متحده دوباره سعی کنید برای جلوگیری از فروش زغال سنگ که مغلوب ساختن پیشی جستن را زنده کرد - Mon, 20 Jul 2020 PST

, BILLINGS, منت. — ائتلاف متحده در روز دوشنبه تمدید آن فشار برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از فروش

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

, BILLINGS, منت. — ائتلاف متحده در روز دوشنبه تمدید آن فشار برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از فروش زغال سنگ از زمین های عمومی قبلی پس از يك تلاش برای توقف فروش اجاره اخراج شد توسط یک قاضی فدرال.

دموکراتیک به طور کلی وکیل از, California, New York, New Mexico و واشنگتن واصل طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن دولت زغال سنگ برنامه در ایالات متحده دادگاه منطقه ای در مونتانا. آنها ادعا شده دولت عمل غیر قانونی که آن را از سر گرفته زغال فروش بود که متوقف تحت اوباما با توجه به تغییر آب و هوا و نگرانی های دیگر.

تحت مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت کشور برداشته 2016 مهلت قانونی فدرال زغال سنگ فروش و در نتیجه آنها را محدود به اثرات زیست محیطی.

ایالات پشت روز دوشنبه طرح دعوی در دادگاه گفت که نتیجه گیری بر اساس ناقص بررسی است که نادیده گرفته صدها موجود در زغال سنگ اجاره و در انتظار برنامه های کاربردی.

"مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بارها و بارها با پرتاب کردن کتاب قانون به منظور بهره مندی فوق العاده آلاینده شرکت های زغال سنگ. آن را نه تنها غیر اخلاقی – آن را غیر قانونی است و ما قصد داریم به آن را اثبات کند" کالیفرنیا دادستان کل خاویر بکررا در بیانیه ای گفت.

داخلی مقامات وزارت بلافاصله پاسخ به یک ایمیل درخواست برای اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه.

فدرال زغال سنگ فروش حدود 40 درصد از ایالات متحده تولید زغال سنگ در درجه اول از نوار بزرگ معادن در کشورهای غربی از جمله وایومینگ, کلرادو, مونتانا و یوتا.

زغال سنگ شرکت های استخراج معدن را دیدم تقاضا برای سوخت رها کردن به طور چشمگیری در طول دهه گذشته با توجه به رقابت از گاز طبیعی و سوخت های تجدید پذیر منابع. مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال سرپا نگه داشتن صنعت بازگشت اما آن را انجام داده کمی آهسته آن مارپیچ رو به پایین و coronavirus همه گیر شتاب کاهش است.

در ایالات متحده در منطقه قاضی برایان موریس گفت: دولت تا به حال ثابت اولیه آن شکست به در نظر گرفتن عواقب تغییر آب و هوا از پایان مهلت قانونی. که حاکم پس از دولت در ماه فوریه منتشر شد یک تحلیل است که گفت: از سرگیری فروش زغال سنگ به معنی کمی تفاوت در طول زمان در انتشار گازهای گلخانه ای از سوزاندن زغال سنگ.

اما موریس کاهش وزن در مورد دقت این دولت نتیجه گیری کرد و گفت که تجزیه و تحلیل شد به اندازه کافی برای تحقق دولت فوری تعهدات.

دولت به طور کلی وکیل گفت: دولت در نظر گرفته شده تولید گازهای گلخانه ای تنها از یک تعداد انگشت شماری از اجاره و موفق به تصرف تجمعی دراز مدت تاثیر زغال سنگ برنامه.

آنها استدلال می کنند که داخل بخش تحلیل نیز نادیده گرفته دیگر مضرات از جمله آسیب به حیات وحش و زمین از معدن زغال سنگ آلودگی ناشی از سوزاندن سوخت و گسترده quantifies سمی خاکستر است که تولید شده توسط زغال سنگ سوز نیروگاه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن