قاضی رد ادعاهای آمریکا فوتبال زنان تیم است که آنها underpaid

قاضی در ایالات متحده فوتبال زنان تیم برابر پرداخت طرح دعوی در دادگاه را رد کرده و بازیکنان مهم ترین ادعای جمعه

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

قاضی در ایالات متحده فوتبال زنان تیم برابر پرداخت طرح دعوی در دادگاه را رد کرده و بازیکنان مهم ترین ادعای جمعه ارائه یک ضربه خرد کردن به این تیم چهار سال مبارزه قانونی علیه آمریکا و فدراسیون فوتبال.

قاضی Gary R. Klausner ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه مرکزی کالیفرنیا پذیرفته فدراسیون استدلال در یک حرکت برای قضاوت به طور خلاصه. در حکم او را رد کرد و بازیکنان استدلال که آنها به طور سیستماتیک underpaid توسط ایالات متحده آمریکا فوتبال در مقايسه با مردان تیم ملی. Klausner نوشت: ایالات متحده آمریکا فوتبال تا به حال اثبات آن استدلال که زنان تیم تا به حال در واقع به دست آورده بیشتر "در هر دو تجمعی و به طور متوسط در هر بازی بر اساس" از تیم مردان در طول سال در موضوع در طرح دعوی در دادگاه.

بازیکنان را از طریق یک سخنگوی گفتند که درخواست تجدید نظر تصمیم گیری. ایالات متحده آمریکا فوتبال بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

Klausner حاکم حفظ بازیکنان ادعا می کند در مورد رفتار نابرابر در مناطق مانند سفر اقامت در هتل و تیم های نیروی انسانی. یک دادگاه در این مسائل برنامه ریزی شده است برای شروع در ماه ژوئن 16.

اما در رد برابر پرداخت استدلال بود که قلب بازیکنان مورد Klausner به پایان آورد — برای لحظه ای — یک سال-مبارزه طولانی است که تا به حال چاله چاله بازیکنان خود را در مقابل کارفرما و تبدیل آنها صرفا از بهترین های جهان فوتبال زنان تیم به استاندارد جهانی-حامل برای پرداخت حقوق صاحبان سهام حقوق زنان و حمایت از زنان در ورزش است.

بازیکنان از جمله ستاره مانند مگان Rapinoe الکس مورگان و کارلی لوید مشتاقانه در آغوش گرفت که مبارزه با. آنها قوی تر محبوبیت خود را و خود را بزرگ رسانه های اجتماعی موارد زیر به تجمع حامیان خود را به سمت و سال خود را از تجربه رسانه های ساخته شده آنها را ادراک spokeswomen برای خود ایجاد کند.

این بود که در آنها شب جمعه.

"اگر شما می دانید این تیم در همه شما می دانید که ما یک مقدار زیادی از جنگ در سمت چپ ما" مدافع بکی Sauerbrunn در توییتر نوشت. "ما می دانستیم که این نمی تواند آسان تغییر است."

اما هرگز دور از نظر داشت این واقعیت است که ده ها میلیون دلار شد به طور بالقوه در معرض خطر هزینه های فدراسیون گفت: خواهد بود ویرانگر برای تلاش های خود را برای توسعه این ورزش در ایالات متحده آمریکا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب