گرگور Chisholm: دزدان دریایی از شمال? جیز آبی ممکن است تماس پیتسبورگ اما این یک لجستیکی کابوس

پیتسبورگ Blue Jays? آن را به برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به اما اگر سازمان می شود راه خود را که دقیقا همان

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

پیتسبورگ Blue Jays? آن را به برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به اما اگر سازمان می شود راه خود را که دقیقا همان جایی که جیز ممکن است راه اندازی فروشگاه به صورت دو بعدی-plus ماه.

تورنتو نقل مکان کرد و یک گام نزدیک تر به پیدا کردن یک خانه موقت در بعد از ظهر دوشنبه پس از دزدان دریایی جمهور تراویس ویلیامز علنا تایید کرد که باشگاه در "فعال ایران" در مورد امکان های PNC پارک به صورت فصل به طور منظم آغاز می شود که جمعه است.

جیز مانده بودند بی خانمان در روز شنبه زمانی که دولت فدرال کاهش یافته است درخواست خود را برای منافع ملی معافیت اجازه می دهد تا مرزی سفر می کند. تصمیم سمت چپ آنها را به مرتب کردن بر اساس از طریق "پنج جایگزین" با باشگاه خانه اولین بار در تاریخ برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 29.

"در تلاش برای کمک در بازگشت از بازی ما عشق ما همچنان به بحث فعال با لیگ اصلی بیس بال و تورنتو بلو جیز سازمان در خصوص امکان میزبانی بازی های خانگی برای جیز آبی در پارک PNC این فصل" ویلیامز نوشت: در بیانیه ای. "این خواهد بود یک چالش های به یاد ماندنی برای کارکنان ما اما با تکیه به کمک به دیگران است چه Pittsburghers انجام بهترین."

در طول فاز اولیه این فرایند بوفالو و Dunedin, Fla. در نظر گرفته شدند اولیه گزینه های پشتیبان گیری. فلوریدا بوده است اما رسما رد کرد به دلیل افزایش تعداد coronavirus موارد در حالی که Sahlen زمینه در بوفالو است تا عمده-لیگ استانداردها و نیاز به کشت کوتاه مدت رفع به تصویب بازرسی.

بازیکنان ساخته شده اولویت خود را واضح و روشن در طول آخر هفته جلسات با دفتر جبهه. مسکن آنتونی باس خواسته به صحبت می کنند برای clubhouse گفت: آنها می خواهند به بازی در یکی دیگر از بزرگ لیگ ballpark را به دلیل استفاده از جزئی-لیگ امکانات را قرار داده و این تیم در یک نقطه ضعف رقابتی.

جیز GM راس اتکینز به نظر می رسد به توافق برسند در طول یک رسانه در دسترس بودن بیش از زوم در روز دوشنبه. اتکینز گفت: بوفالو باقی می ماند به احتمال زیاد جزئی-لیگ گزینه, اما, تیم, شد, اولویت های ارتباطی با دیگر عمده-باشگاه های لیگ.

"ما در حال تمرکز بر گرفتن به عمده-لیگ تاسیسات" اتکینز گفت شرایط خاصی را باید به ملاقات کرد قبل از هر گونه توافق می تواند رسیده است.

جیز آبی و دزدان دریایی "صفحه اصلی" برنامه های با هم تداخل هفت بار: جولای 29, سپتامبر. 8 و 9 و هفت. 21 تا 24. یک راه حل ممکن است خواهد بود بازی که این تیم در خانه حریف را در ورزشگاه. برای مثال به جای یک دو-رزرو PNC پارک جیز می تواند میزبان اتباع واشنگتن در ژوئیه 29 و 30. یکی دیگر از سناریو خواهد آنها را ببینید با استفاده از یک جزئی-لیگ پارک برای کسانی که تاریخ در حالی که بازی از پیتسبورگ برای دیگران.

اگر توافق با دزدان دریایی نمی توان بالتیمور می ایستد به عنوان یکی دیگر از پتانسیل جفت شدن. جیز و آرام هشت صفحه اصلی تاریخ است که با هم همپوشانی دارند: ژوئیه 29 Aug. 2 و اوت. 14 تا 16. در نزدیکی واشنگتن می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای سیاه کردن خرما.

این برنامه باید به اندازه کافی آسان برای کشف کردن. همه چیز در مورد دو باشگاه توپ با استفاده از یکی از امکانات همراه با بهمن لجستیکی مسائل آنهایی که بیشتر مخالفان به احتمال زیاد می خواهم به چیزی برای انجام با.

مناطق از ورزشگاه را به پیکربندی مجدد برای تصویب MLB را COVID-19 پروتکل از جمله به اشتراک گذاشته clubhouses پزشکی اتاق تمرین مناطق و حتی دفاتر. تقریبا در هر اینچ از این تسهیلات باید مورد بررسی قرار گیرد.

دزدان دریایی — که GM بن Cherington مشغول به کار در تورنتو تحت اتکینز — انجام می شود جیز بزرگ به نفع با باز کردن درهای خود را. پیچیده مذاکرات پیچیده بار.

"اولین و مهمترین سلامت و ایمنی" اتکینز گفت: در مورد موانع اصلی به یک توافق با یک تیم دیگر. "تمایل به باز کردن نقشه های معماری و کار از طریق آنها و بحث در مورد اجتماعی فاصله در آن امکانات تا کنون که بدون به خطر انداختن آنها است اولین مانع است. ما کار می کرد تا آنجا که ما احتمالا می تواند با اطلاعاتی که ما تا به حال و در حال حاضر ما در حال عبور از T و نارسایی من به عنوان اطلاعات بیشتر با ما به اشتراک گذاشته."

بوفالو باقی مانده از گزینه پشتیبان گیری اگر دیگر مذاکرات ، اتکینز نام آن را به احتمال زیاد جزئی-لیگ سناریو اما پس از بحث های زیادی در مورد بازیکنان تمایل برای بزرگ-لیگ پارک می آیند و آن را به عنوان یک عمده خجالت اگر این سازمان نبود قادر به پاسخگویی درخواست خود را.

وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا بازیکنان احساس می کنم به شدت در مورد این موضوع. بزرگ-لیگ clubhouses باید امکانات بیشتر و بزرگتر رد پای. دولت از-هنر پنبه حلاجی شده قفس bullpens و برش لبه تکنولوژی به راحتی در دسترس هستند. حتی در این زمینه خود را برتر سطح. پس از آن وجود دارد نور, موضوع, با, بیس بال آمریکا گزارش روز دوشنبه که وجود ندارد یک تک جزئی-لیگ ballpark را در ایالات متحده خواهد بود که تا به MLB استاندارد.

بازیکنان قربانیان بی گناه در این بحران بهداشت عمومی شده است به اندازه کافی از طریق عدم قطعیت است. آنها در ابتدا موافقت کرد به گزارش فلوریدا یکی از بزرگترین coronavirus نقاط داغ برای تابستان اردوگاه. سپس آنها پرواز به تورنتو ابتدا فکر این شهر خواهد بود خانه خود را برای فصل تنها به پیدا کردن بعد که پس از آنها کشور را ترک کنند دولت کانادا نمی خواهد اجازه دادن به آنها را پشت در.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

نه بیش از حد بسیاری از مردم در حال رفتن به احساس متاسفم برای ورزشکاران حرفه ای که برخی از آنها در حال ساخت میلیون ها دلار اما کمی از ثبات نباید بیش از حد به درخواست. با خروج تیم برای دو بازی نمایشگاه سری شروع روز سه شنبه در بوستون بچه ها در حال ترک شهر بدون دانستن اینکه چه چیزی در فروشگاه بعد از دو هفته.

"در حال حاضر ما در رختکن ما اساسا یک جاده کیسه و کیسه" جیز infielder جو Panik گفت: از طریق یک خوشخو پوزخند. "من نمی دانم که در آن خانه کیسه می گذرد اما در واقع ما دو کیسه های بسته بندی شده. برای من مسائل شخصی من فقط شیر تغلیظ شده همه چیز را ... دو ماه در هتل, هر آنچه در آن است برای رفتن به فقط آن را به عنوان درمان دو ماه اکتشاف در جاده جایی."

به فرودگاه پیرسون آنها به مقصد هنوز هم ناشناخته است.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب