زمانی که مشهور انجام کارهای احمقانه - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST

سی سال پیش پنج شنبه, کمدین و تلویزیون طنزهای ستاره Roseanne Barr اقدام به خواندن سرود ملی قبل از San Diego Pad

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

سی سال پیش پنج شنبه, کمدین و تلویزیون طنزهای ستاره Roseanne Barr اقدام به خواندن سرود ملی قبل از San Diego Padres بازی در جک مورفی ورزشگاه. نتیجه – با wildly کردن کلید, یادداشت ها, screeching گاه به گاه giggles و فاق گرفتن coda شد به طور گسترده ای مورد انتقاد است. اما برای برخی از مشاهیر رفتار مانند است که فقط یکی دیگر از روز در پارک.

جان لنون

4 مارس 1966

که: یکی از بیتلز. آنها مشهور موسیقی پاپ ، گوگل 'em.

آنچه اتفاق افتاد: لنون گفت: London Evening Standard "ما محبوب تر از عیسی مسیح در حال حاضر." او افزود که شاگردان عیسی بود "ضخیم و معمولی" است و او متقاعد شده بود مسیحیت "را محو و کوچک است."

خرید اینترنتی: آمریکا, مجله, چاپ, مصاحبه چهار ماه بعد. ایستگاه های رادیویی ممنوع Beatles سوابق. کلیساها برگزار آلبوم بیتلز-سوزاندن حوادث. لنون بود مجبور به برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی به عذرخواهی ندارم.

رستگاری: مقدار زیادی. بیتلز در ادامه به فروش تعداد زیادی از سوابق و جان بود به شدت مورد توجه دوستداران موسیقی راک تا زمانی که مرگ او در ماه دسامبر سال 1980.

ROB LOWE

17 جولای 1988

که: سابق, نوجوانان, تپش قلب, بازیگر و عضو هالیوود "بچه بداخلاق و لوس بسته است."

آنچه اتفاق افتاد: شب قبل از سال 1988 دموکراتیک ملی کنوانسیون در آتلانتا لاو ضبط خود را در هتل خود را با دو زن است. یکی معلوم شد که زیر سن قانونی.

خرید اینترنتی: لاو ادعا کرد که او نمی دانست این زن زیر سن قانونی بود. او موافقت کرد به انجام 20 ساعت از خدمات اجتماعی برای جلوگیری از اتهامات جنایی.

رستگاری: قطعا. لاو در ادامه به تعدادی از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد از جمله در اوایل فصل از "The West Wing." از آن پس او رفته به تولید و اقدام صدا برای انیمیشن نیز هست.

ROSEANNE BARR

جولای 25, 1990

که: یک کمدین محبوب و برنده جایزه امی ستاره از خود تلویزیون طنزهای تلویزیونی.

آنچه اتفاق افتاد: Barr خواند سرود ملی قبل از San Diego Padres بازی بیس بال. او سنگ خاموش-کلید screeched یادداشت بالا به نظر می رسد به خنده در زمان به پایان رسید و با گرفتن او فاق و تف.

خرید اینترنتی: آن فوری بود. سن دیگو است که در یک شهر نظامی. جمعیت 27,000 هو با صدای بلند. رئیس جمهور جورج دبلیو بوش که عملکرد او را "ننگین." این حادثه راه اندازی ده ها ورزش و سرگرمی ستون.

رستگاری: بر بهبود است به حدی اما تنها به دلیل این بود که فقط یکی از بسیاری از ظالمانه مانع او کشیده: نما در یک مجله به عنوان آدولف هیتلر حمایت از تئوری های توطئه های مختلف و غیره.

PAUL REUBENS

جولای 1991

که: کمدین و صبح روز شنبه تلویزیون مجری شناخته شده به عنوان "Pee-wee Herman"

آنچه اتفاق افتاد: او دستگیر شد در ساراسوتا فلوریدا برای قرار گرفتن در معرض زشت در فیلم بزرگسالان تئاتر است.

خرید اینترنتی: فرزندان خود را نشان می دهد تلویزیون شده بود لغو پاییز قبلی که ساخته شده آن را آسان برای Reubens به دروغ نسبتا کم برای چندین سال.

رستگاری: بله. او خود پرداخت جریمه و هزینه های دادگاه و ثبت و مبارزه با مواد مخدر خدمات عمومی پیام. او به نظر می رسد در نقش های مختلف در تلویزیون و در فیلم ها و حتی احیا "در Pee-wee Herman نمایش" در برادوی است.

ROBERT DOWNEY JR.

1996

که در: فیلم ستاره و یک عضو از هالیوود "بچه بداخلاق و لوس بسته است."

آنچه اتفاق افتاد: داونی در داخل و خارج از زندان و نوتوانی در طول سال های اولیه زندگی حرفه ای خود را. در سال 1997 او منفجر کردن یک دادگاه دستور تست مواد مخدر و شش ماه در زندان است. او از دست رفته یکی دیگر از تست مواد مخدر در سال 1999 و صرف یک سال دیگر در زندان است.

خرید اینترنتی: با استعداد داونی صرف پنج سال مبارزه با اعتیاد است. او مجبور به راه اندازی مجدد کار خود را با قطعات کمی در, فیلم, تلویزیون را نشان می دهد و حتی یک Elton John موزیک ویدیو.

رستگاری: کاملا. داونی parlayed تجارب خود را به یک بصری تجسم playboy میلیونر تونی استارک در این ابرقهرمان مارول فیلم. داونی در حال حاضر یکی از بالاترین پرفروش ستاره فیلم.

لیندسی لوهان

2007 - PRESENT

که: دیزنی-وابسته به ستاره کودک که بزرگ شده.

آنچه اتفاق افتاد: لوهان حرفه ای شهرت دچار مکرر با nightclubbing و سوء مصرف مواد. او دستگیر شد دو بار برای DUI در سال 2007. او مشروط لغو شد در سال 2010 پس از او شکست خورده تست مواد مخدر.

خرید اینترنتی: لوهان تبدیل شد عملا بیکار – گزارش هیچ studio می تواند خرید بیمه در یک فیلم که در آن او کار می کرد. اواخر سال گذشته بود او هنوز هم کار کردن جامعه با سرویس ساعت.

رستگاری: در حال پیشرفت است. لوهان است و در پشت صحنه با بودجه کم فیلم برخی از مراحل کار و یک مجموعه مستند در اپرا وینفری شبکه. او را از سر ضبط و منتشر شده جدید تنها در ماه آوریل است.

تایگر وودز

NOV. 27, 2009

که: 14-زمان عمده برنده مسابقات و جوانترین گلف باز را به نفع خود کارشناسی ارشد.

آنچه اتفاق افتاد: تلخیص گزارش از جنگل' خیانت پوش شد زمانی که او سقوط کرد SUV خود را در نزدیکی خانه خود را. او در زمان ماه از گلف و با حضور در, درمان, اما ازدواج او حل شده به هر حال.

خرید اینترنتی: جنگل از دست پر سود مشارکت با AT&T, Gatorade و جنرال موتورز. مهم تر از خود بازی گلف شد نامنظم. او توسعه یافته مشکلات در سال 2014 است که در تنظیم ساعت به عقب بر گشت و تلاش.

رستگاری: پس از سالها تلاش به دست آوردن مجدد قهرمانی, فرم جنگل برنده اولین تورنمنت بزرگ در 11 سال در سال گذشته در دوره کارشناسی ارشد.

چارلی شین

7 مارس 2011

که: ستاره فیلم های محبوب تلویزیون طنزهای "دو و نیم مردان است."

چه اتفاقی افتاده است: در حالی که شین را indulgences در مواد غیرقانونی و روابط تقریبا افسانه ای در هالیوود او در صدر خود را در سال 2011 توسط جریان رسانه ای سخنرانی دراز وشدیداللحن برابر تولید تلویزیون خود را نشان می دهد.

خرید اینترنتی: سرانجام CBS-تلویزیون و برادران وارنر تا به حال به اندازه کافی از سوء استفاده کلامی. آنها اخراج او را از نشان می دهد و به جای او با اشتون کوچر. شین بحران ادامه و بدتر شده است.

رستگاری: به جزئی حد. شین ستاره دار در درستی نام سری FX "مدیریت خشم" و را پذیرفته در سال 2015 او HIV مثبت است.

GILBERT GOTTFRIED

مارس 14, 2011

که: کمدین بازیگر و صدا پیشه که ارائه صدای AFLAC آگهی های تلویزیونی اردک.

آنچه اتفاق افتاد: روز بعد از وحشتناک زلزله و سونامی زده ژاپن, Gottfried در زمان به توییتر را به یک تعداد بیمار توصیه جوک در مورد فاجعه است.

خرید اینترنتی: Gottfried این رشته از یک آستر ویروسی رفت – Buzzfeed حتی ارسال شده در "بالا 10 بدترین" لیست Gottfried توييتها. AFLAC شرکت بیمه – که گزارش را 75 درصد از کسب و کار خود را در ژاپن اخراج او در مدت کوتاهی پس از آن.

رستگاری: نه هنوز. Gottfried می تواند خال خال در اینجا و یا وجود دارد اما قطعا نیست لیست استعداد او قبل از او در رسانه های اجتماعی افتضاح. او تمرکز اصلی در حال حاضر به نظر می رسد به یک پادکست که او را به میزبانی از سال 2014.

HANK WILLIAMS JR.

OCT. 3, 2011

که: پسر افسانه ای خواننده کشور ساخته شده است که آن را به بزرگ زمان خود بود.

آنچه اتفاق افتاد: در ظاهر "فاکس و دوستان" ویلیامز گفت که برای جمهوری خواهان به بازی گلف با رئیس جمهور باراک اوباما بود "مانند هیتلر در حال بازی گلف با نتانیاهو." او به نام رئیس جمهور "دشمن است."

خرید اینترنتی: over-The-top نظر بیش از حد بود برای ESPN. آن را بلافاصله yanked ترانه "همه داد و بیداد کن دوستان می آیند بیش امشب" که از سال 1989 تا به حال شده است این تم آهنگ "دوشنبه شب فوتبال است."

رستگاری: هیچ کدام در پی و هیچ مورد نیاز است. ویلیامز منتشر ضد اوباما آهنگ به نام "نگه داشتن تغییر" که به فروش می رسد 180,000 محبوبیت در دو روز. ESPN شروع خود را با استفاده از theme song دوباره در سال 2017.

PAULA DEEN

ژوئن 2013

که: ساوانا مبتنی بر صاحب رستوران و تلویزیون پخت و پز نشان می دهد میزبان.

آنچه اتفاق افتاد: یک کارمند سابق گفت: Deen استفاده کرده نژادی القاب و تا به حال mused در مورد "true جنوبی کشت و زرع به سبک عروسی," سکس با مرد سیاه و سفید به عنوان بندگان.

خرید اینترنتی: Deen محبوب تلویزیون نشان می دهد لغو شد توسط شبکه غذایی و او از دست حمایت و معاملات توزیع با Walmart, Target, سیرز, Kmart, QVC, JC Penney و دیگران.

رستگاری: با مشتقات جزئی. رئیس جمهور سابق جیمی کارتر خواسته عمومی ببخش Deen گفته او تنها صادق بودن در مورد کلمات او استفاده کرده بود "در گذشته های دور است." او افتتاح رستوران جدید در تنسی و کارولینای جنوبی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن