Fauci است کنار کاخ سفید را به عنوان او را بی پرده صحبت در همه گیر - Sun, 12 Jul 2020 PST

واشنگتن – برای ماه, Anthony Fauci بازی های برگزار شده نقش سرب در آمریکا بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان یک

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

واشنگتن – برای ماه, Anthony Fauci بازی های برگزار شده نقش سرب در آمریکا بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان یک کوچک بروکلین لهجه راوی است که ارزیابی خطر و صادر شده به طور فزاینده ای بلانت هشدار به ملت پاسخ رفته بد چپ چپ.

اما به عنوان برگ برنده دولت منحرف بیشتر از توصیه های بسیاری از دانشمندان و کارشناسان بهداشت عمومی کاخ سفید نقل مکان کرد به حاشیه Fauci, scuttled برخی از برنامه ریزی حضور در تلویزیون و تا حد زیادی نگه داشته و او را از دفتر بیضی برای بیش از یک ماه حتی به عنوان coronavirus عفونت افزایش swaths بزرگ کشور است.

در روزهای اخیر 79 ساله دانشمند و مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی پیدا کرده است خود را به طور مستقیم در رئيس جمهور در تیررس. در طول یک فاکس نیوز مصاحبه روز شنبه با Sean Hannity تهمت گفت: Fauci "است اما او ساخته شده بسیاری از اشتباهات." و در مصاحبه هفته گذشته با Greta Van Susteren, وقتی پرسیده شد که در مورد Fauci ارزیابی است که این کشور نه در یک جای خوب تهمت صراحت گفت: "من با او اختلاف نظر دارند."

Fauci دیگر دادخواستها مغلوب ساختن پیشی جستن است و "هرگز در بیضی [دفتر] دیگر گفت:" یک مقام ارشد دولت رسمی صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به بحث داخلی مذاکرات. Fauci گذشته خطاب به رئیس جمهور در هفته اول ماه ژوئن به یک فرد با آگاهی از مغلوب ساختن پیشی جستن تقویم.

برای برخی از مقامات دولت از جمله تحولات شده اند یک علامت اولیه کار خود را در خط. اما مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مستقیم نمی تواند آتش Fauci, حرفه ای, کارمند با بیش از 50 سال در خدمت دولت که پشتوانه حمایت هر دو حزب در کنگره است. در هر صورت رئیس جمهور هیچ برنامه ای برای خلاص شدن از شر او گفت: این مقام.

همانطور که برای Fauci خود را, اگر چه او نا امید است با آشفتگی و دولت از شیوع دوستان می گویند که او هیچ برنامه ای برای ترک پست خود که شامل نقش مهمی در توسعه یک coronavirus واکسن و درمان است.

Fauci پیدا کرده است راه های دیگر برای دریافت پیام خود را از, از آنلاین Facebook چت برای پادکست ها و چاپ مصاحبه های رسانه ای. و در روزهای اخیر با کروناویروس موارد کوبیدن بیمارستان در جنوب و غرب بوده و رک و پوست کنده انتقادی از آمریکا پاسخ – و به طور ضمنی از رئیس جمهور.

"به عنوان یک کشور هنگامی که شما مقایسه ما را به کشورهای دیگر فکر نمی کنم شما می توانید می گویند که ما در حال انجام بزرگ. منظورم این است که ما نه فقط," Fauci گفت: در یک پادکست مصاحبه با megyn kelly هفته گذشته است.

Fauci نیست پاسخ به درخواست مصاحبه برای این داستان.

یک مقام کاخ سفید منتشر شد در بیانیه ای گفت که "چند تن از مقامات کاخ سفید نگران تعداد دفعات دکتر Fauci اشتباه شده است در همه چیز" و اتصال یک لیست طولانی از دانشمند نظرات در اوایل شیوع. کسانی که خود را در اوایل شکی نیست که مردم با هیچ علائم می تواند نقش قابل توجهی در گسترش ویروس – یک مفهوم بر اساس در اوایل شیوع بیماری که رمان coronavirus خواهد به نوبه خود بر روی سر خود را. آنها همچنین اشاره به اطمینان Fauci ساخته شده در اواخر ماه فوریه در سراسر زمان اول ایالات متحده در مورد جامعه انتقال است که "در این لحظه وجود دارد بدون نیاز به تغییر هر چیزی که شما در حال انجام در یک روز به صورت روز."

Fauci حامیان اذعان کسانی که در اوایل اشتباهات نسبت دادن آنها به چالش های مطرح شده توسط جدید تا حد زیادی ناشناخته پاتوژن. آنها معتقدند او به عنوان امکان ویروس از شخصی به شخص در ماه ژانویه و اوایل فوریه حتی آن را به عنوان بی سر و صدا کشت خود را در جوامع شرقی و غربی. و مانند دیگر مقامات بهداشت عمومی او در ابتدا گفت: نباید ماسک می پوشند اما در حال حاضر به شدت آن را توصیه می کند به خصوص زمانی که افراد نمی توانند حفظ فاصله حداقل شش فوت از سایر افراد است.

Fauci است گفت که او نگران بود در اوایل شیوع مورد کمبود ماسک و می خواستم به ذخیره آنها را برای کارکنان مراقبت های بهداشتی. و او گفت: از همان آغاز که دانشمندان دانش از یک ویروس با نام تجاری جدید خواهد تکامل و توصیه ها می تواند تغییر بر اساس اطلاعات جدید است.

تنش بین کاخ سفید و Fauci در صفحه نمایش کامل یکشنبه گذشته فردا میزبان مارگارت برنان گفت: میلیون ها نفر از بینندگان که "چهره ملت" سعی کرده بود به مدت سه ماه برای مصاحبه با او.

کاخ سفید ارتباطات مقامات که باید تصویب تلویزیون ظاهر مربوط به کروناویروس در پاسخ اجازه می دهد Fauci نقاط این هفته در PBS NewsHour, یک سی ان ان تاون هال با سانجی گوپتا و ان بی سی "ملاقات با مطبوعات" در طول نخست صبح روز یکشنبه حافظه با توجه به یک فرد آشنا با این وضعیت.

سپس Fauci پیوست Facebook Live رویداد روز سه شنبه با بهداشت ، Doug Jones, D-Ala., ابراز مخالفت با مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات که کاهش مرگ و میر نشان داد که کشور را به پیشرفت در برابر این بیماری همه گیر. Fauci نام آن را "نادرست روایت" و هشدار داد "نمی توانید خودتان را به غلط خوشنودی است."

Fauci نیست تا پایان ساخت هر یک از این حضور برنامه ریزی شده. کاخ سفید لغو شد آنها پس از سه شنبه اظهارات, با توجه به این فرد صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن مربوط به پشت صحنه مکالمات.

این قسمت تأکید وخامت رابطه بین یک دانشمند و یک رئیس جمهور که پس از پیوند بیش مشترک خود را در شهر نیویورک و ریشه های عشق از ورزش است اما که رابطه دوستانه طولانی از هم پاشیده بیش از تفاوت های خود را در صورت ماسک سیاست دولت بازگشایی استراتژی و استفاده از داروهای ضد مالاریا در درمان covid-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

یک مقام ارشد دولت رسمی که نخواست نامش فاش شود به فاش کردن داخلی مذاکرات گفت: کاخ سفید خواسته است Fauci به انجام برخی از رسانه ها ظاهر است اما نه تایید همه درخواست خود را.

"ما بزرگتر مسئله با Fauci متوقف است critiquing وظیفه نیروی ... و سعی کنید به آن را تعمیر" این مقام گفت.

اما که ممکن است غیر ممکن است سفارش داده شده خود را قوی اختلاف با کاخ سفید بر سر اینکه چگونه دولت فدرال باید در پاسخ به این شتاب عفونت رای که فشار مرگ و میر پس از چند ماه کاهش است.

Fauci گفته است که بخش هایی از کشور دچار موج باید تعطیل "اما هیچ خریداری برای آن" گفت: با اطلاع مستقیم از گفتگو صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن.

چهار ماه پیش از روز انتخابات, تهمت می خواهد به "بازگشایی و حرکت" گفت: یکی دیگر از مقامات ارشد دولت رسمی که نخواست نامش فاش شود به فاش کردن داخلی مذاکرات. کسانی که مخالف با این رویکرد از حمایت رسمی گفت.

Fauci نیز ابراز نگرانی در مورد دولت برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس, اما مقامات کاخ سفید دیدن نگه داشتن کودکان در خانه به عنوان داشتن حتی بیشتر از اثرات زیان بار. Fauci نیز به نام دولت و مقامات محلی به قیمومیت که مردم با پوشیدن ماسک ،

حتی اگر پیشنهادات خود را تا حد زیادی نادیده گرفته Fauci گله و شکایت نمی کند که او نمی تواند در رسیدن به دیدن رئیس جمهور به گفته یکی از مقامات است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است همچنین galled توسط Fauci تایید اعتبار. اخیر نیویورک تایمز/سینا کالج نظرسنجی نشان داد که 67 درصد از رای دهندگان اعتماد Fauci برای کسب اطلاعات در coronavirus در مقایسه با 26 درصد که مورد اعتماد مغلوب ساختن پیشی جستن.

آشفتگی داخلی و مشکل ملی پاسخ گرفته اند تلفات در Fauci, کسانی که نزدیک به او می گویند. او برافروخته است که دولت ها و افراد زیر توصیه های کارشناسان اجتماعی مانند فاصله و پوشیدن چهره و پوشش گفت: David بر یک دیرین HIV/ایدز که فعال شناخته شده Fauci برای 30 سال است.

سه یا چهار هفته پیش بر گفت او و Fauci صحبت در مورد مشکل علائم آنها به عنوان شاهد موارد شروع کنه به سمت بالا.

"شما فقط می تواند احساس از تونی ... چگونه بی قراری از آن ساخته شده او" Barr گفت. "او نمی دانم چه کاری انجام دهید برای تغییر آن به آن را متوقف کند اما اگر رهبری وجود ندارد و آن را به وضوح وجود دارد و سپس آن را واقعا دشوار است برای مجموعه ای از تن برای کشور است."

"آنچه او مراقبت بیشتر در مورد است نفوذ خود را, اما آنچه اتفاق می افتد – که همه چیز بد و آن را به علت خیلی بیماری و مرگ" بار اضافه شده است.

افرادی که به Fauci می گویند عمومی تضعیف از دانشمندان و کارشناسان بهداشت عمومی است نا امید و غمگین او را به خاطر آن می افزاید: به هرج و مرج در این کشور است که در حال حاضر تجربه از این بیماری همه گیر.

با وجود تکرار پوش بک از مغلوب ساختن پیشی جستن و کاخ سفید اما Fauci گفته است کسانی که نزدیک به او که هیچ برنامه ای برای انجام هر کاری متفاوت است.

"برای کسی مثل تونی که تلاش می کند برای مقابله با مردم صادقانه و بسیار باز و سخاوتمندانه در راه که چگونه او سعی کردم به روش های شخصی خود را در تعامل با رئیس جمهور آن را فوق العاده خسته کننده و افسرده. و بسیار وجود دارد او می تواند در مورد آن گفت:" پیتر Staley یک دیرین HIV/ایدز که فعال شناخته شده Fauci برای بیش از 30 سال است.

"او برای رفتن به ادامه بودن خود را که همیشه صحبت صادقانه در مورد بحران بهداشت عمومی و بیماری های عفونی," Staley اضافه شده است. "اگر همه چیز به دنبال بیشتر در جنگ به این دلیل است که این دولت می گذرد بیشتر و بیشتر شناور از یک نرم افزار-علوم رویکرد است."

کاخ سفید ارتباطات مقامات می گویند که آنها گفته اند دولت دانشمندان و پزشکان که کار خود را به آموزش عمومی با صحبت کردن در مورد بهترین شیوه برای جلوگیری از ویروس ها و چه دولت انجام شده است برای کمک به ایالات متحده.

بهداشت و خدمات انسانی, معاون وزیر امور عمومی مایکل Caputo دیرین تهمت متحد تصویب Fauci تلویزیون ظاهر با ورودی از کاخ سفید گفت: یکی از مقامات ارشد دولت افغانستان ، چندین کاخ سفید دستیاران مشاهده Fauci این مصاحبه به عنوان مدعی و می گویند که آنها در حال نا امید او ابراز علاقه کرده است در ظاهر شدن در برنامه هایی مانند MSNBC را Rachel Maddow نشان می دهد که دشمن به دولت. که یکی رد شد.

"گمانه زنی ها بازی نمی کند و خدمت به مردم در هر راه خاص" همان مقام گفت. "هنگامی که آن را به ناتوان و چه اتفاقی خواهد افتاد بعدی دریافت اخبار کابل گیگ. ما که منتقل کردن به تمام پزشکان است."

مقامات کاخ سفید به طور کلی به نفع کاخ سفید coronavirus پاسخ هماهنگ کننده دبورا Birx یکی از مقامات ارشد دولت افغانستان ، هر دو Birx و Fauci ابراز نا امیدی است که نگرانی های خود را بدست دارند به رئیس جمهور اگر چه Birx است که کار کردن با کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع و جارد کوشنر سفید خانه مشاور ارشد و مغلوب ساختن پیشی جستن در قانون برای اطمینان از ارتباط بهتر این مقام گفت.

دولت همچنین قصد دارد به برت Giroir دستیار HHS و FEMA مدیر پیتر Gaynor بیشتر ظاهر مربوط به کوروناویروس.

در میان کسانی که مبارز در برابر Fauci داخلی است که پیتر ناوارو رئیس جمهور تجارت مشاور است که در برخورد با Fauci بر مخالفت خود را با اتخاذ استفاده از هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا, داروی برای درمان covid-19 قبل از اثر خود را تا به حال ثابت شده است.

هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن و ناوارو بارها و بارها تبلیغ هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان بالقوه برای coronavirus Fauci عقب رانده داخلی و در نیروی کار جلسات این استدلال وجود دارد تنها شواهد در مورد این دارو اثر بخشی. غذا و دارو در نهایت لغو آن مجوز موقت پس از شواهد حاکی از آن بود که موثر در برابر covid-19 و می تواند خطرناک برای برخی از بیماران است.

"دکتر Fauci خوب بالین شیوه ای با اما او بوده است اشتباه در مورد همه چیز من تا کنون تعامل با او در" ناوارو گفت. "در حال حاضر Fauci است گفت که کاهش مرگ و مير مهم نیست که آن را تنها مهم ترین آمار برای کمک به راهنمای سرعت اقتصادی ما بازگشایی. بنابراین زمانی که شما از من بپرسید اگر من گوش به دکتر Fauci مشاوره پاسخ من این است که تنها با احتیاط."

دوستان و متحدان گویند Fauci ترک نمی کند چرا که او را دوست دارد کار خود را و همچنین احساس می کند یک حس مسئولیت در مورد کمک به توسعه coronavirus واکسن و درمان – بزرگترین چالش زندگی حرفه ای خود را و تنها راه این کشور واقعا می توانید شروع به حرکت گذشته این بیماری همه گیر. او گفته است: او نمی خواهید به بازنشسته قبل از وجود یک واکسن ایدز.

"او به رسمیت می شناسد و اگر او نمی شفاعت همه چیز می تواند سقوط از هم جدا بسیار سریع – حتی بیشتر از آنها در حال حاضر گفت:" پیتر hotez را بازتوییت کرد رئیس مدرسه ملی گرمسیری پزشکی در کالج پزشکی بیلور. "او آن را به خاطر او در مورد مراقبت از کشور و متوجه می شود او منحصر به فرد قرار را در این کمک کند."

اگر چه پیام خود را به طور منظم در تقابل با رئیس جمهور Fauci است که به طور طبیعی جنگ مخالف است و به دنبال ایجاد یک رابطه شخصی با شش رئیس جمهور او بیش از کار خود را.

"او سعی خواهیم کرد به انطباق جز اصول است که واقعا چیزی نیست که او می تواند سازش" گفت: یکی ارشد سابق دولت رسمی است که از نزدیک با Fauci برای سال. "او سعی خواهد کرد که واقعا جای خود را به انجام برسانند اما او را محدود به قوانین علم است."

در پنج قبلی ریاست جمهوری دولت Fauci تقریبا همیشه نقش کلیدی در سلامت عمومی اورژانس و عفونی-بیماری پاسخ با ارائه مشاوره به رئیس جمهور و خدمت به عنوان رئیس و سخنگوی هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات دولت.

در بسیاری از راه های او شکل گرفت که با HIV/AIDS بحران پدید آمده است که در طول سال اول خود را به عنوان NIAID مدیر زمانی که دولت ریگان باقی مانده تا حد زیادی سکوت در مورد یک بیماری دچار عمدتا گی مردان است.

در میان ترس از ویروس و ننگ مرتبط با داشتن عفونت Fauci آموخته اهمیت برقراری ارتباط با مردم در مورد بیماری های جدید که کمی درک. او از آن حیاتی بود به صحبت صادقانه در مورد خطرات و کمک به مردم افتراق معتبر نگرانی ها و ترس های بی اساس, با توجه به چندین افرادی که با او کار می کرد.

به عنوان چهره HIV/AIDS پاسخ Fauci نیز توسعه ضخامت پوست دچار خشم فعالان که احساس uncaring دولت فدرال انجام نمی شد به اندازه کافی به درمان های در دسترس برای بیماران در حال مرگ. اما در طول این سالها او جعلی دوستی با برخی از کسانی که شروع شده بود به عنوان دشمنان فعالان گفت.

درس های آموخته شده از HIV/ایدز شیوع بیماری باید به حال تاثیر بر او چگونه به کار گرفته تقریبا در هر بحران بهداشت عمومی پس از. در طول سال 2014 شیوع ابولا دولت اوباما ساخته شده Fauci رئیس آن سخنگو برای توضیح به مردم واقعی در خطر ابتلا به این ویروس.

Fauci توجیه اوباما حدود سه بار در هفته بود و دسترسی نامحدود به او اگر چیزی آمد گفت: Ronald Klain دولت اوباما را جهانی مبارزه با ابولا در حال حاضر یک مشاور جو بایدن در مبارزات انتخاباتی.

اما در coronavirus همه گیر Klain گفت Fauci مواجه است با یک چالش جدید: او تنها عضو دولت مایل یا قادر به صحبت می کنند به سادگی در مورد خطر این ویروس در Klain را مشاهده کنید.

Fauci "موارد عمومی" Klain گفت. "او به این نظر است که می تواند رسیدگی به این حقیقت که آیا آن را یک خبر خوب یا بد, اخبار و مهم ترین چیز این است که به مردم بهترین اطلاعات او در آن زمان است. تونی سمت چپ است که یک فرد نیاز به حمل وزن صحبت صادقانه در مورد همه این مسائل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب