.

اما نیز وجود دارد یک حس فوریت برای افرا برگها defenceman و هم تیمی های خود را که می دانم که آنها نیاز به بهبود خود را قبل از بازی NHL بود تعطیل سه ماه پیش. برگها کوچک آغاز گروه تمرینات این هفته است.

"ما بسیار با انگیزه" Rielly گفت: پنج شنبه. "ما یک هدف در ذهن و اردوگاه های آموزشی می شود رفتن ما می خواهیم به عنوان آماده شده که ممکن است ... ما می توانید به عقب می آیند و اثبات مردم اشتباه است. رفتن به این شکست ما نیست احساس خوبی در مورد که در آن ما شد. پس (ما می توانیم) این فرصت را برای تغییر آن روایت است."

برگها به حال 36-25-9 ضبط زمانی که بازی متوقف سوم در اقیانوس اطلس و برای هفتم در شرق. اما آنها از دست داده و سه نفر از آنها گذشته چهار بازی رفت و 8-8-2 پس از Feb. 2. به طور کلی آنها هرگز با قوام آنها می خواستند.

آنها نیاز به پیدا کردن که قوام زمانی که لیگ رزومه با یک بازی در دور پلی آف جام استنلی. تورنتو روبرو خواهد شد کلمبوس در بهترین پنج سری.

اما هنوز هم حداقل یک ماه و نیم دور. NHL است که در فاز دوم از بازگشت خود را با بازیکنان قادر به آموزش در گروه های کوچک. لیگ امیدوار به باز کردن اردوگاه های آموزشی جولای 10, فرض قابل قبول ایمنی و بهداشت شرایط و توافق بین لیگ و بازیکنان در یک تاریخ برای از سرگیری بازی. که انتظار می رود در اواخر جولای یا اوایل آگوست.

Rielly گفت: ورود به مرحله دوم این هفته و وعده سوم فاز در کمتر از یک ماه تا بازیکنان با تمرکز بر بازگشت.

"این چیزی است که ما منتظرش بوده ام" او گفت: "و اگر شما بخواهید بازیکنان چه سخت ترین قسمت بود این عدم قطعیت است. برای من آن بود که به سفر برنامه ای برای بازگشت به تورنتو (از ونکوور). من می خواستم به اینجا با من هم تیمی های خود و آماده شدن برای پلی آف.

"در حال حاضر این ماده از آماده شدن برای تاریخ 10 ژوئیه ... امیدوارم همه چیز خواهد شد نورد به زودی."

هنگامی که بازی شروع می شود تا آبی کت خواهد بود و انتظار. کلمبوس بود و حتی با تورنتو در جدول رده بندی تا قبل از همه گیر-مجبور lockdown; هر دو تیم تا به حال 81 امتیاز در 70 بازی. این کت ها سخت, بررسی تیم که دوست دارد به فشار مخالفان خود در منطقه است.

"آنها یک تیم خوب و با آنها بازی سخت آنها بازی یک سبک خاص و آنها به خوبی مربی (توسط جان Tortorella)," Rielly گفت. "هر تیم می داند چه چیزی در خطر است و آنها نمی خواهند به رفته (بعد از بازی در دور). وجود دارد یک چالش برای ما وجود دارد ما مشق شب و هنگامی که زمان می آید ما آماده خواهید بود."

تورنتو یکی از شهرهای مختلف در نظر گرفته شده به عنوان یکی از دو هاب برای بازی های باقی مانده. اما این شانس را به بازی در خانه ارائه تنها یک مزیت Rielly گفت.

"ممکن است وجود دارد یک مزیت بسیار بزرگ (در تورنتو) به دلیل یخ بازی. اگر میزبان ما همه بازیکنان را در هتل بنابراین قوانین ما مانند آنها به همه تیم است. بنابراین هیچ مزیت بر اساس جغرافیا. این سخت است برای گفتن از آن خواهد شد راه آن است و هیچ مزیت بزرگ بودن تیم میزبان یا نه."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب