مقامات بهداشت استرس اهمیت فاصله و ماسک صورت موردی و شمارش همچنان به صعود در شرق واشنگتن - Mon, 15 Jun 2020 PST

این بیماری همه گیر است که به مراتب بیش از. یک ایالت گزارش منتشر شد در این آخر هفته نشان می دهد که مناطق مخت

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

این بیماری همه گیر است که به مراتب بیش از.

یک ایالت گزارش منتشر شد در این آخر هفته نشان می دهد که مناطق مختلف در شرق واشنگتن از جمله Spokane هنوز به اوج خود COVID-19 موارد است. دیگر مناطق عبارتند از Yakima و Tri-Cities.

مقامات بهداشت عمومی در حال هشدار داد که سهل انگاری پایبندی به فاصله فیزیکی و ماسک دستورات خواهد شد و در نتیجه در بیشتر موارد مرگ و میر و بسیار کندتر انتقال به مراحل بعدی از رژیم صهیونیستی. جی Inslee را بازگشایی طرح است.

در Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز هشدار داد که او با دیدن شواهد جامعه گسترش این رمان coronavirus. این بدان معناست که این شهرستان هنوز هم به دور از آماده شدن برای حرکت به مرحله 3 از بازگشایی طرح است.

"در چند هفته گذشته در نور از افتتاح به فاز 2 و افراد مصرف آن توصیه آزادانه ما در حال ادامه برای دیدن موارد جدید و برخی از آنها به طور بالقوه در جامعه و اگر من در جامعه گسترش است که چالش ما برای رفتن به جلو در هر موقع" لوتز گفت.

محلی مقامات بهداشت ثبت شده 40 مورد جدید بیش از آخر هفته در Spokane County, آوردن مجموع به 842 در شهرستان با نه نفر در بیمارستان تحت درمان برای COVID-19.

شهرستان است که تا کنون از ملاقات با معیارهای که مقامات بهداشتی دولت استفاده خواهد کرد برای تعیین زمانی که این شهرستان می تواند به پیشبرد به مرحله 3. لوتز که می توانست به یک توصیه به سلامت منطقه را در هیئت مدیره به درخواست برای فاز 3 گفت: این شهرستان نخواهد بود و در حال پیشروی به فاز 3 در چند هفته آینده.

توسط دولت استانداردهای Spokane County نیاز به کمتر از 130 مورد در دو هفته به یک سطح به اندازه کافی مورد تعداد برای پیشبرد به مرحله 3. Spokane County دیده می شود بیش از 350 مورد در سه هفته گذشته به تنهایی.

سلامت منطقه در حدود 80 نفر آموزش دیده برای انجام قرارداد ردیابی, از جمله هر دو دانشجو داوطلبان و سلامت کارکنان منطقه اما در هر مورد تایید شده به ارمغان می آورد با آن یک وب سایت از مخاطبین است که باید به نام و خواست به قرنطینه یا تست شده است.

لوتز گفت: او در حال برنامه ریزی برای صحبت با افسران در موسسه برای مدل سازی بیماری که کمک در نوشتن گزارش منتشر شده توسط مقامات بهداشتی دولت بیش از آخر هفته. او گفت: بسیاری از این مدل سازی می رود به "R" نه تعدادی که اشاره به نرخ تولید مثل ویروس. این تعداد در حال افزایش است در هر دو غرب و در شرق واشنگتن که در آن است بالاتر از یک است. این به این معنی است که برای هر فرد با COVID-19 آنها آلوده کردن حداقل یک نفر دیگر و معمولا بیشتر از آن.

وزارت بهداشت گزارش می گوید: "اضافی مداخلات" مورد نیاز برای جلوگیری از رشد نمایی این ویروس که لوتز گفت که کار با مقامات بهداشتی دولت باید آن نوع از اقدامات لازم است. داخل تنظیمات مانند رستوران ها و میخانه که در آن مردم می توانند برای مدت زمان طولانی تر و همچنین کار تنظیمات که در آن کارکنان باید در مجاورت نزدیک به یکدیگر ایجاد فرصت برای این ویروس به گسترش اگر اقدامات احتیاطی مناسب هستند گرفته شده است.

COVID-19 گسترش می تواند از فرد به فرد حتی اگر کسی است که ویروس, ندارد, نشانه, که باعث می شود انتقال برنامه به طور بالقوه آسان و سخت برای تشخیص. لوتز گفت: فضا و زمان زیادی برای انجام این کار با انتقال به عنوان به خوبی.

ایالتی کسب و کار مورد نیاز برای حفاظت از کارکنان خود را با مناسب پوشش صورت و پاکسازی فضاهای خود را با این حال تعهد است که تا حد زیادی بر اعضای جامعه کسب و کار نیست به دنبال مناسب فیزیکی فاصله و پوشیدن پوشش صورت که در آن کسب و کار که آیا آنها در فروشگاه های خرده فروشی و یا رستوران.

"من نمی خواهم کارفرمایان و کارکنان را به تلاش برای به اجرا درآوردن پوشش, اما آن را خسته کننده برای من که زمانی که ما چنین ساده مداخله کار می کند که مردم آن را انجام نمی" لوتز گفت.

اعضای جامعه نه با پوشیدن ماسک یکی از چندین دلایل لوتز معتقد است این شهرستان افزایش یافته است در مورد آن حساب کند. در فاز 2 ساکنان باید با جمع آوری بیش از پنج نفر در خارج از خانواده خود و پوشیدن پوشش صورت در جایی که یک فرد نمی تواند اقامت شش فوت از هم جدا از دیگران نیز توصیه شده است. تست بیشتر را به همراه داشت بیشتر موارد اما اسپوکن مورد تعداد نیز با توجه به شیوع و برخی از جامعه گسترش یافته است. لوتز گفت: تا کنون مقامات بهداشت هیچ نشانه ای که اعتراضات علیه خشونت پلیس به خود جلب کرد که هزاران نفر از مردم در هفته های اخیر منجر به نرخ های بالاتر از coronavirus عفونت در جامعه است.

بیست و سی-چیزی را تا بالاترین غلظت مورد شمارش در Spokane County, و لوتز گفت: افراد جوان ممکن است نشان می دهد بسیاری از علائم زمانی که آنها را به ویروس ساخت آن را سخت تر برای تشخیص و همچنین آسان تر برای گسترش و بدون تحقق آن. او گفت: بسیاری از مردم در حال کار در مشاغل ضروری که در آن آنها ممکن است ابتلا به این ویروس در حالی که دیگران به احتمال زیاد در پی دستورالعمل های بهداشتی.

آن Soiza دستیار مدیر در دولت واشنگتن و وزارت کار و صنایع گفت که آنها دریافت کرده اند بیش از 4000 شکایات به تاریخ کسب و کار زیر ایمنی و پوشش پروتکل های صادر شده توسط L&I. آنها تماس گرفته و صدها نفر از کسب و کار تا کنون در پاسخ او گفت: ارسال نامه به عنوان به خوبی. در این بخش می توانید اجرای COVID-19 پوشش و بهداشت مورد نیاز با بازرسی و جریمه .

در بسیاری از جوامع در حالی که کسب و کارهای در حال حفاظت از کارگران خود را, بسیاری از مشتریان هستند.

"من فکر می کنم در جوامع نیاز به گام تا و مالکیت را برای شستن دست فاصله پوشیدن ماسک و ضد عفونی اگر آنها می خواهند برای باز کردن بیشتر" دولت اپیدمیولوژی دکتر اسکات Lindquist به خبرنگاران گفت: در روز دوشنبه.

Lindquist گفت: این موسسه برای مدل سازی بیماری گزارش از آخر هفته هشدار دهنده است. واشنگتن بیش از 26,000 تایید موارد با 1,221 مرگ و میر به علت COVID-19.

"اگر شما می خواهید یک کوتاه کردن مو, پوشیدن ماسک," او گفت:. "شما نمی خواهد لذت بردن از این آزادی در فاز تا زمانی که ما می تواند نشان دهد که ما می توانیم کنترل این. من امیدوارم که ما را به عقب, اما این یک نگرانی است."

همانطور که از دوشنبه 79 زندانیان و 34 کارکنان در Coyote ریج اصلاحات مرکز در کانل قرارداد COVID-19 با بیش از 1000 زندانی در قرنطینه ممکن است پس از قرار گرفتن در معرض. واشنگتن وزارت اصلاحات است انتقال زندانیان که بیشتر نیاز به توجه پزشکی به راه هوایی ارتفاعات اصلاحات ، تا کنون 17 نفر منتقل شده اند . زندانیان منتقل شده به راه هوایی ارتفاعات به حساب نمی آید به عنوان بخشی از Spokane County را بروز نرخ لوتز گفت: اما آنها ممکن است نیاز به استفاده از این منطقه بیمارستان که می تواند بر اسپوکن بیمارستان تخت ظرفیت در حال حرکت رو به جلو است.

Spokane County تا به حال 14 بستری شدن در بیمارستان در سه هفته و لوتز گفت: هشت نفر از نه نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند در بخش های مراقبت ويژه.

"این نشانه خوبی نیست برای من خیلی صبور" لوتز گفت. من واقعا از شما درخواست برای انجام چیزهایی که ما صحبت شده است اما تا زمانی که تعداد ما بهتر من را نمی خواهد از ما حمایت حرکت های آینده."

در سراسر خطوط دولت در آیداهو که در آن دولت بازگشایی شد و به مرحله 4 که اجازه می دهد تا کافه ها و کاباره ها به بازگشایی با برخی از ظرفیت محدودیت های تکدی سلامت منطقه گزارش داد که اولین مرگ ناشی از COVID-19 در شهرستان Kootenai. پنج شهرستان منطقه در حال حاضر 126 تعداد موارد تایید شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن