چگونه رودی گی تجارت (یک ثانیه) تبدیل به اطراف رپتورز حق رای دادن

ما گاه به گاه سری ادراک در سال 2020 حفاری به برخی از مهم ترین حرکت ها و لحظات در تورنتو سابقه ورزشی: hirings و

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

ما گاه به گاه سری ادراک در سال 2020 حفاری به برخی از مهم ترین حرکت ها و لحظات در تورنتو سابقه ورزشی: hirings و اخراج معاملات و غیر معاملات چیزهایی که شما می دانستم که کمی در مورد و یا نمی دانم در همه. این هفته رودی گی, تجارت و چگونه آن را قرار داده رپتورز در مسیر به یک عنوان NBA ...

استرس واقعی بود.

با عجله بود.

یک دسته از رپتورز خبرنگاران تا به حال بدست باد از عمده قریب الوقوع معامله در حالی که نشستن در کابین مبارزه با ترافیک خفه بزرگراه های لس آنجلس رفتن از فرودگاه و هتل به مرکز شهر مرکز استیپلز شده بود و دیوانه وار کار گوشی های در راه خود را به ساختمان است.

سپس آن را به یک تعقیب و گریز به دست آوردن اطلاعات.

"رودی گی رو معامله می شود?"

"دقیقا چه کسی است؟"

"چه کسی؟"

"هر کسی می دانید که هنگامی که کسی قصد انجام یک scrum?"

"است ماسایی اینجا ؟ که در این مورد ؟ هر کسی بحث به DeMar هنوز ؟

"چه زمان آن را به عقب ؟ این مهلت خواهی مرا بکشند."

کمی ما می دانیم که شب را تبدیل به یکی از مهم ترین شب در تاریخ رپتورز حق رای دادن یک لحظه نقطه عطفی است که این تیم در یک مسیر است که در نهایت منجر به دو میلیون سرخوشی طرفداران بسته بندی رژه مسیر کمی بیش از پنج سال بعد.

نشان می دهد که یک روز — پنج شنبه آذر. 8, 2013 — مهم ترین در تاریخ این تیم خواهد بود اغراق. اما آن قابل توجه است. که تک تجارت, گی, Quincy اکی و هارون خاکستری رفتن از تورنتو به Sacramento Kings برای Greivis Vasquez, پاتریک پترسون جان Salmons و چاک هایس — طنین انداز نه تنها برای آنچه در آن بود ، اما آنچه در آن مجاز به اتفاق می افتد در سال به آمده است.

"برای من بزرگترین غذای آماده شد, توسط, تجارت رودی آن را واقعا ایجاد یک فرصت برای کایل (لوری) و DeMar (DeRozan) به قدم به آنچه که ما دیده ایم آنها را تبدیل به" زمان مدیر کل بابی وبستر گفت. "آنها سپس محوری به نقش بسیار برجسته و هر دو شد all-stars."

تجارت شد اولین حرکت قابل توجهی ساخته شده توسط Masai Ujiri و وبستر که تا به حال گرفته پاسداشت از حق رای دادن حدود شش ماه پیش از آن. آنها به ارث برده بود فهرستی که ناقص بود و یک حرکت جسورانه از حق دور برای اصلاح وضعیت.

جفت از DeRozan و, گی, کار نمی کردن و این که تا به حال آشکار شده است به هر کسی که به تماشای تصاویر آینه سعی کنید برای پیدا کردن فضا و عکس به همزیستی. هر دوی آنها بازیکنان خوب خود به خود نه تنها با هم و در آنجا بود هیچ راه آن بود به کار کردن در دراز مدت.

"آنها مجبور به زندگی در همان فضای" آن مربی Dwane کیسی گفت: در مصاحبه اخیر است. "آنها هر دو بزرگ اواسط محدوده بازیکنان ما فضای طبقه به خوبی با این دو است. آنها به اندازه کافی بزرگ سه نقطه اکشن برای مردم به بیرون بروید و احترام آنها را در سه نقطه از خط ...

"ما نوع muddling همراه و رفتن هیچ جا جرم نوع از گرفتار کردن. ما نیست, وحشتناک, دفاعی, اما جرم بود فقط گرفتار کردن."

چیزی بود که باید انجام شود قبل از فصل میریزم. پنج روز زودتر رپتورز دمیده 27 نقطه در نیمه دوم منجر به از دست دادن به رزمندگان طلایی امور خارجه — هنوز هم بزرگترین-بازی سقوط در تاریخ حق رای دادن.

"وجود دارد یک حس است که اگر این چیزی است رفتن به محل کار بیایید shake it up" وبستر به یاد می آورد.

آن آن را تکان داد تا همه حق است. بهتر از هر کسی انتظار می رود.

رپتورز رفت و در فوری 14-6 اجرا بز از ربطی به مشروعیت و تخم ریزی یکی از DeRozan خطوط در تمام دوران است.

"شما می توانید غرق و غرق و یا شما می توانید شناور," او گفت: حدود یک ماه بعد از معامله. "و ما در اینجا مانند مایکل فلپس."

این خنده دار است که چگونه همه چیز به نوبه خود زمانی که هیچ کس نمی داند برای مطمئن شوید که چه اتفاق خواهد افتاد. Ujiri بستری ماه پس از تجارت است که آن را در اندازه بزرگ و گمان: "ما همه راه رفتن در اطراف تفکر ما نوابغ اما در این کسب و کار شما نیاز دارید که بانوی موفق باشید."

"به صداقت ما را نمی دانم چه شد ما را گرفتن" کیسی گفت. "این فقط شیمی. همه آن بچه ها در آمد و آن را فقط خوب شیمی با تیم. آن را فقط کلیک."

که فصل تبدیل به اطراف به طور چشمگیری. رپتورز رفت و 42-22 از تاریخ تجارت تا پایان فصل به پایان رسید و برای اولین بار در اقیانوس اطلس تقسیم و سوم در شرق قبل از از دست دادن هفت بازی حذفی سری به بروکلین نتز.

DeRozan رونق — او همه ستاره تیم در فوریه, 2014 — و لوری شکوفا شده است.

"چیزی است که همه ما آموخته است که شما ممکن است بچه های خود را در تیم فعلی که می تواند بزرگتر نقش" وبستر گفت. "تجارت و به آنها اجازه رشد و شکوفه در راه است که شاید سخت تر برای دیدن با رودی در خارج وجود دارد."

لوری و DeRozan تکامل را به موفق ترین duo در تاریخ حق رای دادن با 42 از تیم 48 برنده است که فصل آینده پس از تجارت پس از سال 49, 56, 51 و 59 برنده قبل از DeRozan معامله شد برای Kawhi Leonard در تابستان 2018.

همه به این دلیل که دو تیمی که شد بهترین دوستان شما یک فرصت برای نشان دادن آنچه که آنها می تواند انجام دهد. و حتی اگر که فصل اول به پایان رسید در ناامیدی — لوری از دست رفته یک بازی برنده شات در زنگ از بازی 7 برابر بروکلین — دو حال سمان خود را به عنوان بنیادی قطعات.

"هنگامی که ما برای اولین بار ساخته شده از پلی آف (لوری) از دست رفته یک بازی برنده (ضربه) گذاشته و در طبقه" DeRozan یک بار گفت. "من بر روی زمین با او و گفت: 'I don't give a s--- اگر شما از آن ساخته شده و یا آن را از دست رفته من با شما بدون توجه به آنچه.' و پس از آن که سگ من."

این خنده دار است ، تا آنجا که این, گی, تجارت مجموعه رپتورز در مسابقات قهرمانی مسیر آن مقابله Ujiri را ندارد که در همان ماه است که اجازه DeRozan-لوری مشارکت به رشد است.

چند هفته پس از گی, تجارت, معامله شد تقریبا نهایی که فرستاده اند لوری به نیویورک نیکز برای Iman Shumpert Metta World Peace و یک پیش نویس انتخاب شد که منجر به تورنتو bottoming در بازسازی فرایند است که ممکن است گرفته شده سال است.

نیکز حمایت از معامله که به عنوان اتفاقی برای رپتورز به عنوان مسافت در گی تجارت است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"در پایان روز تصمیم گیری ساخته شده بود برای من بود (در تورنتو) و آن کار می کرد به همان اندازه کاملا برای هر دو طرف" لوری گفت ،

گی تجارت فقط شروع شد از دومینو. Ujiri و وبستر تبدیل این مرد به آن مرد و این شخص به آن شخص را به این تیم آنچه در آن است امروز. و کیسی مربی یک تیم از بچه ها او کمی آشنایی به چیزی از افزایش ارزش.

  • Ujiri تبدیل Vasquez به یک پیش نویس-شب تجارت برای این انتخاب شد که هنجار پاول با یکی دیگر از آینده انتخاب شد که OG Anunoby.
  • خروج از داد یک جوان ترنس راس یک شانس را به بازی بیشتر به طور منظم و ساخته شده است که او به اندازه کافی خوب رسیدگی می شود برای Serge Ibaka حیاتی و عامل قهرمانی تیم.
  • Salmons شد و در نهایت برخورد برای لو ویلیامز که برنده NBA ششم مرد جایزه سال خود را در یک فصل در تورنتو و لوکاس Nogueira.

این spinoff مزایای بودند به عنوان خوب یا بهتر از آنی سود سهام.

و فراموش نکنید که DeRozan-لئونارد تجارت — که همچنین مشبک رپتورز دنی سبز — یکی دیگر از پیروزی بزرگ برای Ujiri. هیچ اجرایی بازدید هومر در هر معامله اما از آن آسان است برای دیدن چرا Ujiri است تا به خوبی در نظر گرفته شده در سراسر لیگ.

"(همجنس تجارت) به ما کمک کرد در کوتاه مدت. و در دراز مدت آن به پایان رسید تا تبدیل به اطراف و تبدیل شدن به دارایی های عالی برای حق رای" کیسی گفت. "من فکر می کردم این بچه ها در آینده کمک کرد تا یک گام به جلو با فرهنگ و با برنده شدن در ساختمان چه در حال ساخت است.

"بود که واقعا یک شروع برای ما یک شات در بازو به ما گام دیگری به ساختمان های برنده برنامه شد."

مناسب مهم بود از یک گروه از بازیکنان جدید به پیوستن به یک تیم موجود می تواند گاهی اوقات آن پاره از هم جدا. اما رپتورز به حال انجام مشق شب خود را. آنها تا به حال scouted پترسون و Vasquez زمانی که آنها در حال آمدن به لیگ برتر و تا به حال برخی از تجربه شخصی با آنها. آنها می دانستند Salmons بومی فیلادلفیا خواهد بود و باید احترام لوری به دلیل مشترک خود را در پس زمینه و هیز بود و شهرت به عنوان یک هم تیمی بودند و با لوری در هوستون.

این همه رفت و به بسته آنها را به عقب.

"Salmons بود یکی" وبستر گفت. "او آرام بود اما او شده است می خواهم در اطراف بسیاری ... وجود دارد فوری احترام وجود دارد با او."

گی وارد شده بود در تورنتو از ممفیس به عنوان آخرین بریده بریده نفس کشیدن رئیس جمهور و مدیر کل Bryan News دیگر با چاقو در تاریکی در بسیار به همان شیوه, گی, خروج بود. News گرفت اما شوت او, آن نمی رسید و آن را از چپ به Ujiri به بازنگری.

رپتورز از دست رفته بود برگشتی برای پنج مستقیم فصل رفتن به 2013-14 و نیومده بود با یک .500 رکورد پس از 2007-08. آنها نیاز به نگاه دیگری به عقب بر گردیم به ارتباط در کنفرانس شرق.

"بازیکنان مانند (گی) نمی آیند همراه است که اغلب از نظر در دسترس بودن" News گفت: در آن زمان از تجارت است. "این بود که در یک شرایط منحصر به فرد و ما در زمان استفاده از آن است."

هزینه بود و نه جزئی ، خوزه کالدرون مسلما بیشتر دوست داشت بازیکن در این فهرست در زمان رسیدگی شد به ممفیس و سپس با انتقال به دیترویت در چه بود سه تیم معامله در حالی که جوان و امیدوار مرد بزرگ Ed Davis به پایان رسید تا با گریزلیز.

معامله در دیده می شد NBA محافل به عنوان حقوق و دستمزد کمپرسی توسط ممفیس که از زیر, گی, قرارداد که هنوز سه سال و 53 میلیون دلار (ایالات متحده) در سمت چپ آن است. رپتورز متفاوت بود اما نه لزوما هیچ بهتر است.

"ما در حال از دست دادن دو نفر از دوستان ... اما واگن می رود. ما باید به حرکت" کیسی گفت: شب گی به دست آورد تورنتو است. "ما در حال گرفتن یک بازیکن عالی در رودی گی. ما در حال رفتن به بازی همان راه ... ما نمی توانیم تغییر midstream. ما ممکن است تغییر برخی از چیزهایی که به جای رودی اما ما نمی توانیم همه چیز را تغییر دهید."

این تیم بخت و اقبال را تغییر فقط به اندازه کافی — رپتورز شد 16-30 قبل از دستیابی به, گی, 18-18 پس از به برخی فکر می کنم آنها تا به حال زده در چیزی که ممکن است کار می کنند. اما آنها تا به حال از دست رفته برگشتی دوباره و که در حال حرکت تنظیم حرکت می کند که در نهایت منجر به Ujiri بازگشت از دنور وبستر ورود خود را به عنوان دست راست و News خروج.

"این حرکت درست را در زمان" کیسی گفت: اولین گی, تجارت "اما آن را فقط کار نمی کند.

"به ماسایی اعتباری بسیاری از بچه ها سعی کرده اند آن را به کار آن را به کار آن را به کار و ... او در بر داشت یک راه برای حرکت رودی در ساکرامنتو. که کار می کرد به خوبی."

بهتر می توان گفت از هر رپتورز معامله تا کنون.

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب