کانادا ناتالی Achonwa را بدست آورده WNBA را سحر Staley رهبری جامعه جایزه

نیویورک—افسانه ای نوتردام بسکتبال زنان مربی Muffet McGraw می گوید: یکی از اولین کلماتی که به ذهن می آید در مور

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

نیویورک—افسانه ای نوتردام بسکتبال زنان مربی Muffet McGraw می گوید: یکی از اولین کلماتی که به ذهن می آید در مورد کانادا ناتالی Achonwa رهبر است.

مبارزه ایرلندی گراد و رو به جلو برای ایندیانا تب به دست آورده WNBA را سحر Staley رهبری جامعه جایزه در روز جمعه و مک بود و در میان مردم کف این تصمیم است.

"او فوق العاده کاپیتان برای ما" McGraw گفت: در یک, گربه پست شده در توییتر. "من به یاد داشته باشید زمانی که او پاره او ACL فقط در پایان بیلور بازی در منطقه ای نهایی او اهمیتی نمی دهند در مورد خودش او ظهور و شروع به صحبت کردن به تیم در مورد چگونه آنها را به نفع خود است که بازی بدون او . . . ما افتخار Nat.

این جایزه به نام WNBA Hall of Famer سحر Staley به رسمیت می شناسد یک بازیکن که بهترین نمونه رهبری در جامعه و تمرکز انحصاری بر روی یک بازیکن فعالیت های در طول WNBA خارج از فصل است.

"این برای من مهم است برای بهینه سازی مزایا و امتیازات دریافت کنم از اینکه یک ورزشکار حرفه ای" Achonwa در بیانیه ای گفت. "یک قطعه بزرگ است که با استفاده از پلت فرم من تعلق می گیرد برای ارتباط با مردم و ترویج یک سطح میدان بازی و الهام بخشیدن به دیگران برای ایجاد تغییر مثبت است.

"از طریق یو پی اس و فراز زندگی از سفر شخصی خود من, من پیدا کرده اند آن است که چیزهای کمی که بزرگترین تفاوت است. اگر همه ما تمرکز بر به چالش کشیدن وضع موجود از خود ما محافل و ساخت از وجود ما می تواند مقابله با جهان و نگه دارید در حال حرکت رو به جلو است."

27 ساله از تورنتو ماند متصل به طرفداران و جامعه با "نت چت" اجتماعی-رسانه های بحث و گفتگو که در آن او در مصاحبه با مردم افراد برجسته در مورد مسائل از جمله سلامت روانی و نژادی و بی عدالتی. در ماه ژوئن او پیوست Tamika Catchings جورج هیل و دیگران در به یاد ماندنی مارس و ثبت نام رای دهندگان تظاهرات مسالمت آمیز در ایندیاناپولیس.

Achonwa باقی مانده صوتی در مورد توانایی برای ورزشکاران به استفاده از سیستم عامل خود را به تقویت آگاهی در سراسر نژادی و بی عدالتی است.

"لیگ فوق العاده افتخار ناتالی او همچنان به او نشان می دهد شور و شوق و عزم و اراده برای ساخت دنیایی بهتر" WNBA کمیسر کتی Engelbert در بیانیه ای گفت. "به عنوان رهبران جامعه ناتالی و همکار WNBA ورزشکاران اجتماعی افراد آگاه که در ادامه برای نشان دادن تعهد به ساخت یک تاثیر مثبت و ما خوش شانس بود که چنین قدرتمند برای طرفداران تغییر در این لیگ است."

در طول ماه مارس Achonwa صحبت به زنان جوان از ایندیاناپولیس مدارس دولتی تاکید بر اهمیت سلامت روانی و باید برای پایان دادن به ننگ. Achonwa همچنین شرکت در رویدادهای اطراف NCAA بزرگ 10 زنان مسابقات صحبت کردن در یک پانل در مورد تاب آوری و سلامت روان در کار و ورزش.

"الهام بخش رهبر در هر تیم و در هر جامعه او را لمس. تبریک بزرگ به خوبی سزاوار افتخار از شما @CanBball خانواده @NatAchon!!" کانادا زنان مربی لیزا Thomaidis ارسال شده در توییتر.

Achonwa قبلا به دست آورده 2019 فصل طولانی WNBA جامعه کمک جایزه برای تلاش های خود را که متمرکز بر بهداشت روانی ضد قلدری و پیشگیری از خودکشی در علاوه بر این به کمک به آموزش و پرورش و سواد آموزی در میان جوانان تصویب حیوان خانگی و توانمند سازی زنان است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

به WNBA را US$10,000 کمک مالی به مادام واکر میراث مرکز به نمایندگی از Achonwa.

تب نکته را مجددا راه WNBA فصل در روز شنبه در برابر واشنگتن عرفا. به WNBA تیم خود را در حباب — با نام مستعار "wubble" — در برادنتون فلوریدا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن