تایگر وودز بازگشت به یک گلف جهان با جمعیت به سر و صدا

DUBLIN, اوهایو—PGA Tour شده است را برای پنج هفته و در حال حاضر تحویل یک مسابقه به ثمر رساند رکورد یک هفته سابق

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

DUBLIN, اوهایو—PGA Tour شده است را برای پنج هفته و در حال حاضر تحویل یک مسابقه به ثمر رساند رکورد یک هفته سابق شماره 1 برنده یک هفته دیگر دو مرگ ناگهانی برگشتی و یک بازیکن که رشد دو پیراهن اندازه به سعی کنید به بازی را تغییر دهید.

و آن را هنوز هم احساس به عنوان اگر چیزی گم شده بود.

یا کسی.

تغییر که چند دقیقه گذشته 7 صبح روز سه شنبه هنگامی که تایگر وودز کشیده خود را با حسن نیت ارائه میدهد ماشین به پارکینگ در Muirfield ایجاد کرد, تغییر کفش های خود را و شروع به آماده سازی برای اولین PGA رویداد در پنج ماه است.

او با پوشیدن یک ماسک.

بازگشت از جنگل است نه بازگشت به حالت عادی به جز برای کسانی که به تماشای تلویزیون است.

جنگل تا به حال یک ایده از آنچه انتظار می رود از دیدن خالی گلف در استعمار و بندرگاه شهر و حتی هفته گذشته در Muirfield ایجاد کرد. او شنیده از دوستان در تور مورد چگونه وهم آور آن است که با طرفداران هیچ تشویق می کند.

"این جهان بسیار متفاوت از اینجا نیست که حواس او را پرت از سر و صدا و هیجان و انرژی است که طرفداران را" جنگل گفت. "این فقط یک سکوت و جهان متفاوت است."

و آن را به ماندن در آن راه.

PGA Tour بازگشت ژوئن 11 و یادبود قرار بود این مسابقات برای اولین بار با طرفداران در 20 درصد ظرفیت تا coronavirus موارد شروع به سنبله و محتاطانه عمل بود به آن بازی امن. این نیکلاس باشگاه مهمان نوازی چادر است که هنوز هم در سمت راست 16th, توپ را روی گوه. یک جایگاه مشرف 18 سبز. نبود زمان برای از بین بردن آنها.

چهار مسابقات روز دوشنبه اعلام کرد که آنها نمی خواهد که تماشاگران تمام راه را از طریق تور قهرمانی به پایان فدرال اکسپرس جام فصل است.

آنها هنوز هم در حال پخش است ، و در حال حاضر طوری است که جنگل.

"من فکر می کنم او شروع به گرفتن کمی لودگی," جاستین توماس گفت: بیش از آخر هفته. "من در گفتن او را از ترس به بیرون می آیند و بازی در برابر همه ما هنگامی که او در خانه نشسته و تنها در تلاش به او یک زمان سخت. اما آره ما هیجان زده به او."

جنگل و توماس بازی برگشت نه صبح روز سه شنبه با بیش از یک دوجین مردم, مشاهده, عمده رسانه ها. که کاملا جدید برای جنگل. دور نهایی پیروزی خود را در ژاپن تا به حال هیچ تماشاگران به دلیل جاری شدن سیل. دور سوم AT&T ملی در سال 2012 تا به حال هیچ طرفداران به خاطر دمدمی مزاجی وزش طوفان که سرنگون 75 پا درختان در کنگره.

آنها روز بعد. آنها نمی تواند در Muirfield ایجاد کرد.

آنها خواهد شد از دست رفته به عنوان جنگل پنج بار برنده این مسابقات جک نیکلاس ساخته شده می رود پس از 83 حرفه پیروزی برای شکستن PGA Tour رکورد او سهام با سام Snead.

جنگل های گذشته دیده می شد در یک PGA Tour رویداد on Feb. 16 در Riviera, جایی که او به ضرب گلوله 77 به پایان رسید و در آخرین محل. پشت خود احساس سختی در آب و هوای سرد. او صرفنظر از چهار هفته بعدی به شکل کارشناسی ارشد و پس از آن همه گیر اتفاق افتاده است.

جنگل به ندرت دیده شده است و در همه این سال است.

که بسیار روشن بود که جنگل خواسته شده بود در مورد شانس خود را در برنده شدن پس از پنج ماه اخراج. نیت خود را برای برنده شدن درست مثل همیشه. او می تواند آن را انجام دهد در این هفته ؟ او رفت و بیش از دو سال بدون بازی در پاییز گذشته و برنده در مسابقات برای اولین بار در Zozo قهرمانی.

"آیا که نقش بیا بیرون یکشنبه, امیدوارم که خواهد شد مورد," او گفت:. "این بود که یک هفته خاص — خوب سه مسابقات پیش در Zozo. هیچ دلیلی وجود دارد که من نمی توانم آن را دوباره در این هفته است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

سه مسابقات پیش برای جنگل نزدیک به نه ماه پیش.

هر دوره از مسابقات را به جنگل در این زمینه اما در این محیط می کند و حتی آن را مهم است ؟ آن را مانند فروش بلیط خواهد منفجر شود چرا که بدون بلیط به فروش برساند.

بنابراین آن را تبدیل به یک تلویزیون نشان می دهد و این که بد نیست یا.

واقعی تنظیم برای جنگل است که چگونه او دسته سکوت. او تغذیه کردن گالری طولانی تر از او شده است یک حرفه ای. از او پرسیده شد که اگر او را مجبور به بازگشت به خود را استنفورد روز برای آخرین بار آن را فقط او و دیگر بازیکنان در این دوره است.

"حتی در کالج من تا به حال چند نفر زیر است," او گفت: با خنده.

تراشه-در از پشت 16th, سوراخ هنگامی که او برنده یادبود در سال 2012 ؟ تراشه ساخته شده او برای پر کردن 14th سبز زمانی که او در سال 1999 برنده? هر مرغک او تا کنون ساخته شده در Muirfield ایجاد کرد? همه آنها به دنبال بلندترین, به سلامتی.

"برای بسیاری از زندگی حرفه ای من تقریبا تقریبا در هر رقابتی بازی دور که من درگیر شده ام در من تا به حال مردم در اطراف من تماشاگران فریاد بسیاری از جنبش های داخل گالری با دوربین خدمه و رسانه" جنگل گفت.

که جهان خود را.

طولانی نیست پس نیک Faldo کمک جنگل به کت سبز در سال 1997 کارشناسی ارشد بخشی از او تعجب اگر که تنها عمده جنگل می تواند برنده. Faldo نقطه بود که در حالی که این دوره مناسب او آگوستا ملی تنها مهم است که نگه گروه ترکان و مغولان از رسانه ها در فاصله. همانطور که معلوم شد Faldo بعد متوجه شدم که تبدیل به یک دارایی.

"هر کس به پیوستن به او در حال حاضر در تعطیلات آخر هفته در یک عمده می رود به جهان خود را. که ببر عرصه" Faldo گفت: در سال 2007 ، "بچه های دیگر را گام به این عرصه یک هفته و رفتن به خارج. او تمام وقت وجود دارد. موفق باشید و آینده را به جهان خود را."

مختلف جهان در حال حاضر یک عبارت جنگل با استفاده از پنج بار در روز سه شنبه.

آن همه جهان است.

اما فقط دیدن او در Muirfield ایجاد کرد به گلف جهان اندکی حس ظاهر ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن