Jefferson ابتدایی کارکنان کمک می کند تا تخم اردک فرار از مدرسه حیاط - شنبه, 13 Jun 2020 PST

سالن جفرسون مدرسه ابتدایی شده اند خالی از بچه ها برای سال در حال حاضر. اما اخیرا نه جوانان رو به waddle از طر

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

سالن جفرسون مدرسه ابتدایی شده اند خالی از بچه ها برای سال در حال حاضر. اما اخیرا نه جوانان رو به waddle از طریق .

کارکنان مشغول به کار در مدرسه بعد از ظهر چهارشنبه در نصب یک عملیات نجات برای نه کوچک ducklings و مادر خود را که به دام افتاده بودند در حیاط مدرسه.

ناتالی Felker, Jefferson, دفتر, مدیر, گفت که او حدس زده اردک مادر باید پرواز را به حیاط برای ذخیره کردن تخم مرغ خود را. هنگامی که آنها از تخم در آمده, هیچ راهی وجود دارد برای نوزادان است.

"آن داغ می شود به عقب وجود دارد. این همه در پیاده رو سنگ ها و بوته" Felker گفت. "هیچ آب وجود دارد برای آنها در همه. هنگامی که ما آنها را دیدم ما نمی تواند فقط ترک آنها را با هیچ شانس زنده ماندن."

Felker به نام واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش برای کسی که برای کمک به او در گرفتن اردک با خیال راحت از حیاط. با توجه به در جریان همه گیر اما هیچ کس قادر به کمک کند. بنابراین جفرسون کارکنان تصمیم به انجام آن خود را نجات و همراهی خانواده به پوشیده از چمن زمین بازی.

Felker و نگهبان کوین گیاهی محصور اردک مادر و به آرامی او را تشویق به حرکت به سوی درهای مدرسه. او را گاهی اوقات صدای خش خش و دولا شدن آنها به عنوان coaxed او همراه, اما نه بچه ها چسبیده نزدیک به سمت او او ساخته شده راه خود را از طریق درب و پایین راهرو به سمت جهان خارج است.

جسی Tinsley - سخنگوی نقد و بررسی

هنگامی که در مدرسه دیگر کارکنان صف در امتداد راهرو با استفاده از بدنسازی تشک به عنوان سنگر برای تضعیف اردک مادر از مصرف بیراهه. او به عنوان تکمیل سفر خود را پایین سالن او و نوزادان بلافاصله ماندم, به در برخی از بوته و خارج از مدرسه. کارکنان کف زدند و تشویق می کردند و این آخرین Felker دیدم خانواده کوچک.

"ما نگران او تمام شب طولانی" Felker گفت. "ما به اندازه کافی نزدیک به Manito پارک, اما این یک راه طولانی برای رفتن اگر شما یک اردک."

شجاعانه نجات بهترین بخشی از کارکنان روز و احتمالا در ماه Felker گفت. پس از چند هفته از کار از راه دور یا در کلاس های درس خالی, Jefferson, کارکنان هیجان زده شد به پا کمی pattering پایین سالن دوباره – حتی اگر آنها webbed.

"آن را فقط خوب است برای نگه داشتن یک بیت از نور در این زمان واقعا خیلی غم انگیز اخبار" Felker گفت. "من فقط امیدوارم که ما نمی دردسر برای داشتن حیوانات وحشی در سالن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن