'این است که در مورد پرچم آمریکا,' Drew Brees می گوید دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

Drew Brees شد انتقاد خود را برای آخرین موضع جمعه — این هم از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی ج

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

Drew Brees شد انتقاد خود را برای آخرین موضع جمعه — این هم از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن — اما نیواورلئان کارفرمایی عقب ننشستند.

مغلوب ساختن پیشی جستن در حالی که ادعا می شود از طرفداران بزرگ از Brees گفت کارفرمایی باید خود را تغییر نمی نظر در "گرامیداشت با شکوه پرچم آمریکا ... ما باید ایستاده راست و بلند در حالت ایده آل با یک سلام یا یک دست بر روی قلب. دیگر وجود دارد چیزهایی که شما اعتراض کنید اما نه بزرگ ما پرچم آمریکا — هیچ زانو!"

مغلوب ساختن پیشی جستن اما به نظر می رسد به از دست دادن حمایت در NFL محافل. در همان روز کمیسر راجر Goodell عذرخواهی برای گوش دادن به بازیکنان سابق San Francisco 49ers کارفرمایی khezri شروع به زانو در طول سرود ملی در اعتراض به نژادی و نابرابری Brees در پاسخ نامه ای به رئیس جمهور که در آن او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است که "این مسئله در مورد پرچم آمریکا. آن شده است هرگز."

"ما باید از صحبت کردن در مورد پرچم و تغییر توجه ما به مسائل واقعی سیستمیک نژادی و بی عدالتی اقتصادی ظلم و خشونت پلیس و قضایی و زندان اصلاحات" Brees نوشت: در یک Instagram post. "ما در یک مقطع حساس در تاریخ ملت ما! اگر نه در حال حاضر ،

"ما به عنوان یک جامعه نیاز به گوش دادن و یادگیری از درد و رنج ما سیاه جوامع است. ما باید بپذیریم که مشکلات شناسایی راه حل و سپس با قرار دادن این اقدام است. جامعه سیاه و سفید نمی تواند آن را به تنهایی. این نیاز همه ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب