بیشتر اسپوکن لیگ محقق-ورزشکاران افتخار - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

همه گیر مجبور به لغو سالانه بیشتر اسپوکن لیگ محقق-ورزشکار ناهار در اوایل این سال, اما این بدان معنا نیست که و

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

همه گیر مجبور به لغو سالانه بیشتر اسپوکن لیگ محقق-ورزشکار ناهار در اوایل این سال, اما این بدان معنا نیست که ورزشکاران نباید ادای احترام کردند برای تلاش های خود را در این زمینه و در کلاس درس. هر مدرسه توسط دو دانش آموزانی که نشان دهنده بهترین در ورزشی و پیشرفت تحصیلی.

دره مرکزی

مایکل پیتز (3.5 GPA): چهار حرف در فوتبال یک در بسکتبال. فوتبال قرار داده شده دوم در وزارت امور خارجه در سال 2017 سوم در سال 2018; همه GSL دوم تیم و رای کاپیتان تیم به عنوان ارشد. بسکتبال برنده GSL منطقه 8 و دولت 4A عناوین; رای به عنوان کاپیتان ارشد. عضو انجمن افتخار ملی و دکا. حضور خواهد بویزی امور خارجه در بورس تحصیلی دانشگاهی; طرح های عمده در ویژه آموزش و پرورش و آموزش ابتدایی است.

Lauren post Raab (3.96 معدل): سه حرف در فوتبال دو در بسکتبال. همه-GSL تیم اول گیرنده ارشد سال است. بسکتبال برنده GSL و منطقه 8 عنوان دوم در وزارت امور خارجه به عنوان ارشد. معلوم شد برای پیگیری برای اولین بار در این بهار برای جهش است. حضور خواهد BYU در دانشگاهی بورس تحصیلی در پاییز سال 2022 پس از دو سال ماموریت کلیسا.

فلک

هلی Caviness (4.0 معدل): چهار نامه در مقطع کشور, چهار آهنگ است. همه-GSL تیم اول به عنوان junior, کمک های صلیب کشور برای دولت واجد شرایط برای اولین بار در 23 سال. صلیب کشور, علمی, دولت تیم قهرمان سال 2016 2019. پنجم در regionals در 3,200 و ششم در 1,600 به عنوان ارشد. کاپیتان تیم در هر دو ورزش. ملی افتخار جامعه وزش گروه ارکستر جاز. حضور خواهد BYU و اجرا برای تیم باشگاهی; برنامه ای برای مطالعه ویژه آموزش و پرورش است.

McCoy در Spink (3.99 معدل): چهار نامه در بسکتبال سه در فوتبال. همه-GSL دوم تیم در بسکتبال به عنوان ارشد ذکر شریف به عنوان کاربر. فوتبال برنده منطقه 8 عنوان چهارم در دولت به عنوان کاربر. ملی افتخار جامعه AP محقق با افتخارات فارغ التحصیل از رهبری جوانان Spokane, ASB معاون رئیس جمهور. شرکت خواهد کرد واشنگتن; برنامه ای برای مطالعه مهندسی برق و علوم کامپیوتر.

Gonzaga دبستان

کاتلین شاخ (3.98 معدل): چهار حرف در مسیر سه در والیبال. همه-GSL برای اولین بار به عنوان تیم دوم و تاریخ و ذکر شریف کلاس نهم است. شکست خود مدرسه رکورد پرتاب نیزه به عنوان دانشجوی سال دوم; برنده منطقه 8 و منطقه ای در دیدار دوم در دولت است. GSL MVP برای دختران ثرورس به عنوان junior چهارم در دولت; دریافت U. s. Army Reserve ملی محقق ورزشکار جایزه. همه-GSL محترم ذکر است در والیبال به عنوان ارشد. افتخار ملی, جامعه, کلاس ارشد شورای زنان خدمات باشگاه. به حضور واشنگتن در کمک هزینه های تحصیلی ورزشی برای پیگیری. برنامه ای برای مطالعه زیست شناسی و مطالعه پزشکی است.

جوناس خرس (3.86 معدل): چهار نامه در مقطع کشور, چهار آهنگ است. همه-GSL لوح صلیب کشور به عنوان ارشد تیم اول به عنوان junior دوم تیم به عنوان دانشجوی سال دوم. پنجم در دولت به عنوان ارشد. همه-GSL دوم تیم در مسیر به عنوان ارشد; دریافت U. s. Army Reserve ملی محقق ورزشکار جایزه. افتخار ملی, جامعه, موفقیت تحصیلی, مرکز مدرس. حضور خواهد سنت Louis دانشگاه علمی و کمک هزینه های تحصیلی ورزشی برای عبور کشور و پیگیری برنامه برای مطالعه و کسب و کار.

لوئیس و کلارک

Ila "گابی" دیویس (3.797 معدل): سه نامه در مقطع کشور, چهار آهنگ است. همه-GSL اول تیم صلیب کشور به عنوان کاربر و ارشد; کاپیتان تیم هر دو فصل است. برای اولین بار در منطقه 8 به عنوان قهرمانی تاریخ 14 در دولت به عنوان ارشد. بخشی از مسابقات قهرمانی کشور به عنوان تیم دوم و دولت دونده تا تیم به عنوان کاربر. دختران گروه کر شروع در حال اجرا با حضور SFCC و فارغ التحصیل خواهد شد با A. A. حضور خواهد غربی واشنگتن برای عبور کشور و پیگیری است.

ویل اسمیت (4.107 معدل): چهار نامه در مقطع کشور, چهار آهنگ است. سه بار همه-GSL تیم اول و همه دولت صلیب کشور است. دولت قهرمان به عنوان ارشد به دست آورده همه آمریکایی افتخارات در نایک متقابل اتباع; نام 2019-20 واشنگتن Gatorade صلیب کشور دونده از سال است. کمک LC به تیم دولت عنوان در سال 2017. همه-GSL تیم اول آهنگ به عنوان تاریخ; واجد شرایط برای دولت در 1,600 و از 3200. حضور خواهد Gonzaga در کمک هزینه های تحصیلی ورزشی برای عبور از کشور و پیگیری و برنامه ای برای مطالعه فیزیولوژی انسان است.

مید Allie فلین (3.8 معدل): سه حرف در والیبال سه در تنیس. همه-GSL تیم اول و همه دولت محترم ذکر والیبال به عنوان ارشد; همه GSL دوم تیم به عنوان کاربر. کمک Panthers برنده منطقه 8 4A عنوان رسیدن به دولت به عنوان ارشد. همه-GSL دوم تیم به عنوان کاربر. همه-GSL دوم تیم تنیس به عنوان تاریخ; واجد شرایط برای regionals. ملی افتخار جامعه سالنامه کارکنان. به حضور غرب در دانشگاه علمی و کمک هزینه های تحصیلی ورزشی برای والیبال.

بن Voigtlaender (3.86 معدل): سه حرف در فوتبال سه در کشتی. دو-همه-دولت اولین تیم دفاعی lineman و 2018 GSL دفاعی MVP. پنجم در دولت, کشتی, Tri-State دیدار با قهرمان به عنوان دانشجوی سال دوم. افتخار ملی جامعه است. حضور خواهد شرقی واشنگتن در کمک هزینه های تحصیلی ورزشی برای فوتبال پس از دو سال ماموریت کلیسا. برنامه ای برای مطالعه جامعه شناسی است.

Mt. اسپوکن

اما اصلی (3.96 معدل): چهار نامه در بسکتبال, چهار در مسیر سه در فوتبال. همه-GSL تیم اول بسکتبال به عنوان ارشد دعوت به همه امور خارجه و جک بلر همه ستاره بازی. کمک Wildcats به چهار مستقیم دولت حضور با چهارم و دوم-جایگاه و راست دو GSL و منطقه 8 عنوان. واجد شرایط برای دولت فوتبال به عنوان کاربر. واجد شرایط برای دولت پیگیری هر سال در 4x400 رله. افتخار ملی جامعه است. حضور خواهد کالج از اسپوکن در بورس بسکتبال; برنامه ای برای مطالعه روانشناسی.

جیک Carr (4.0 معدل): چهار نامه در مقطع کشور, چهار, در, کشتی, چهار آهنگ است. دو-همه-GSL دوم تیم صلیب کشور و دو دولت وقت ملاقات مقدماتی. سه بار همه-GSL کشتی دوم تیم دو بار دولت پلاسر دو بار علمی دولت قهرمان قسمت از سه دولت قهرمان تیم است. عضو 2017 دولت قهرمان آهنگ تیم. ملی افتخار جامعه دکا. حضور خواهد BYU; برنامه ای برای مطالعه حسابداری/امور مالی.

شمال مرکزی

Erinn هیل (3.6 معدل): چهار نامه در مقطع کشور, چهار آهنگ است. چهار بار تمام-GSL اول تیم صلیب کشور; همه GSL تیم اول مسیر به تاریخ دوم تیم دو فصل اول. چهار بار پنج در دولت صلیب کشور دیدار از جمله فرد به عنوان دانشجوی سال دوم; پنج در از 3200 در مسیر سه مستقیم. دو بار عبور از کشور, کاپیتان کمک NC به متوالی و شکستن رکورد دولت تیم عنوان ششم در نایک متقابل اتباع در سال 2019. افتخار ملی, جامعه, راهپیمایی و کنسرت گروه. حضور خواهد ویسکانسین در کمک هزینه های تحصیلی ورزشی برای عبور کشور قصد دارد به بررسی رژیم های غذایی و علوم تغذیه.

ناتان کارتر (3.587 معدل): چهار نامه در مقطع کشور, چهار آهنگ است. همه-GSL اول تیم صلیب کشور به عنوان ارشد. سه بار مقدماتی برای دولت صلیب کشور, مکان ششم به عنوان ارشد. دو بار تیم MVP; کمک NC برنده GSL عنوان و پایان سوم در دولت به عنوان ارشد. سوم در منطقه 8 دیدار پیگیری در 3,200 و ششم در 1,600. رهبری گروه کر کلاس خزانه دار به عنوان کاربر و دانشجوی سال دوم. به حضور مونتانا در کمک هزینه های تحصیلی ورزشی برای عبور از کشور و پیگیری و اهدا غربی در مقطع کارشناسی بورس تحصیلی; برنامه ای برای مطالعه در زمینه محیط زیست و organismal زیست شناسی.

راجرز

دانا Tran (3.8 معدل): یک نامه در رقص و مته عضو تیم چهار سال است. به عنوان junior تیم برنده بخش سوم در دولت در HipHop دسته. به عنوان ارشد منطقه شانزه در نمایش دسته واجد شرایط هر سه روال به دولت برای اولین بار در مدرسه تاریخ است. معلوم شد برای گلف ارشد سال است. ملی افتخار جامعه ASB جمهور کاپیتان رقص تیم. حضور خواهد Gonzaga; برنامه ای برای مطالعه, کسب و کار, رقص تیم.

یاسر احمد (3.4 معدل): سه نامه در مقطع کشور, دو, در, کشتی, دو در فوتبال یک در مسیر. کمک به عبور کشور مقام سوم در منطقه 8 دیدار به عنوان ارشد. سوم در منطقه 8 کشتی قهرمانی واجد شرایط برای دولت به عنوان ارشد. عضو حذفی فوتبال به عنوان frosh و دانشجوی سال دوم. به دست آورده و روابط عمومی در 800 در منطقه 8 آهنگ دیدار. افتخار ملی, جامعه, دکا, SkillsUSA, کلاس جمهور. حضور خواهد اورت CC در بورس برای عبور از کشور و پیگیری و برنامه ای برای پژوهش در علوم پزشکی.

Shadle پارک

آریل سالن (4.0 معدل): چهار نامه در slowpitch چهار در fastpitch دو در بسکتبال. دو-همه-GSL تیم اول slowpitch تیم به عنوان کاپیتان و ارشد. بازی بسکتبال, کاپیتان تیم به عنوان ارشد. دو-همه-GSL fastpitch دوم تیم, کاپیتان تیم به عنوان کاربر و ارشد. انتخاب ASB جمهور به عنوان ارشد Shadle پارک اسپوکن محقق در ریاضیات AP محقق با تمایز; دولت دکا مقدماتی تمام چهار سال است. آیا شرکت های غربی واشنگتن در افتخارات برنامه; برنامه ای برای مطالعه شیمی.

جک دیویس (3.75 معدل): چهار حرف در فوتبال دو کشور عبور. همه-GSL سوم تیم فوتبال به عنوان کاربر. افتخار ملی, جامعه, کلاس ارشد افسر. شرکت خواهد کرد واشنگتن قصد دارد به دو عمده در اسپانیایی و روانشناسی ورزشی, کار, به عنوان دانشجو آخور با مردان فوتبال.

دانشگاه

Ellie Boni (3.97 معدل): چهار نامه در بسکتبال. چهار بار تمام-GSL تیم اول و دوم تمام تیم دولت به عنوان دانشجوی سال دوم. به پایان رسید و 16 تمام وقت در GSL به ثمر رساند. سه بار جک بلر all-star; همه دولت بازی به عنوان ارشد. همچنین به تیتان ورزشی سالن از شهرت. ملی افتخار جامعه زرشکی خدمه, دکا, واشنگتن, مواد مخدر, جوانان, سالنامه, باشگاه مواج رهبری. حضور خواهد ایالتی کلرادو در کمک هزینه های تحصیلی ورزشی برای بسکتبال; برنامه ای برای مطالعه روزنامه نگاری یا ارتباطات است.

Jason فرانکلین (3.8 معدل): چهار نامه در کشتی. همه-GSL برای اولین بار به عنوان تیم های دوم تیم به عنوان کاربر. دو بار کاپیتان U-فن فوق العاده کشتی گیر به عنوان ارشد. دو بار قهرمان منطقه سوم در دولت به عنوان ارشد. دو بار علمی تمام دولت است. ملی افتخار جامعه SFCC رئیس جمهور افتخار رول درون مرزی شمال غربی مرکز آموزش علمی تمام دولت است. حضور خواهد اسپوکن می افتد CC برای pre-رشته مهندسی قصد دارد برای انتقال به آیداهو برای مهندسی مکانیک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن