Gophers' باب Motzko بزرگ است ده مربی تیم هاکی از سال

در یک دنیای کامل, Minnesota Gophers مربی باب Motzko خواهد گرفته ایم مربی سال افتخار به بزرگ ده قهرمانی بازی در

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

در یک دنیای کامل, Minnesota Gophers مربی باب Motzko خواهد گرفته ایم مربی سال افتخار به بزرگ ده قهرمانی بازی در یا میشیگان یا ایالتی اوهایو در اواسط ماه مارس.

در دنیای واقعی که در آن coronavirus همه گیر تبدیل شده و همه چیز را وارونه Motzko جایزه و Gophers' بازی بعدی باید صبر کنید.

ده بزرگ جوایز در اصل برنامه ریزی شده بود اعلام کرد در 17 مارس برگزار شد تا چهار شنبه, مارس 11 بود که آن را در نهایت نشان داد که Motzko — زیر فصل دوم خود را پشت Gophers' نیمکت بود رای دادند و هفت تیم کنفرانس برترین مربی.

"هر زمان که شما دریافت یک جایزه که در آن همسالان خود رای آن را بسیار سرد چون ما چنین دشوار کنفرانس و چیزهای بسیار رقابتی" Motzko روز دوشنبه گفت:.

پس از رفتن 18-16-4 در فصل اول خود را در U of M, Motzko را Gophers شد 16-14-7 فصل گذشته رفت و نهایی خود را بزرگ ده به طور منظم فصل بازی با یک شانس برای برنده شدن یک سهم از این کنفرانس عنوان شده است. آنها به پایان رسید بسته های دوم و ضرب و شتم نوتردام در سه بازی سری حذفی در خانه.

Gophers شد برنامه ریزی برای سفر به Penn State برای یک کنفرانس نیمه نهایی حذفی بازی زمانی که کالج فصل هاکی لغو شد در مارس 12 با توجه به همه گیر.

پس از یک 5-9-4 شروع به 2019-20 فصل Gophers رفت و در نیمه دوم اشک رفتن 9-2-1 در آینده بازی های دوازده و کار راه خود را به NCAA حذفی گفتگو. Gophers مدیر دو و میدانی علامت Coyle استخدام Motzko دور از St. Cloud دولت در ماه مارس سال 2018 است.

"او آمده به برنامه ما او را استخدام خستگی ناپذیر او را در آغوش مینه سوتا و به وضوح درک انتظارات ما برای رقابت در بالا و سطح بالا" Coyle گفت: روز جمعه در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران. "و من فکر می کنم اگر شما نگاهی به آنچه در تیم ما انجام شد در نیمه دوم از فصل ما بازی بسیار خوبی داشتند و شاید یکی از بهتر تیم در کالج هاکی.

"متاسفانه با همه گیر همه چیز رو متوقف شد ... اما من نمی توانم بگویم به اندازه کافی چیزهای خوب در مورد باب Motzko کارکنان او هم قرار دادن این نوع از بچه ها او را در آورده."

این پنجمین بار در 15 فصل به عنوان یک سر مربی است که Motzko, 59, شده است با توجه به کنفرانس های افتخار بالا. در 13 فصل در خیابان دولت Motzko نامگذاری شد مربی سال در WCHA دو بار (2006 و 2007) و در NCHC دو بار (2014 و 2018).

ویسکانسین دانشجوی سال اول رو به جلو کول Caufield بود به نام بزرگ ده را rookie سال پس از رهبری در کنفرانس به ثمر رساند اما Gophers به جلو بن, جق زدن defenseman جکسون لاکومب و دروازه بان Jared وزارت معارف در تمام نقاط به دست آورده در همه rookie تیم. وزارت معارف شد و به اتفاق آرا انتخاب شده است.

Meyers سوم به پایان رسید در این تیم به ثمر رساند با 26 امتیاز در حالی که لاکومب شد این تیم را از بالا به ثمر رساند defenseman. وزارت معارف آغاز یک دوجین بازی ها در درجه اول در نقش پشتیبان گیری به junior Jack لافونتن و رفت 7-5-1.

"وجود دارد یک زن و شوهر بیشتر (rookies) که بازی بسیار خوبی برای ما بیش از حد" Motzko گفت. "این رفتن به یک کلاس خاص آنقدر تمجید برای آن دسته از بچه ها. این نوع از مبالغ تا تیم ما. همه مذاکرات در مورد چگونه ما جوان بودند اما ما بسیار جوان و آماده برای مبارزه در شروع است. توسط نیمه دوم ما خودمان را در مبارزه و یک عهد به بچه های جوان ما بهبود و بچه ها به هم چسبیده."

به طور خلاصه

Gophers co-کاپیتان تایلر Nanneارشد defenseman شد تیم خود را دریافت کننده بزرگ ده ورزشکاری جایزه برای رهبری و خاموش کردن یخ. ... جلو سامی واکر و Brannon McManus نامگذاری شد به ده بزرگ را محترم ذکر است لیست. ... Gophers اعلام خواهد شد تیم جوایز در یک تاریخ مشخص شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن