آیداهو مرکزی اتحادیه های اعتباری عرصه ساخت و ساز بازدید milestone - Sun, 07 Jun 2020 PST

مسکو آیداهو – تقریبا یک سال پس از ساخت و ساز آغاز شد و در دانشگاه آیداهو جدید بسکتبال آرنا پروژه به یک نقطه عط

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

مسکو آیداهو – تقریبا یک سال پس از ساخت و ساز آغاز شد و در دانشگاه آیداهو جدید بسکتبال آرنا پروژه به یک نقطه عطف مهم.

کارگران مطرح شده اول 35-پا چوب ستون جمعه به مناسبت آغاز از چوب فاز عمدتا چوب تسهیلات.

این $51 میلیون multiuse آیداهو مرکزی اتحادیه های اعتباری عرصه بودن بنا در سمت شمال Kibbie گنبد خواهد بود آیداهو برای اولین بار اختصاصی بسکتبال تسهیلات پس از یادبود ورزشگاه باز در سال 1928.

"اولین چوب ستون رفتن در نوع یک نقطه عطف بزرگ برای ما از آنجا که شده است وجود دارد یک تن از هماهنگی با آیداهو جنگل محصول صنعت به تمام این پرتوهای تولید شده در آیداهو با آیداهو چوب گفت:" مرد اساسا بیانگر UI امکانات مدیر پروژه برای عرصه پروژه. "بوده و دو سال ارزش برنامه ریزی که رفت به رسیدن به این نقطه است. آن را به خوبی ببینید که همه تلاش پرداخت با دیدن چوب ستون ها و تیرها شروع به رفتن در در سایت."

طرفداران می توانید امکانات پیشرفت در, وب کم خوراک سایت ساخت و ساز در UI را ICCU صفحه وب.

قابل توجه چهار سازه های بتنی – دو ستون به نمایندگی از شمال و جنوب پله هسته و دو طرفین دیوار برشی در سمت غرب از این سایت گفت: David مي شورد بر روی سایت مدیر پروژه.

"آن چهار بتن عناصر آیا واقعا شروع به رد پای" مي شورد گفت.

اسر گفت: این پروژه در مسیر "قابل ملاحظه ای" کامل در پایان ماه اوت سال 2021 و به طور کامل عملیاتی در زمان 2021-22 فصل بسکتبال.

اسر وجود دارد گفت: در یک هفته دو دهانه در ماه مارس زمانی که ساخت و ساز ادامه داد: با محدود خدمه به دلیل سردرگمی در اطراف آنچه اجازه داده شد تحت COVID-19 محدودیت. اما ساخت و ساز را متوقف نکرده و خدمه امید را برای کمی تاخیر در ماه های آینده.

مي شورد گفت: آنها کار کرده ایم و از نزدیک با مقاطعه کار فرعی دیگر شرکای خود در منطقه برای پیدا کردن راه هایی برای ارائه یک محیط کاری امن در طول بیماری همه گیر.

"ما افزایش porta-potties ما در آورده اضافی شستن دست ها در ایستگاه های ما اختصاص داده شده به مناطق و پرتا-potties خاص پيمانكاران فرعي" مي شورد گفت. "همه در همه, ما قادر به حفظ برنامه زمان بندی پروژه نگه داشتن بچه ها امن وجود دارد و در حال حاضر این نوع جدید طبیعی است."

اسر گفت: این پروژه در طول چند ماه آینده خواهد شد تمرکز بر روی چوب بخشی از ساختار. در مجموع وجود خواهد داشت 854 پرتوهای Glulam وزن 442 تن همراه. بزرگترین وزن بیش از چهار تن و 58 ،

زمستان تسهیلات باید یک سقف در محل.

آیداهو مردان بسکتبال سر مربی زک نوئل که به طور منظم به درایو توسط این مرکز گفت: این تشویق به پیشرفت در طول زمان نامشخص در ورزش جهان است.

هنگامی که آن را کامل 4,200-صندلی عرصه را شامل فارغ التحصیلان مرکز خواهد بود و محل برگزاری کنسرت, دبیرستان, رویدادهای, رویدادهای فرهنگی و سخنرانی اما در درجه اول آن خواهد بود برای آیداهو بسکتبال.

"این چیزی است که ما قادر به نقطه به نقطه ما با بازیکنان فعلی با سربازان – شلیک حتی در درون کارکنان ما – که این چیزی است که رفتن به یک باور نکردنی علاوه بر این به دانشگاه ما و جامعه" نوئل گفت.

"(ما) فقط نمی توانید صبر کنید تا در نهایت حرکت در آن وجود دارد و باید از این فرصت به عمل کار کردن و فقط درو کردن همه فواید آن را برای رفتن به."

از جمله مزایای این است که قادر به نمایش گذاشتن تسهیلات به پروژه های دریافتی استخدام – چیزی نوئل در زمان استفاده از زمانی که او پیچیده خود جذب کلاس است.

"کودکان و نوجوانان است که ما در حال استخدام در حال حاضر آنها در حال رفتن به فرصت را به بازی در آن ICCU عرصه" نوئل گفت. "این چیزی است که ما بدیهی است که با تکیه تلفظ کردن و بحث در مورد:" این است برای رفتن به خانه خود را در دادگاه.' ... آنها همه بسیار هیجان زده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب