باز کردن درب تلفن همراه Lunchbox برنامه گسترش به پنج Lakeville محله

شروع دوشنبه, دانش آموزان در پنج Lakeville محله نیاز به یک ناهار سالم قادر خواهد بود به یک تحویل به صورت رایگان

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

شروع دوشنبه, دانش آموزان در پنج Lakeville محله نیاز به یک ناهار سالم قادر خواهد بود به یک تحویل به صورت رایگان از طریق باز کردن درب گرسنگی امداد سازمان است.

همکاری با تمام قدیسین کاتولیک, کلیسا, رودی را Redeye کوره های آتش دم و جو و انگور, Buffalo Wild Wings و محلی مترو و رستوران و باز کردن درب از طریق تلفن همراه خود را سه بعدی برنامه آغاز خواهد شد ارائه 250 وعده غذا در روز.

"دسترسی به غذا در هنگام مدارس این است که همیشه یک چالش برای خانواده های کم درآمد" گفت: Jason ویانا, مدیر اجرایی, از باز کردن درب. "با لغو برنامه های تابستانی و اصلاح مدرسه تابستانی ارائه شده با توجه به COVID ما می دانستیم که در این تابستان خواهد بود چالش برانگیز ترین و در عین حال برای خانواده ها."

تلفن همراه سه بعدی به طور معمول با این نسخهها کار به طور مستقیم با آشپزخانه در مدرسه منطقه به ارائه وعده های غذایی از طریق موجود خود را در تابستان عرضه می کنند اما در این تابستان وجود نداشت آشپزخانه باز در Lakeville, منطقه, مدارس, سیستم, ترک سازمان به دنبال گزینه های دیگر.

تمام قدیسین کلیسای کاتولیک به طور داوطلبانه خود را به استفاده از کارکنان و تجاری درجه آشپزخانه برای آماده سازی وعده های غذایی 250 دو روز در هر هفته و Lakeville مجلسی و بازدیدکنندگان دفتر کار با اعضای Lakeville روتاری برای قرار دادن با هم یک گروه از رستوران محلی همکاران برای پر کردن فاصله باقی مانده.

"این لذت کار با باز کردن درب و Lakeville رستوران جامعه برای کمک به حمایت از این مورد نیاز تابستان ناهار برنامه برای Lakeville دانش آموزان گفت:" جین Hutter, معاون رئیس جمهور از Lakeville اتاق بازرگانی و گردشگری است. "ما سپاسگزار و افتخار ما در منطقه رستوران ها که به شدت در طول این سخت ترین زمان برای ایجاد ترتیبات برای دیدار با نیازهای جامعه ما به سرعت و به طور موثر."

پنج محله انتخاب شدند در همکاری با Lakeville مدارس منطقه کارکنان که شناسایی محلات با بالاترین غلظت از دانش آموزان و خانواده ها نیاز به حمایت غذایی.

درب باز است ارتکاب $50,000 در بودجه برای حمایت از خرید از وعده های غذایی به طور مستقیم از رستوران همکاران.

در این تابستان به همراه سه بعدی و برنامه های ارائه وعده های غذایی پنج روز در هفته به 18 مختلف داکوتای شهرستان محلات از مستقل مدارس 191 و 196 نفر و 194. آنها پیش بینی در خدمت بیش از 30000 وعده های غذایی.

قبل از COVID همه گیر درب باز در خدمت به طور متوسط 7000 نفر در هر ماه در داکوتای کانتی. آنها در خدمت نزدیک به 10 ، 000 نفر در 30 روز اول خود را در پاسخ به بحران و بیش از 18000 نفر در ماه مارس.

"این همکاری یک نقطه روشن برای جامعه در یک زمان واقعا دشوار است," گفت: Viana.

برای کسب اطلاعات در تحویل سایت در دیگر محله های آنلاین به theopendoorpantry.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن