زن و شوهر اشاره کرد و اسلحه در زن به اتهام سرقت کفش از فروشگاه - Mon, 29 Jun 2020 PST

یک ویدیو ارسال شده در Facebook نشان می دهد یک زن برگزار شد در زور اسلحه, در ماشین خود توسط شهروندان که به اعتق

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

یک ویدیو ارسال شده در Facebook نشان می دهد یک زن برگزار شد در زور اسلحه, در ماشین خود توسط شهروندان که به اعتقاد او در سرقت از یک فروشگاه در Manito مرکز خرید در جنوب تپه.

این ویدئو تا به حال گذاشته شده صدها بار توسط صبح روز دوشنبه و به اشتراک گذاشته شده برای سیستم عامل های دیگر مانند Reddit.

Annamarie L. Kirkpatrick, 36, ذکر شده بود برای دزدی از مغازه ناخالص بزه. دوست پسر او را که او اشاره شده در این ویدئو به فرار از صحنه شد و اشاره کرد گفت: افسر جان اوبراین با اسپوکن اداره پلیس.

{قراردادن id=5911}

یک مرد و یک زن به خود جلب کرد سلاح های خود را زیرا آنها مشکوک Kirpatrick به سرقت رفته بود کفش از نزدیک مراسم کمک های اولیه در مجموعه, با توجه به Spokane ساکن پیتر Trotta جمعه پست. حقیقت بود به اتهام دزدی از مغازه ها از راس در مرکز خرید, به گفته پلیس.

در این ویدئو یک مرد ناشناس دیده می شود برگزاری یک نقره تفنگ دستی و گفتن حقیقت به "نشستن" هنگامی که او سعی به ایستادن.

"خود را دریافت کنید (expletive) در آن وجود دارد و نشستن" مرد گفت. "من یک پلیس من را (expletive) به شما شلیک. من یک دموکرات است. من می تواند به شما شلیک زیرا دموکرات دور با همه چیز است."

زن را می توان در تصویری برگزاری آبی handgun.

Preuninger گفت: شاهدان گفته پلیس Kirkpatrick و مرد مظنون فرار کردن از یک فروشگاه در Manito مرکز خرید با کیف و لباس. زن و مرد را دیدم آنها را در فروشگاه و معتقد بودند که زن و شوهر به دزدی از مغازه. آنها کشیده اسلحه در حقیقت و برگزار شد او را با زور اسلحه تا زمانی که پلیس وارد شدند.

پس در مورد در رفتن Preuninger نمی تواند اظهار نظر در مورد جزئیات اما گفت: در شرایطی مانند این او خاطر نشان کرد که شهروندان پاسخگو برای این سطح از نیروی آنها استفاده کنید.

هنگامی که ماموران پلیس با استفاده از زور آن است که به شدت از این حادثه Preuninger گفت.

"ما فقط می خواهم به یاد مردم شما رو به معقول و محتاطانه" Preuninger گفت. "شما باید مطمئن شوید که استفاده از زور است که شما آماده هستید برای استفاده معقول و منطقی در زمینه وضعیت شما هستیم."

نه از مردم برگزار شد که ادعا دزد در نقطه تفنگ متهم شدند و یا ذکر شده توسط پلیس.

اوبراین تشویق شهروندان به خوبی توسط شاهدان به پلیس از طریق شرح مشکوک و با خیال راحت گرفتن عکس و یا فیلم ها.

"فقط به این دلیل آنها دور از صحنه در آن زمان معنا نیست که آنها از ما دور برای همیشه لطفا برای" اوبراین گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن