بیکار NBAers عبور از مرز و چیزهایی که ما از دست پر هفتگی کیسه مراسلات پستی

ما در حال راه بازگشت و نزدیک به طبیعی با عمق کیسه مراسلات پستی و دامنه این سوال باقی می ماند بالا.از آن لذت بب

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

ما در حال راه بازگشت و نزدیک به طبیعی با عمق کیسه مراسلات پستی و دامنه این سوال باقی می ماند بالا.

از آن لذت ببرید با آن و لذت بردن از بقیه از این حواس پرت و عجیب و غریب از آخر هفته طولانی. ما خواهید بود به طور منظم هر روز برنامه اینجا شروع فردا.

-

س: سلام داگ. امیدوارم که شما و خانواده شما به خوبی انجام می دهند و نگه داشتن امن! با تشکر از شما برای ادامه برتری در این ورزش کمتر بار

دو سوال برای شما

شده است وجود دارد یک بازیکن (و یا بازیکنان) گذشته یا حال که واقعا ایستاده بود به تماشای زندگی می کنند ساخته شده است که شما بروید wow? برای من آن را به حال به تماشای Tim Duncan سال پیش در فرد و چقدر بزرگتر و قوی تر از او زندگی توأم با مهارت و سرعت نسبت به تلویزیون. دیگری برای من خواهد بود رفتن به یک Raps-جادوگران بازی و تماشای چگونه سریع جان وال در واقع قبل از آسیب دیدگی است.

کنجکاو به دانستن اگر شما گوش دادن به هر گونه ورزش/NBA مربوط به پادکست ها – هر که به شما توصیه می کنم

حسن

یک: شده اند وجود دارد بسیاری به شما حقیقت را بگویید. به خصوص بزرگ مردانی که حرکت می کند به طوری دهیم و به سرعت با وجود اندازه آنها است.

هیچ کدام برای من شده اند موثر تر از LeBron. من نمی دانم اگر مردم واقعا درک چقدر بزرگ او را بلند و گسترده و قوی و قدرتمند در عین حال بسیار سریع و با سرعتی شگفت انگیز است, آن را واقعا است. من دیده ام همه اونا در آخرین ربع قرن او خارج از غرفه بالاتر از همه دیگران است.

یکی دیگر من فکر می کنم که Hakeem Olajuwon وجود دارد سیالیت به خود جنبش است که دروغ های خود را اندازه.

پادکست? من واقعا نمی گوش دادن به بیش از حد بسیاری به شما حقیقت را بگویید. من می خواهم پیشنهاد قابل پیش بینی که: Zach لاو, Howard بک آمده را به سرعت به ذهن است.

-

س: داگ

من لذت می برد و خود را به ستون ها و گزارش بیش از سال های بسیاری از شما باید بینش بزرگ را به ورزش بسکتبال ، من یک رپتورز حامی از آغاز, و من یکی از میلیون ها کانادایی ها بودند که کاملا در رپتور اجرا به قهرمانی در فصل گذشته. من خاص اگر Raps خواهد بود قادر به تکرار این سال, اما این تیم نشان داده است انعطاف پذیری زیادی در این فصل با بسیاری از صدمات و من به دنبال به جلو به پلی آف. وقتی فصل می شود و دوباره رفتن من نگران هستم که خود را در حرکت ممکن است مختل شود و من تعجب اگر آنها می توانند رزومه جایی که آنها به سمت چپ خاموش اگر چه من فرض کنیم که یک نگرانی است و از همه تیم NBA را به عنوان به خوبی.

یکی از سریع کنار چندین سال پیش به اعتقاد من آن بود که در طول یک NBA, توقف کار شما انجام برخی از گزارش در ارگس و در زمان به ذکر است که لامپ کم مصرف بود واقعا لذت بخش لیگ, به گزارش, به ویژه هنگامی که بازیکنان پرداخت نشده بیش از بسیاری از به طور منظم کار افراد اعتقاد من شما به ذکر است که در بابکت را نشان می دهد.

کن C.

یک: این خواهد بود که طولانی ترین دوره از زمان هر بازیکن در NBA شده است قادر به بازی حتی سه در سه و یا یک در یک در واقع در تمام طول زندگی خود از سال های پیش وجود خواهد داشت هیچ "شتاب" برای هر تیم در لیگ نه فقط رپتورز. که رفتن به یکی از چیزهای جالب برای تماشای, اگر, بازی, بازگشت, کدام گروه می شود در ریتم بازی سریعترین.

من نوشته ام تن از Argos در طول سال – من در ضرب و شتم برای مردم خدمات سیم هنگامی که موشک اسماعیل منفجر به شهر و انجام کشش بزرگ در یکی NBA تحریم بله من کاملا با آن آشنا و سابقه من نشان می دهد که بازیکنان به مراتب بیشتر متمایل به خواسته های رسانه ها که بیشتر در ورزش های دیگر.

-

س: خوب بعد از ظهر داگ

چهار یا پنج لبه لی لی را طولانی زندگی می کنند و یا خاطرات و آخرین مقاله این است که معمول مثل همیشه عالی. چیزی که سوخته است در ذهن من است و خواهد بود برای همیشه لطفا برای است تصویر همراه با این مقاله. فقط موقعیت و به نظر می رسد در صورت لئونارد Embiid که رپتور در خیابان لباس و پس از آن خانم جوان که مشغول به کار بود روی نیمکت حوله (فکر کنم) شگفت انگیز است به نگاه. آیا عکاس برنده هر جایزه برای که شات ؟

باب

یک: وجود چند زوایای مختلف از همان شات همه فوق العاده ای است و کاملا لحظه ای.

یک علامت Blinch برنده جهانی مطبوعات و جایزه است که به عنوان معتبر به عنوان آن را برای تلفن های موبایل.

-

س: Doug:
دو ماه به همه گیر مستند من گزارش می دهند که زباله های کیسه های پوشش, هوای آزاد, پرتال تخصصی اولی ها در حراج کریستی پارک چاله در تورنتو هنوز هم در جای خود. اما یک کیسه زباله شده است و پاره پاره باز من همه گیر رویاپردازی است که آن را یک بسکتبال که رفت هر چند حلقه از این دست از جان بازیکن که فقط نیاز به ساقه یک شات. یا شاید سوراخ در کیسه زباله ناشی از کسی که با استفاده از یک چوب هاکی در تلاش برای بیرون راندن یک "ساخته شده است شات"?

من مفتون حساب خود را از ما Raps' میلر به تنهایی در سالن بدنسازی با رپتورز مربی. به خصوص بخشی که در آن مربی اشاره می کند که همه این بازیکنان تا به حال تجربه قبلی "تنهایی" در دادگاه - تمرین - زمانی که آنها جوان بودند و در حال حاضر به عنوان جوانب مثبت. البته این اولین بار است که تا کنون آنها شده اند "به تنهایی در سالن بدنسازی" در طول یک بیماری همه گیر. بازگشت به اصول: خوب است به نگه داشتن توپ دوباره. یک چیز ساده ساخته شده توسط pandemic: توپ در دست است.
و پس از آن می رود برای همه ما است. ما گاهی اوقات می تواند انجام دهد "همان مسائل" ما همیشه اما این خیلی متفاوت است. برای مثال معمولا زمانی که یک صلیب به دیگر پیاده رو برای جلوگیری از یک دوزند عابر پیاده ممکن است آن را به عنوان یک توهین است. در حال حاضر آن است که یک نوع عمل برای محافظت از شخص دیگر.
چه "هر روز چیز" هستند متفاوت ترین برای شما داگ ؟ چگونه این تغییر احساسات خود را در مورد چگونه زندگی می کنیم/باید زندگی می کردند ؟
Charles N.

یک: از آن خواهد شد تبریک دوستان حداقل برای زمان حال. من یک درهم و یک دست-شاکر, من واقعا با دیدن آن به عنوان یک عمل مهرورزی و احترام و با هم. آن را به سخت, بسیار سخت, من شک دارم. به خصوص با دوستان من دیده نمی شود برای ماه و که من در مورد مراقبت.

چه تغییر برای من این است که چقدر من از این تعاملات کمی سریع سلام به زن یا مرد پشت پیشخوان در گوشه ای فروشگاه پسر من در ایستگاه گاز با کسی که من اساسا همان مکالمه تمام وقت ("حال شما چطور دوست من؟" "شما می دانید خوب انجام گرفتن توسط") , راه رفتن به سالن برای یک زن و شوهر از ساعات بعد از ظهر و چت با barkeeps در مورد این و آن و بازی در گذشته ممکن است. من فکر می کنم ما را در آن لحظات کمی برای اعطا شده و در حال حاضر که آنها بوده ام غایب از زندگی برای دو ماه و شمارش آنها به این معنی است که هنگامی که ما می توانید آنها را دوباره.

-

س: سلام داگ

شما می خواهید سوال من افکار تصادفی.

من زمان افکار تصادفی نگرانی از بازیکنان که می ماند با یک تیم خود را از طریق تمام مشاغل. من مرتب از تصور کرده اند که این در کاهش فرکانس در طول زمان (به خصوص از آنجا که خیلی زود روز) در بخش با توجه به تغییر قدرت در بین بازیکنان و تیم است.

من همچنین توجه داشته باشید وجود دارد نسبی غلظت در سلسله (سلتیکز لیکرز و اسپرز ویژه).

وجود دارد به خصوص داستان های خوب در مورد این ؟

همچنین تا آنجا که من می توانید به یاد داشته باشید وجود داشته است هیچ شغلی رپتورز (خارج از بازیکنان که کردم 1 ده روز با آنها و یا احتمالا روی نیمکت نشسته بودند برای یک فصل). این دقیق است ؟

با تشکر

جیم R

یک: من شما را بزرگ Jorge Garbajosa به عنوان کسی که آغاز شده و به پایان رسید خود را NBA در تورنتو اما وجود شرایط تخفیف به خروج خود را به عنوان ما می دانیم.

اما در خارج از او برخی از 10 روز از بچه ها که هرگز دوباره ظاهر و بچه ها مثل ما پیر کلفت Uros Slokar (حدود 20 بازی و پس از آن هیچ چیز اعتقاد من) من نمی تواند آمد تا با هر کسی که می خواهد می گویند صرف یک کل "حرفه ای" با رپتورز.

-

س: داگ

من به تازگی خواندن که Alphonso دیویس و دمار از روزگارمان درآورد Jordyn Huitema شده اند دوستیابی برای سه سال. این قطعا نشان دهنده قدرت و شوهر در کانادا ورزشی -- ما بهترین مردان فوتبال بازیکن و وارث ظاهری در زنان ،

شما می توانید فکر می کنم از هر گونه کانادا, ورزش, ارتباط جنسی, در طول زمان و چگونه ممکن است آنها نسبت به دیویس و Huitema?

کریگ در سیستم عامل

یک: وجود دارد یک پیشنهاد که برگها مرد رایلی و تسا موجب شده اند ممکن است و یا آشنایی هستند اما نوع آن غیر ممکن است برای من به مراقبت کمتری در مورد هر یک از آن را از من انجام دهد. بنابراین من به شما اجازه ii رفتن در آن معامله ؟

-

س: خوب صبح داگ.

وبلاگ خود را در مورد واقعا ضربه علامت گذاری به عنوان. من هنوز هم پیدا کردن آن سخت به درک دلیل خود را برای شلیک اما آنها می گویند مربیان در حال استخدام برای اخراج می شود. به شما به عنوان مورد که تا به حال یک استعداد - تماس با آن بشریت - قادر بودن به گرفتن بازیکنان پشت در و یا رفتن به مسیر درست.

زمانی که لوری به دست آورد من مطمئن هستم 90% از ما احساس می شود که در کوتاه مدت حرکت می کند به عنوان او حتی در آن زمان گفت. چگونه مورد رو لوری به قبول این ترتیب بازی با Josee کوتاه است درخشان. پس از دوره ما DD -مورد رابطه. تماشای DD کار راه خود را از پوسته کمرویی بود چیزی به یاد داشته باشید برای سال آمده است و این ابراز شده DD. در طول سال من نمی توانم به یاد داشته باشید یک مثال که در آن در مورد عموم قرار دادن یک بازیکن پایین.

سپس در دوره مورد تخصص بود و بخش زیادی از قهرمانی سال - دفاع. او یک مرد است که من کاملا احترام.

باب

یک: Dwane یک مربی عالی و حتی بیشتر فرد و من خوشحالم که او را دوست. که آن را نیست پایان در موفقیت نهایی در اینجا نمی تواند به دور از آنچه که او را به راه حق رای دادن در مسیر که در آن است امروز.

من در واقع صحبت با او را پس از آن پست وبلاگ به نظر می رسد برای یک داستان است که باید از مدتی این هفته و آن را واقعا خوب ابتلا به مدت نیم ساعت یا بیشتر در تلفن.

-

س: داگ

رپتورز موفقیت تحت نیک پرستار است که بخشی از علت به خود فشار و شدت آشکار در درجه اول توسط Kyle Lowry. اما آنها 3 در NBA در "مرد-بازی را از دست داد به آسیب". بزرگ ورزشکاران توفنده به طبقه چوب جنگلی است که انقباض غیر ارادی ماهیچه شایسته و هر چند شدت برنده بازی آیا شما فکر می کنم آن است که یک عامل در کاهش مداوم تعداد بازی های انجام شده بدون بسیاری از رشته اول بازیکنان ؟

گرد T

یک: سخت می افتد ؟ یک عامل کاهش در تعداد بسیار کمی از صدمات acutally. بسیاری از آنها ناشی از برخورد با بازیکنان دیگر و یا کشیده شدن عضلات و یا رباط ها پاره و باید کمی با مردم برخورد به چوب.

و اگر شما نگاه کنید در رپتورز صدمات توجه داشته باشید در نظر گرفته شود: هنجار پاول شانه شده بود و در نتیجه در حال اجرا به یک بازیکن دیگر او ضرب دیده است انگشت شست خود را در یک بازی در سبد. Marc Gasol کشیده همسترینگ خود را در حالت عادی اجرا از بازی Serge Ibaka خود را آسیب مچ پا فرود اشتباه و فرد VanVleet در حال اجرا به Giannis Antetkounmpo.

آبشار بازیکنان به ندرت عامل به آن است.

-

س: سلام داگ
من فقط خواندن قطعه خود را در این ستاره پس از اتمام قسمت 8 از گذشته و من باید بگویم که من هنوز هم نمی تواند احترام به اردن سطح خاتوله را به هم تیمی های خود.
من بازی بسکتبال برای 5 سال در دبیرستان و من می دانم که وجود دارد 'گرمای لحظه' بروز که در آن خلق و خوی خود را از دست می شود - و من می دانم که برنده شدن سخت است و طول می کشد تعهد - اما برای دیدن او را سرزنش و قلدر بازیکنان خود را روزانه در عمل دشوار بود.
من یک گاو بزرگ فن در دبیرستان (قبل از رپتورز) و Scottie بود که همیشه مورد علاقه من, و من هنوز هم پیراهن خود را. وجود دارد فقط خیلی باید گفت برای آرام عزت و احترام در ورزش است. من می دانم که Pippen نبود اما سبک خود را از رهبری قابل تحسین است: حمایتی و مشارکتی به دلیل آن است یک تیم ورزشی.
اردن فقط می آید و مانند یک مستبد. بنابراین ما می تواند تحسین او به عنوان یک فرد ؟ هیچ. مطمئن شوید که آنچه در دست او بود و او را در کلاس خود است. اما راه او تحت درمان مردم و هنوز هم بدون فروتنی یا عذرخواهی - این چیزی است که عظمت به نظر می رسد.
همانطور که می گفت: این مجموعه به پایان رسیده است بنابراین ما نمی توانیم قضاوت نشده است اما تا کنون هیچ خوب است.
مراقبت
Zanita

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

یک: من درک می کنم نقطه خود را به طور کامل وجود دارد کسانی که می گویند اردن بیش از حد رقابت درایو و بدون نگه می دارد-منع روش آوردن بهترین هم تیمی های خود در سطح آنها ممکن است تصور آنها می تواند رسیدن به و در مورد شخصیت.

من فکر می کنم من احتمالا ناب به راه خود را از تفکر نیست, اما من فکر می کنم شما می توانید استدلال می کنند با نتایج او در صفر-مجموع شما-پیروزی-یا-شما-از دست دادن تلاش مانند ورزش.

-

س: جناب آقای اسمیت

من اعتماد است که شما در حال نگه داشتن امن و خوبی در طول این زمان به چالش کشیدن?

با رپتورز آموزش امکانات در حال حاضر "باز" چگونه بازیکنان که به خانه رفت و برگشت به تورنتو منطقه ؟

به طور خاص با مرز بسته های غیر ضروری سفر من نمی بینم که چگونه یکی از ما به کانادا.

من چیزی از دست رفته ؟

گرم و با احترام ،

باب Vokac

یک: از روز شنبه هنگامی که ما آخرین صحبت به رپتورز هیچ بازیکن که رفت خانه آمده است. و اگر آنها می خواهند به بازگشت به آنها را منوط به مرز قرنطینه مسائل که امروز وجود دارد برای همه است. آنها نمی خواهند, انتظار می رود و یا باید با توجه به هر تقدیر ویژه ای تحت قوانین فعلی است.

-

س: سلام داگ

من تعجب می کنم که چه افکار خود را در گروه را انتخاب کنید از بازیکنان (ستاره) یک کنفرانس تلفنی که من اعتقاد دارم آنها مورد بحث و بررسی آنها خواهد بود به نفع داشتن فصل رزومه. وجود دارد هر کسی که بخشی از بازیکنان اتحادیه حاضر است ؟ و یا که آنها را نمایندگی صدای اکثریت بازیکنان.

آیا شما پیش بینی NBA فصل از سرگیری? نیز خواهد شد بسیاری از رپتورز شرکت در تمرینات اختیاری آنها به عنوان باز عمل كنند.

در نهایت - هر گونه افکار در ویلسون بودن رسمی بسکتبال پس از 20/21 فصل است.

با تشکر مثل همیشه. امن نگه دارید.

مونتی

یک: من نمی دانم دقیقا چه کسی بود که تماس خاص اما هر نشانه ای من از مردم صحبت من و داستان من به عنوان خوانده شده این است که بازیکنان از نظر همان عنوان بسیاری از آنها می خواهد عشق را به بازی برگشت اما تنها در امن ترین شرایط ممکن است برای همه. دقیقا چه کسانی هستند باز است برای بحث و گفتگو.

من فکر می کنم لیگ از سر گرفته خواهد شد در برخی از فرم در برخی از نقطه و من گفت: حدود نیمی از هشت یا پس رپتورز هنوز در شهر بودند در این مرکز در برخی از زمان در این هفته.

توپ ؟ واقعا نمی هر چیزی که من فکر می کردم یا در مورد مراقبت به عنوان طولانی به عنوان آنها نمی پیچ آن را به عنوان بد به عنوان آنها آخرین بار آنها را تغییر دهید.

-

س: سلام داگ

فقط تعجب اگر هر Raps و یا خانواده خود را آلوده و از طریق و یا لیگ نگه داشتن این همه آرام ؟

سوال دوم این لیگ انجام یک وبینار در COVID-19 با بازیکنان مانند رودی Gobert گفتن هر بازیکنی که می خواهد به می دانم که چگونه آن را برای او در برخورد با COVID در مارس?

سوال سوم من به تماشای برخی از آخرین سال قهرمانی سری و هنوز هم درک نمی کنم که چگونه بسیاری از مراحل یک بازیکن زمانی که او توپ را در رنگ. من تو را دیدم یک بازی که در آن من فکر می کنم من تو را دیدم Kawai در زیر سبد و به من آن نگاه مانند او در زمان 3-4 نوبه خود در اطراف حرکت می کند با پای خود در حال حرکت قبل از رفتن برای یک شات/غوطه دادن; من فکر می کنم که بسیاری از مراحل را به نام شده است.

برایان تورنتو

یک: به ما گفتند اولیه 50-به علاوه در سفر, پارتی, همه آزمایش منفی در اواسط ماه مارس که فصل بود, پس از آن بود که هیچ یک از کسب و کار ما و یا کسب و کار خود و مگر یک بازیکن می خواستم به آن را ،

لیگ, تیم های اتحادیه عوامل در تماس روزانه با بازیکنان و من نمی دانم و یا مراقبت از اگر آنها به حال یک جلسه رسمی اطلاعات در دسترس خواهد بود.

وجود دارد جمع آوری و دو قدم. و در pivot پا حرکت نمی کند و یا تغییر یک بازیکن می تواند چرخش صد بار اگر او می خواهد.

-

س: سلام داگ

خود بروید برای دانلود آهنگ به دریافت از طریق یک بیست-دست دوم-شستن ؟ من آن را از دست داده در تولدت مبارک خیلی وقت پیش!

Santino

یک: من کاملا در نقطه ای که داخلی تایمر گرفته است. اما یک بند یا دو پادشاه جاده ها کار می کند.

-

س: خوب بعد از ظهر داگ

آخر هفته است و پیچ در پیچ پایین و مادران هنوز هم برایند بیش از خانواده ها برای چند ساعت و من امیدوارم که روز خوبی بود. من فقط خواندن یک مقاله که گفت: رپتورز شد با توجه به حرکت می کند تا در پیش نویس توسط تجارت شماره 7 به طوری که آنها می تواند LeMelo توپ. من مطمئن امیدواریم که نویسنده در هر کاری که او استفاده می کند. یک چیز ماسایی و شهر تورنتو لازم نیست که دلقک ارشد توپ. مطمئن شوید که این ساخته و پرداخته تخیل کسی.

باب

A: بله, بله آنها باید بالا بوده است. یا چیزی شبیه به آن.

Idle hands – یا در این مورد ذهن – آیا شیطان در محل کار و وجود دارد بسیاری از بیکار ذهن این روز است.

-

تاریخ گفتگو

س:

یک نظر/فکر کردم در مورد این هفته کیسه مراسلات پستی? به اشتراک گذاری آن را در اینجا.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن