هل دادن برای مسابقه و پلیس, اصلاحات Walz آتش سوزی در جمهوری خواهان در سنا

اقدام به اهرم یک غیر قابل مشاهده قلدر منبر و کانال اعتراض گسترده پلیس و نژادی عدالت اصلاحات در پی جورج فلوید م

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

اقدام به اهرم یک غیر قابل مشاهده قلدر منبر و کانال اعتراض گسترده پلیس و نژادی عدالت اصلاحات در پی جورج فلوید مرگ مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz شنبه اخراج یک شات در سراسر کمان از ایالت نیویورک نشان می دهد آنها تنها در حالت ایستاده در راه از نظر اخلاقی قانع کننده تغییر دهید.

برای روشن Walz یک دموکرات هرگز ادا کلمه "جمهوری" و یا ذکر هر قانونگذار با نام. اما در آستانه یادبود خدمات فلوید است که ادامه خواهد داد ملی به ویژه در مینه سوتا Walz را محوری برای نخستین استقرار در برابر تنها بدن از قدرت در دولت را تحت کنترل دموکرات چپ شکی نیست. او همه اما جرأت آنها.

"من تماس بگیرید به اقدام در این است که: این ما و من نمی فکر می کنم چیزهایی که فقط اتفاق می افتد شانس" Walz گفت: در 5 بعد از ظهر در کنفرانس خبری انجام زندگی در ایستگاه های محلی تاکید که ملی خشم بیش نژادی و بی عدالتی را برانگیخته بود در مینیاپولیس زمانی که یک افسر پلیس قرار داده و زانو خود را به یک تسخیر کرده و غیر مسلح فلوید گردن که منجر به مرگ او. "من مطمئن هستم که وجود دارد در هر نقطه دیگری در کشور (که در آن) خود را در قوه مقننه در حال آمدن است در هفته آینده. بنابراین شما در حال رفتن به دیدن یک فرصت در هفته آینده چگونه جدی مردم در مورد این انجام می شود. چون من به شما تضمین خواهد شد وجود دارد خواهد بود اسکناس در طبقه قرار داده و با قرار دادن یک رای: Yes یا no. قرار دادن پول خود را که در آن دهان خود را و ارسال آن به جلو است."

Walz نیست بیان واقعی صورتحساب او می خواهد برای دیدن رای دادند اما روشن شد از او احترام به اقلیت قانونگذاران و فعالان اجتماعی است که او را حمایت یک ظرفی شبیه بشاخ یا قیف از طرح های بلند به دنبال لیبرال دموکراتیک-کشاورز-کار اعضای حزب از هسته شهرستانها سنت پل و مینیاپولیس.

یک درخواست برای نظر از دولت قدرتمند جمهوری خواه رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake نبود بازگشت جمعه شب.

مقننه خفته

تغییر جهت مینه سوتا مقننه است نامطلوب; کل مقننه از دولت گرفته است یک راه-صندلی عقب به Walz همیشه از این بیماری همه گیر کوروناویروس آمار و Walz مانند فرمانداران سراسر کشور در ماه مارس اعطا شده خود را گسترده اورژانس قدرت مجاز و تحت قوانین ایالتی. قوه مقننه در جلسه بود و حس ملی بحران باعث مختصری فلش از bipartisanship به عنوان هر دو حزب دموکرات کنترل خانه و جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا و توپ رو از طریق یک سری از امداد رسانی بسته.

اما پس از آن اتاق رفت و تا حد زیادی خفته پراکنده به خارش زوم تماس و به زودی قراردادی به خاموش-اما-هنوز-ثابت قدم حزبی خطوط. آنها موکول ماه گذشته با توافق بر زیرساخت های عمومی هزینه های بسته بندی با نام مستعار "پیوند لایحه" حتی اگر ایده اولیه برخوردار از حمایت گسترده از قانونگذاران از هر دو طرف.

اما برای Walz خود را به ادامه اورژانس قدرت او باید تماس قانونگذاران به کنگره در خیابان برای یک جلسه ویژه. او گفت: او را انجام دهد بنابراین در ژوئن 12.

Walz اقدام به قرعه کشی یک پیشرفت طبیعی به درب خانه قوه مقننه چهارشنبه.

او برجسته است که قوه مجریه خود را — دامنه — در روز سه شنبه راه اندازی یک جارو حقوق مدنی پروب به مینیاپولیس اداره پلیس نژادی شیوه های بیش از دهه گذشته است.

و تصریح کرد که دادستان کل کیت الیسون — یک به طور مستقل انتخاب رسمی با قانون اساسی قدرت — بر گرفته بود تعقیب ماموران پلیس درگیر در Floyd را بازداشت کرده است. در چهارشنبه الیسون بالا برده اتهامات علیه Derek چوین سپس-مینیاپولیس افسر پلیس که زانو نگه داشته فلوید صورت فشرده در برابر پیاده رو به قتل درجه دوم و همچنین به اتهام سه نفر دیگر از ماموران با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم و درجه دوم در قتل نفس.

Walz اشاره کرد که دادستان در نهایت در صورت موشکافی قضاییه از دولت است.

سپس گفت: "مرکز ثقل" ملی ناآرامی "است که در این حالت" او لرزاند کردن یک میزبان از تاریخی نژادی و بی عدالتی از تبعیض مسکن به دستاورد آموزشی و چرخد و به قوه مقننه.

لیست پیشنهادات

"انتخاب موضوع" Walz گفت: پیشنهاد شاید یک راه برای کسانی که نشان داده اند به کانال انرژی خود را.

دستور آماده به تجسم بسیاری از ابتکارات گذاشته شد در اوایل این هفته توسط قانونگذاران در مردم رنگ و بومی (POCI) حزبی که دگرمن. Gov. پگی فلاناگان بود عضو موسس زمانی که او از خدمت در قوه مقننه.

دستور کار خود را شامل برخی از دو ده ایده های زیر پنج مباحث عمومی — به عنوان حزبی تعریف آنها:

  • اصلاحات تحقیقات و پیگرد قانونی افسر-درگیر مرگ و میر و اقدامات غیر قانونی
  • افزایش پلیس پاسخگویی و شفافیت
  • بالا بردن استانداردهای رفتار و مسئول پشتیبانی تعالی
  • شریک افسران با جوامع آنها در خدمت
  • تعمیر و ساخت جامعه اعتماد و ایجاد جامعه-محور امنیت عمومی

در میان ایده های خاص:

  • ایجاد یک جنایت: "غیر قابل توجیه استفاده از زور است که منجر به مرگ یا آسیب جسمی"
  • ایجاد یک وظیفه قانونی برای افسران به دخالت هنگامی که یک همکار پلیس با استفاده از نیروی بیش از حد
  • حرکت همه افسر-درگیر مرگ تحقیقات و پیگرد قانونی به دادستانی کل
  • لغو وضعیت فعلی است که قانون ممنوعیت شهرداری از الزام پلیس به زندگی در درون مرزهای خود را
  • "منع استفاده از" ضد گلوله جنگجو سبک استفاده از نیروی آموزش"
  • توسعه سیاست های جدید برای پاسخ به اعتراضات

"من فکر می کنم این است که احتمالا ما آخرین شات" Walz گفت: از جاه طلبی به بازنویسی بسیاری از قوانین و سیاست های حاکم بر رفتار پلیس.

آیا این واقع بینانه است ؟

با هر سنتی سیاسی محاسبه لیستی از ایده های که امید کمی برای رسیدن به Walz میز. در واقع بسیاری پیشنهاد شده است اما هرگز به دست آورده به اندازه کافی کشش با برخی هرگز از رسیدن به کف خانه و دیگران بیحال شدن در سنای آمریکا که در آن قانون سنتی-و-سفارش خواهان ریاست کلید کمیته.

اما Walz است که به دنبال سرمایه گذاری بر روی آنچه که او در نقاشی به عنوان زمین-تغییر حرکت در یک لحظه زمانی که همه نمایندگان مجلس را در صورت انتخاب مجدد در نوامبر است.

ویژه قانونی جلسات به طور سنتی کوتاه امور را به عنوان قانونگذاران سعی کنید در تصویب فوری مسائل و بازگشت به تابستان خود را می شکند. وقتی پرسید که چگونه چنین یک لیست از اصلاحات احتمالا شنیده می شود مورد بحث و تصویب در یک کشش کوتاه از زمان Walz زمان پیشنهادی نیست یک موضوع است.

"قوی ترین اهرم است مردم," او گفت:. "من می توانید ببینید ما اقامت وجود دارد تا زمانی که ما 'er انجام می شود."

مدت کوتاهی پس از اظهارات Walz سیاسی کمیته کمپین با ارسال یک ایمیل به حامیان به تجمع شود.

"به مرگ او فقط یک نوسان گذرا در یک کتاب درسی ؟" ایمیل گفت: از فلوید. "یا آن را به پایین در تاریخ به عنوان زمانی که کشور ما تبدیل شده به سمت عدالت و تغییر دهید؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن