قاضی اعتصاب پایین انرژی آمریکا لیزینگ قوانین در زیستگاه پرنده - سه شنبه, 26 مارس سال 2020 PST

, BILLINGS, منت. – ایالات متحده قاضی پرداخته است یکی دیگر از ضربه به مغلوب ساختن پیشی جستن تلاشهای دولت برای ا

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

, BILLINGS, منت. – ایالات متحده قاضی پرداخته است یکی دیگر از ضربه به مغلوب ساختن پیشی جستن تلاشهای دولت برای افزایش داخلی نفت و گاز خروجی از زمین های عمومی گفت: مقامات قادر به محافظت از زیستگاه برای کاهش گونه های پرندگان هنگامی که آن را صادر انرژی اجاره در صدها مایل مربع است.

قاضی برایان موریس گفت: داخل گروه انجام نمی به اندازه کافی برای تشویق توسعه در خارج از مناطق با بیشتر حكيم باقرقره زمین مسکونی پرنده ای که اعداد را به طور چشمگیری کاهش یافته در دهه های اخیر.

قاضی لغو انرژی اجاره در بیش از 470 کیلومتر مربع از زمین های عمومی در مونتانا و وایومینگ. این بدان معناست که مقامات را مجبور به بازگشت میلیون دلار در فروش درآمد حاصل از شرکت هایی که خریداری شده اجاره.

اجاره در موضوع در حال حاضر شده بود باطل در موارد جداگانه در حال بررسی در دادگاه دیگر. اما آخرین حکم صادره از اواخر سهشنبه به نظر می رسد به رفتن بیشتر و اعتصاب در دولت گسترده تر سیاست های انرژی.

"خطا در اینجا رخ داده است در آغاز از نفت و گاز اجاره و فروش روند آلوده کردن همه چیز را که به دنبال" موریس نوشت.

کریس Tollefson یک سخنگوی داخلی اداره مدیریت زمین روز سه شنبه گفت که مقامات بررسی و تصمیم گیری است.

حکیم باقرقره در سراسر طیف مورد 270,000 کیلومتر مربع در بخش هایی از 11 غربی ایالت آمریکا و دو استان کانادا. تعداد آنها کاهش یافت و در دهه های اخیر با توجه به توسعه انرژی بیماری و عوامل دیگر.

پرندگان شناخته شده برای استادانه درست شده جفتگیری مراسم که در آن مردان از طرفداران خود را از دم و پف کردن زرد کیسه هوا را در سینه خود را به عنوان آنها قدم زنی با تبختر در اطراف زمینه پرورش به عنوان شناخته شده leks.

تحت سابق رئیس جمهور, باراک اوباما, داخلی وزارت تاخیر اجاره فروش میلیون ها هکتار از زمین های عمومی تا حد زیادی به دلیل نگرانی که توسعه فشرده می تواند آسیب حکیم باقرقره. در سال 2015 در آن به تصویب رسید مجموعه ای از گسترده قصد دارد به منظور محافظت از بهترین باقرقره زیستگاه و نگه داشتن پرنده کردن گونه های در معرض خطر لیست.

پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان کار در سال 2017, آژانس تغییر یافتهاست کسانی که قصد دارد به سهولت و محدودیت های توسعه که به معنای مقامات دیگر مجبور به اولویت بندی توسعه خارج باقرقره زیستگاه. این تغییرات باعث 2018 طرح دعوی در دادگاه از مونتانا Audubon این فدراسیون ملی حیات وحش و دیگر گروه های زیست محیطی.

Mike Freeman, یک وکیل برای گروه های زیست محیطی گفت: این پرونده در معرض نقص در مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست های اجرایی است که می تواند تحت تاثیر قرار بیش از یک میلیون هکتار از اجاره در علاوه بر این به کسانی که تحت پوشش این حکم از جمله در ایالت یوتا, کلرادو, نوادا, وایومینگ و مونتانا.

"ما در حال به چالش کشیدن کل ملی و سیاست" فریمن گفت. "وجود دارد بسیاری از دیگر اجاره فروش که در آن اعمال شده است و کسانی که اجاره فروش دقیق همان نقص قانونی."

ایالت وایومینگ و مونتانا و غربی اتحاد انرژی انرژی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب