همیلتون Meghan McPeak بازنویسی اسکریپت برای سیاه زن ورزشی رسانههای امید برای الهام بخشیدن به نسل بعدی

زمانی که مگان McPeak می داند که در آن او است که در رادیو و تلویزیون حرفه ای در برابر پس زمینه از ناآرامی های ن

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

زمانی که مگان McPeak می داند که در آن او است که در رادیو و تلویزیون حرفه ای در برابر پس زمینه از ناآرامی های نژادی و تلخ اشتغال تعداد از افراد در کسب و کار خود را, او می گوید: او احساس می کند مانند تام هنکس شخصیت در فیلم "رانده."

به تنهایی در یک جزیره است.

33 ساله از همیلتون تماس های بازی برای هر دو WNBA واشنگتن عرفا و پایتخت آن شهر برو G لیگ وابسته به Washington Wizards.

در حالی که NBA, WNBA و G لیگ در میان اکثر نژادی متنوع لیگ در این سیاره McPeak که سیاه و سفید است و تنها play-by-play پخش که هر دو زن و یک فرد از رنگ و تنها سیاه play-by-play گوینده در G لیگ.

"من واقعا هرگز تا به حال یک زن سیاه و سفید است که بازی بازی است که می توانم صادقانه بگویم من نگاه کردن به این دلیل که من رشد نمی کند تا با یک" McPeak گفت. "و در حال حاضر این نوع از من در یک راه عجیب و غریب. و من به این معنی نیست که در یک نفس راه یا مغرور راه است. آن را فقط متوجه است که من انجام می دهند چیزی در مردان ورزش است که شناخته شده نیست.

"در ورزش زنان آن را قابل قبول به یک زن که نمی play-by-play چرا که به هر دلیل در جامعه است که ما پذیرفته شده در ورزش — و حتی پس از آن ما نوع از پذیرفته نیست در یک راه عجیب و غریب."

McPeak یکی از کمتر از یک دوجین play-by-play گوینده از رنگ در آمریکای شمالی بزرگترین طرفدار بسکتبال لیگ از جمله همکار کانادایی و برادران علامت و پل جونز. علامت این نسخهها کار برای ABC و ESPN در حالی که پل تماس تورنتو رپتورز بازی نیمه وقت به صورت TSN است و یک تحلیلگر برای Sportsnet 590 فن.

اریک کالینز است که صدای شارلوت هورنتس خود را برای برنامه های تلویزیونی در حالی که آدم امین است یک مسلمان پاکستانی که خود را شروع کردم در ESPN بود و به تازگی به استخدام به عنوان صدای شیکاگو بولز.

"من احساس می کنم ما در حال حاضر در جزیره توسط خودمان و تلاش برای به دست آوردن بیشتر مردم به پیوستن به ما در جزیره" McPeak گفت. "من رفته ام از 'مردود' در حال حاضر بخشی از بازیگران 'از دست رفته' که در آن حداقل من با خودم اما ما هنوز در حال تلاش برای کشف کردن چگونه به زندگی می کنند و چگونه برای حفظ یک تمدن تنها با (چند) از ما است."

"این ناامید کننده است که وجود ندارد بیشتر از ما مرد یا زن به ویژه هنگامی که شما فکر می کنم در مورد این واقعیت است که NBA مثل این است که 70 تا 75 درصد سیاه و افرادی که پوشش لیگ که آیا نویسندگان و تحلیل گران play-by-play را منعکس نمی کند که."

McPeak انتخاب پخش بیش از طراحی داخلی در حالی که در تورنتو هامبر کالج. او مدیر ورزشی داگ فاکس درآورده و او را در این جهت خوب naturedly اشاره او هرگز متوقف صحبت کردن. به عنوان یک سابق گارد نقطه انجام بازی-بازی بازی های متناسب به عنوان او را دوست دارد به کنترل جهت پخش.

McPeak بازی گارد نقطه برای هامبر در رابطه با این تیم و بعد از بازی ها را یک دوش سریع قبل از کشویی به پخش صندلی به تماس های بازی مردان است.

او تنها زن play-by-play گوینده در G لیگ هنگامی که او استخدام شد رپتورز 905 در سال 2015. او استخدام شد واشنگتن در سال 2018 و در همان سال شد اولین بار در بیش از 30 سال به تماس با یک بازی NBA هنگامی که جادوگران با بازی دیترویت در فصل قبل.

زن سیاه مدل نقش در صدا و سیما شد و عملا غیر موجود که McPeak آغاز شده است. او می دانست که کهنه زن پخش هانا طوفان و دوریس برک که سفید هستند.

"آنها به نظر نمی آید مثل من" McPeak گفت. "من می دانستم که رابین رابرتز (که سیاه و سفید) وجود داشته است اما او را نمی بینم بسیاری از ما هرگز واقعا ما هرگز 'Who' در کانادا در ESPN. اما من می دانستم که او وجود داشته است.

"برای من فقط تا حدی به حال کسی را به نگاه کردن به و به اندازه کافی خنده دار بود که پل جونز چرا که او تنها سیاه و صدای رپتورز پس از اواخر بزرگ جان ساندرز چپ ... و من می گویم 'تا حدی' به دلیل Jonesy است. اما من می توانم به او نگاه کنید و ببینید این شباهت به خاطر می دهد. به طوری که حداقل طنین انداز است."

جونز در اوایل روز در کسب و کار زد موازی به آموزش و پرورش خود را حرفه ای. سه بار انتاریو دانشگاه قهرمان بسکتبال با نیویورک شیرها شد یک معلم و سپس مدیر مدرسه قبل از خروج در سال 2004 به تمرکز بر روی خود پخش حرفه ای.

او اعتبار خود را از جامائیکا پدر و هیو (ورن) جونز — که جان خود را در ماه ژوئن گذشته در 94 روز پس از رپتورز اسیر لری اوبراین جایزه — برای تداوم.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"آنها همیشه می گویند که پیشگامان دریافت سختی مهاجران دریافت زمین" جونز گفت. "من را از طریق رفت تمام مدرسه و هرگز حتی تا به حال یک معلم سیاه و سفید. بابا ما هر چند او در بروکلین داجرز فن و جکی رابینسون فن و چیزی که او این بود: آیا نگاه موانع فقط می تواند بهتر.

"مهم نیست که چقدر ما است که ما همیشه در آنجا بودند همه چیز ساخته شده است که آن را دشوار است. و او خواهد گفت: "نه من نمی خواهم در مورد آن را بشنوند. آیا به من بگویید که چگونه خشن, آب, فقط آوردن کشتی در.' بنابراین این نوع از محیط زیست است که ما در آن بزرگ شده."

NBA و WNBA در نظر گرفته مترقی ترین لیگ در آمریکای شمالی طرفدار ورزش است. لیگ کمیسیون را تشویق بازیکنان خود را به استفاده از پلت فرم خود را به صورت اجتماعی و نژادی عدالت است. بازیکنان مانند LeBron James در جهان ترین آواز در چنین مسائل است. و هنگامی که هر دو لیگ tip-off بعد از این ماه پس از تاخیر طولانی ناشی از COVID-19 نظير عدالت خواهد بود موضوع اصلی.

هنوز هم با توجه به تنوع در میان pro بازیکنان بسکتبال جونز می گوید: NBA دارای مقدار زیادی از کار را در سمت چپ انجام دهید.

"اگر تمام چیزی که یک ماراتن و یک ماراتن 26 مایل 385 متری NBA اجرا شده است در حدود 10 مایل" جونز گفت. "آنها هنوز هم راه طولانی برای رفتن.

"اما آنها بیشتر جلوتر از هاکی که اجرا در اطراف بلوک و لیگ اصلی بیس بال و فوتبال NFL که اجرای یک مایل و نیم است. تا آنجا که آنها در مقابل هنوز هم وجود دارد یک واقعا راه طولانی برای رفتن."

چند هفته گذشته دیده می شود تظاهرات در سراسر آمریکا فوران بعد از کشتن جورج فلوید توسط یک افسر پلیس فقط آخرین در یک agonizingly لیست طولانی از مردم کشته شده توسط پلیس.

سیاه و سفید زندگی مهم جنبش پس از درخشید توجه به عدم وجود تنوع در سراسر کسب و کار از جمله رسانه ها است.

آن را ساخته شده McPeak درک بهتر نقش خود را به عنوان یک پیشگامی.

"من نوع تحقق است که من تبدیل شدن به کسی دوریس کسی هانا, کسی, Robin Roberts (سابق ESPN گوینده برنامه ورزشی که در حال حاضر یک لنگر ABC 'Good Morning America'). و امیدوارم یک روز من به ملاقات آن دختر که ممکن است مانند نگاه به من و می بیند من در تلویزیون و به او می گوید پدر و مادر 'من می خواهم به انجام آنچه او می کند'" McPeak گفت.

"امیدوارم من باید یک فرصت به ملاقات آن دختر کوچک یک روز. اما با آنچه که در کشور در حال حاضر, آن شروع به من رسید که من مردود در جزیره توسط خودم در حال حاضر به عنوان یک زن."

با توجه به گزارش های اخیر از موسسه تنوع و اخلاق در ورزش فقط 18 درصد از بازیکنان NBA و 17 درصد از WNBA بازیکنان سفید در حالی که 85 درصد از سردبیران ورزشی 82 درصد از خبرنگاران ورزش و 80 درصد از ورزشی روزنامه های سفید هستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب