قاضی دستور داکوتای دسترسی به خط لوله تعطیل در انتظار بررسی

فارگو, N. D. — یک قاضی روز دوشنبه دستور داد داکوتای دسترسی به خط لوله تعطیل اضافی برای بررسی های زیست محیطی بی

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

فارگو, N. D. — یک قاضی روز دوشنبه دستور داد داکوتای دسترسی به خط لوله تعطیل اضافی برای بررسی های زیست محیطی بیش از سه سال پس از آن شروع به پمپاژ نفت — توزیع یک پیروزی به جایگاه راک سو قبیله و ارائه به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تلاش برای تضعیف سلامت عمومی و محیط زیست حمایت از این نمایش ها به عنوان موانع کسب و کار است.

در 24 صفحه سفارش ایالات متحده در منطقه قاضی جیمز Boasberg در واشنگتن نوشت که او "متوجه این اختلال" که خاموش کردن این خط لوله می تواند, اما که باید آن را ظرف مدت 30 روز. خط لوله صاحب انرژی انتقال برنامه به درخواست دادگاه برای توقف سفارش و به دنبال تسریع درخواست سخنگوی ویکی Granado گفت.

منظور می آید پس از Boesberg گفت: در ماه آوریل که بیشتر بررسی گسترده لازم بود از آنچه لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده در حال حاضر انجام شده و که او را در نظر بگیرید که آیا این خط لوله باید توقیف در ارزیابی جدید.

"دادگاه نمی رسیدن به آن تصمیم گیری با نرم و ملایم بی توجهی به زندگی تاثیر می گذارد," Boasberg دوشنبه نوشت.

"در عین حال با توجه به جدیت سپاه' NEPA (ملی و سیاست محیط زیست عمل می کنند) خطای عدم امکان حل ساده این واقعیت است که داکوتای دسترسی را فرض مقدار آن خطر اقتصادی آگاهانه و آسیب بالقوه هر روز این خط لوله در عمل دادگاه مجبور است به نتیجه گیری کرد که جریان نفت باید بس," او اضافه شده است.

این یافته ها ممکن است به چالش کشیدن جایگاه حقوقی برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بیشترین اهمیت زیست محیطی rollbacks. مغلوب ساختن پیشی جستن احاطه خود را با رهبران صنعت و کارگران در این کلاه ژانویه زمانی که او اعلام کرد قصد دارد به پیاده کردن قوانین برای اجرای NEPA.

داکوتای دسترسی به خط لوله موضوع ماه از اعتراضات در سال 2016 و 2017, گاهی اوقات خشونت در طول ساخت آن نزدیکی ایستاده راک سو رزرو که سابقه داکوتای شمالی-داکوتای جنوبی مرز. قبیله فشرده دادخواهی در برابر این خط لوله حتی پس از آن شروع به حمل نفت از داکوتای شمالی در سراسر داکوتای جنوبی و آیووا و به یک نقطه حمل و نقل در ایالت ایلینوی در ماه ژوئن 2017.

دلار 3.8 میلیارد 1,172 مایل (1,886 کیلومتر) خط لوله و عبور از زیر رودخانه میسوری فقط در شمال رزرو. قبیله تساوی آب آن از رودخانه و ترس آلودگی است.

"این خط لوله باید هرگز در اینجا ساخته شده است. ما به آنها گفت که از آغاز" ایستاده راک سو رئیس مایک ایمان در بیانیه ای گفت.

تگزاس مبتنی بر انتقال انرژی معتقد مناسب روش دنبال شد در اعطای اصلی اسایش برای خط لوله Granado گفت.

"اقتصادی پیامدهای قاضی را بیش از حد بزرگ هستند را نادیده بگیرد و ما را انجام خواهد داد همه ما می توانیم برای اطمینان از ادامه عملیات," او گفت:. "میلیاردها دلار مالیات و حق امتیاز درآمد از دست رفته خواهد شد توسط دولت های محلی و قبیله ای دولت در داکوتای شمالی, داکوتای جنوبی, آیووا, و ایلینوی. کشاورزان را رنج می برند به عنوان حمل و نقل نفت خام را به حرکت راه آهن در جابجایی گندم و سویا از محصولات زراعی است که به طور معمول توان منتقل شده به بازار است. جالب اینجاست که این شهرستان در امتداد این خطوط راه آهن را افزایش خطرات زیست محیطی با توجه به افزایش میزان نفت خام سفر با راه آهن."

ران نس رئیس جمهور از داکوتای شمالی, نفت, شورای تقبیح آنچه که او به نام "تکان دهنده" حاکم و اشاره کرد که این خط لوله در حال حرکت است 570,000 بشکه دلاری نفت در روز است.

قبل از coronavirus همه گیر ویران ایالات متحده در صنعت نفت روزانه تولید نفت در داکوتای شمالی — ملت شماره 2 تولید کننده نفت در پشت تگزاس بود که در نزدیکی رکورد 1.45 میلیون بشکه در روز است. دولت خروجی تضعیف به زیر 1 میلیون بشکه در روز در ماه مه میان پایین قیمت انرژی و پراکنده تقاضا است.

مجوز برای این پروژه در اصل رد شده توسط دولت اوباما و سپاه مهندسان ارتش آماده برای انجام کامل بررسی های زیست محیطی. در ماه فوریه سال 2017 پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان کار سپاه اوراق بررسی و اعطا مجوز نتیجه رسید که اجرای این خط لوله در زیر Missouri River مطرح شده هیچ توجهی به مسائل زیست محیطی.

سپاه گفت که نظر اعتبار پس از یک سال اضافی از بررسی به عنوان دستور Boasberg یک اوباما منصوب در سال 2017.

Boasberg حکومت پس از آن که سپاه "تا حد زیادی انطباق" با حقوق محیط زیست زمانی که اجازه این خط لوله اما دستور داد تا بیشتر بررسی از آنجا که او گفت که این آژانس را به اندازه کافی در نظر بگیرید که چگونه از نشت نفت تحت Missouri River ممکن است تحت تاثیر قرار ایستاده راک سو ماهیگیری و شکار, حقوق و یا اینکه آیا آن را ممکن است به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار قبیله ای جامعه است.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان جیمز مک فرسون در بیسمارک N. D. و الن Knickmeyer در شهر اوکلاهما کمک به این داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن