هارولد وارنر طول می کشد یک شات منجر به استعمار آخر هفته

فورت ورث تگزاس—یک تماشاگر متوقف شد و پس از تلاش برای دزدکی حرکت کردن به استعمار در روز جمعه و شاید او بر روی چ

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

فورت ورث تگزاس—یک تماشاگر متوقف شد و پس از تلاش برای دزدکی حرکت کردن به استعمار در روز جمعه و شاید او بر روی چیزی با تمام birdies از Rory McIlroy و Jordan Spieth و بازیابی از هارولد وارنر III.

اگر باز دور از چارلز شواب چالش احساس مانند روز اول مدرسه بازیکنان به سرعت تنظیم به محیط آرام به عنوان PGA Tour تلاش می کند به راه اندازی مجدد از COVID-19 بیماری همه گیر.

"رهبران 'است که' گلف در حال حاضر" McIlroy گفت: پس از 63 با یک دیو در آخرین سوراخ که در سمت چپ او دو پشت وارنر. "من فقط خوشحالم که در ترکیب است."

بنابراین وارنر بیشتر برجسته است که تا کنون به دلیل چنین متفکر کلمات نژادی و بی عدالتی که از یکی از چهار بازیکن از میراث در تور PGA.

وارنر را باز توپ را روی گوه شات در شماره 10 رفت و از طریق درختان و بر روی پل منجر به یک ضربه پنالتی و سه putts از 50 پا به او یک سه گانه دیو به شروع دور دوم. او پاسخ داد: با هشت birdies — یکی از آنها درست پس از 8:46 صبح لحظه ای از سکوت به عنوان یک ادای احترام به مرگ جورج فلوید.

او زخم تا با 66 برای یک شات سرب بیش از Spieth و Bryson DeChambeau.

آشنایی به ShotLink دوران در سال 2003 آن را بالاترین نمره در تور PGA توسط یک بازیکن است که در آغاز خود را دور با یک سه گانه دیو. او در 11-تحت 129 پایین ترین 36-سوراخ نمره خود را حرفه ای.

وارنر در ورزشگاه پنج شنبه در این لحظه سکوت که این سفر در حال انجام است هر روز در 8:46 صبح این زمان او تا به حال 10 پا مرغک شانس در par-3 16th, زمانی که او شنیده ام سه انفجار کوتاه از شاخ به توقف بازی.

"من فقط می خواستم به که توپ فقط به من به حتی (برای دور)," وارنر گفت. "من واقعا فقط متمرکز در برخی از بازی گلف خوب است. آن را بسیار سرد است که این سفر انجام شده است که, اما زمانی که شما در خارج وجود دارد, شما فقط در حال حاضر. خوب من بود به هر حال. من نمی دانم, مرد, من فقط تلاش برای ایجاد یک مرغک."

Collin Morikawa (67) و Xander Schauffele (66) پیوست McIlroy در 9-تحت 131 با جاستین توماس (68) یکی دیگر از ضربه به عقب است.

کانادا کوری Conners است و در مخلوط از رفتن به تعطیلات آخر هفته. این Listowel, Ont., مادری نشسته چهار عکس پشت پس از شلیک 67 که در سمت چپ او 7-تحت.

آدم Hadwin از Abbotsford, B. C., شات 1-بیش از 71 به سقوط به 4-تحت. مکنزی هیوز از Dundas, Ont., از دست رفته را کاهش دهد.

Birdies نمی شد در تامین کوتاه مدت در یک روز دیگر پر از داغ آفتاب, اما نه تماشاگران.

یک مرد تلاش برای به دست آوردن در. پلیس می گویند او با عبور از یک پل عابر پیاده در نزدیکی محیط استعماری کردم از طریق حصار در نزدیکی بوته در گوشه ای از این دوره فراتر از چهارمین سبز و به تماشای برخی از گلف. او بیشتر برای تنه زدن در امتداد رودخانه از مسابقات را و آن را طولانی نیست قبل از او ایستاده بود و بسته بندی ارسال می شود.

هیچ تماشاگران مجاز در پنج رویدادها در تور PGA. گلف تنها عمده دوم, ورزشی برای بازگشت به عمل در امریکا (پشت موتور) بنابراین اشتها به نظر می رسد قوی است. بازیکنان بیش از حد مشتاق بودند بازگشت.

Spieth فرو رفته در رکود است که او را نگه داشته و winless پس از سال 2017, انگلیسی, باز, مدت کوتاهی قبل از او 24th تولد.

اگر گلف احساس مانند آن را به آرامی برگشت به حالت عادی همان را می توان گفت برای Spieth.

بیش از putts او ساخت آن fairways Spieth نگه داشته برخورد همراه با یکی از نفیس تراشه که منجر به 65 و مشاجره رفتن به تعطیلات آخر هفته. تنها خود را تلو تلو خوردن بود و چهار توپ از 30 فوت در سوراخ سوم با سه putts از 3-محدوده پا.

"من احساس می کنم به خودم برخی از گریس می گویند 'من واقعا تمرین است یک تن از کسانی که نوع کوتاه برد putts,'" Spieth گفت. "کسانی هستند که در آن شما فقط باید یک تن از آنها را هنگامی که شما در حال بازی در رقابت, اما شما در حال چیدن آنها در بسیاری از اوقات هنگامی که شما در حال بازی به طور منظم دور از گلف در خانه."

او به دنبال با یک دیو در 244-حیاط چهارم سوراخ و سپس جواب داد: با دو birdies و 6 پا پر نجات دهد و او به نحوی اجتناب کاهش یافته است یک شات در par-3 هشتم با یک توپ را روی گوه شات خوب راست می روم سر دروغ با درختان بالاتر از او.

او ضرب دیده 52 درجه گوه سخت به خشن بر روی تپه و آن را تا قلم سبز با سرعت و حل و فصل 3 فوت دور. آن را به ارزش به سلامتی. با هیچ تماشاگران او تا به حال به حل و فصل برای قدردانی مانند آن بود از توماس و ریکی Fowler.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ریکی و جاستین هر دو به من خیره ساخت علائم با پشت خود را به دوربین در من مانند این بسیار مضحک" گفت: Spieth که گفت: آن را در میان بهترین پنج و فراز زندگی از یک حرفه پر از آنها است.

ارواح خود را بالا عنوان شد بسیاری از دیگران که بهره گرفته از خوب به ثمر رساند آب و هوا و به سادگی در حال بازگشت به محل کار مهم نیست که چقدر متفاوت است با تست حرارتی خوانش و هیچ کس در اطراف آنها.

"این احساس به عنوان طبیعی به عنوان آن می تواند من حدس می زنم" McIlroy گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب