فرانسه لیگ فوتبال لغو شد خیلی زود سابق وزیر ورزش می گوید

پاریس—فرانسه لیگ فوتبال لغو شد خیلی زود تحت فشار دولت سابق, وزیر ورزش ادعا شنبه.بالای دو لیگ فوتبال در مردان ف

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

پاریس—فرانسه لیگ فوتبال لغو شد خیلی زود تحت فشار دولت سابق, وزیر ورزش ادعا شنبه.

بالای دو لیگ فوتبال در مردان فوتبال و لیگ برتر در فوتبال زنان به پایان رسید اوایل آیا به عنوان بالا 14 راگبی لیگ, پس از نخست وزیر Édouard فیلیپ گفت: آنها نمی توانند رزومه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

پاتریک Kanner وزیر ورزش از 2014-17 فکر می کند لیگ احساس فشار زیر فیلیپ تلویزیونی آدرس به تماس خود را فصل به فصل و که بازی ممکن است قادر به جلو بروید در شرایط مناسب.

"این بود که پس از او (Philippe است) اعلام مارس 28 قبل از (پارلمان) که لیگ و فدراسیون در داد" Kanner گفت: France Inter رادیو در روز شنبه. "آنها داده نشده است هر انتخاب است. من اصرار بر این: وجود سلامت پروتکل آماده بودن همه سازمان های ورزشی. شاید ما می تواند از سر گرفته شد این مسابقات در ماه ژوئن است."

فرانسه تنها در اروپا عمده پنج لیگ فوتبال به لغو آن فصل است. فراری رهبر پاریس سنت ژرمن اعلام شد در حالی که قهرمان تولوز و امیان تنزل شد.

بازی در آلمان در حال حاضر از سر گرفته و آنها را به انجام این کار در انگلستان و ایتالیا و اسپانیا در ماه آینده — همه بدون طرفداران در استادیوم. لیگ برتر داده شد موافقت دولت روز شنبه در مطبوعات پیش رو با 17 ژوئن راه اندازی مجدد.

Kanner تاسف است که طرفداران باید به نوبه خود توجه خود را در جای دیگر برای سرگرمی.

"کاملا صادقانه, من ترجیح می دهم آن است که فرانسه می تواند دیده بان لیگ 1 بازی در تلویزیون به جای بوندسلیگا بازی ها" Kanner گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب