روح مشاغل: زیبایی فروشگاه عرضه شگفتی مشتریان با ماسک رایگان - Sun, 28 Jun 2020 PST

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس ا

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس از آن خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس و تطبیق با چالش های جدید پیش رو است.

شانیا رایت صاحب WrightWay زیبایی عرضه متوجه مشتریان خود را می توانید ببینید چه بود قبل از ایالت اقامت-صفحه اصلی سفارش اعلام شد در ماه مارس – و آنها را در جوراب زنانه ساقه بلند.

WrightWay به فروش می رساند بهم تابیدن و بافتن مو و کلاه گیس بافت ponytails قلاب دوزی و مو محصولات و همه چیز را در میان. فروشگاه همیشه نگردند دستکش, اما به همه گیر loomed تقاضا تا حد زیادی افزایش یافته است آیا به عنوان درخواست برای محصولات او تا به حال نه به فروش می رسد در گذشته: ضد عفونی کننده دست و ماسک.

"ما نوع از وارد شدن به بخش بهداشت از آنجا که ما متوجه اهمیت آن" رایت گفت. "در حال حاضر ما باید یک کار بسیار خوبی مواجه نگردند موجودی از آن چیزهایی بود که قطعا یک پاسخ مستقیم به COVID-19."

رایت نیز کمک مردم او را به نام او "WrightWay زیبایی فرشتگان" که به طور مداوم ارسال کمک های مالی برای کمک به مردم که نمی توانیم تجهیزات حفاظت شخصی آنها نیاز دارید. اجازه داده است که رایت را به مشتریان ماسک به صورت رایگان.

"من اصلا به آنها بگویید چون من عاشق تعجب آور مردم" رایت گفت. "من فقط حلقه همه چیز و گفتم:" اوه, و راه, ماسک رایگان است چرا که کسی که در حال حاضر اهدا کرد.' و آن را فقط خوب است که سطح حمایت از جامعه به دنبال یکدیگر و با استفاده از ما را به انجام آن را پس از من به آن را ببینید. این شگفت انگیز است."

رایت رو یک منحنی یادگیری زمانی که اقامت-صفحه اصلی سفارش اثر صورت گرفت. از آنجا که فروشگاه خود را در 2103 N. بخش سنت در ماه سپتامبر افتتاح شد 2017 او فروش همواره آجر و ملات; او تا به حال به ایجاد حضور آنلاین به سرعت به عنوان امکان پذیر است. سه هفته در او متوجه پلت فرم ناسازگار با نقطه از فروش, و او تا به حال به محوری برای پلت فرم های مختلف.

هنگامی که رایت جانباز با ایالات متحده نیروی هوایی و گارد ملی هوایی شد و قادر به بازگشایی او گفت: بسیاری از مشتریان بودند شگفت زده و خوشحال به شنیدن او تا به حال یک وب سایت است.

"بسیاری از مردم احساس نمی راحت بودن و در عین حال به طوری که آنها قطعا استفاده از منظقه" Wright گفت. "بنابراین ما هنوز در حال ارائه است که حتی اگر ما در حال باز کردن و مردم می توانند به فروشگاه می آیند."

رایت قفسه ها شده اند کمی لخت به تازگی و او فکر می کند که مشتریان ممکن است پا تا دوباره در ترس از یک ثانیه خاموش.

رایت مسیر برای اقامت خانواده اش در اسپوکن در زمان طولانی و پیچ در پیچ جاده ها آغاز شده است که با مدرسه خود را بالا مسیر شغلی و آمد به تمرکز بر آموزش و پرورش فرزندان.

رایت در ابتدا بازدید اسپوکن زمانی که او در مدرسه بالا است. او در کالیفرنیا زندگی می کنند و فرار پیگیری در سطح نخبگان. Spokane یکی از توقف تاریخ بازی های المپیک یک سال و شهرستان ساخته شده برداشت.

سال بعد رایت ملاقات همسر آینده خود را زمانی که آنها هر دو مستقر در آلاسکا است. هنگامی که آنها در تلاش برای تصمیم گیری در مورد آینده خود را تغییر دائمی از ایستگاه رایت آورده Spokane.

"من گفت:," من نمی دانم که در آن من بود اما من به یاد داشته باشید وجود دارد که جاده های پیچ در آلاسکا' " رایت گفت. "آنچه که من در حال حاضر به عنوان یک بزرگسال آن را بیش از زندگی ، من مربی بود که مسیر برای رسیدن من به این کالج برای پیگیری دیدار و این چیزی است که من به یاد. پس از آمدن به Spokane آن بود که آن را نزدیک ترین چیزی که من را به یاد آلاسکا است."

به فورت والتون بیچ مستقر شدند در اسپوکن از سال 2006 -12 و در این زمان بود که رایت پیدا کردن در مورد در حال اجرا و شروع برنامه که اجازه می دهد تا دانش آموزان دبیرستان به کالج کلاس. او یک معامله با همسرش: او در ادامه با نظامی تا آن زمان خود را برای ارشد شروع به شروع در حال اجرا که در آن نقطه او بازنشسته خواهد بود و آنها را به Spokane.

رایت کردم ایده برای باز کردن WrightWay از او تجربه زندگی در پایگاه های خود در آلاسکا واشنگتن و مونتانا.

"در نظامی آن را بسیار خسته کننده" رایت گفت. "آنها نمی انجام بسیاری از محصولات ما برای ما و ما را به انجام آنچه که ما باید انجام دهید برای حفظ. بسیاری از محصولات مراقبت از مو هستند یا سازگار نیست و یا آنها فقط در دسترس نیست."

رایت گفت که اغلب هنگامی که او را دیدم یک محصول است که خواهد با او کار او را خرید آن را چرا که او تا به حال هیچ ایده زمانی که فروشگاه خواهد سهام آن را دوباره.

"شوهر من بود با نا امیدی 'چرا شما برای باز کردن یک فروشگاه است که راه ما می توانیم نوع بود رفتن به ارتش به عنوان به خوبی به عنوان بخش غیر نظامی را?' "رایت گفت.

آنچه که او انتظار ندارد که او در افتتاح فروشگاه در سال 2017 شد پذیرش او از جامعه دریافت. هنگامی که او همه چیز را آماده به او گفت: یک زن جوان به فروشگاه آمد و به او نشان داد یک کپی سیاه و سفید لنز روزنامه. ویرایشگر شنی ویلیامز تا به حال قرار دادن یک عکس در کاغذ.

"ما فقط دمیده, دور," رایت گفت. "من مانند 'OK این شخص کیست؟' بنابراین ما رسیده و متصل بود و او فقط به عنوان خوب به عنوان ما احتمالا می تواند تصور کنید."

رایت گفت: کسب و کار خود را رشد کرده است کلمه از دهان و او خوشحال است با او تصمیم به بالا بردن کودکان خود را در اسپوکن.

رایت خانه درس تمام هشت نفر از کودکان خود را, و او گفت: سختی کار پرداخت می شود: او قدیمی ترین به تازگی دریافت دعوت نامه به درخواست دانشگاه هاروارد. بالا بردن یک خانواده بزرگ آمد به نگه داشتن یک برنامه فشرده و رایت گفت: در اوایل او متصل شده خودش را به مسن تر خانواده ها در پایگاه به اینسو انسو جمع کردن دانش است.

رایت گفت که زمانی که او می شود یک نظم شوهر و فرزندان خود را به فروشگاه برای کمک به قرار دادن آن همه دور تبدیل به یک کار است که می تواند او و شوهرش 4-5 ساعت به یکی که می تواند انجام شود در کمتر از یک ساعت.

رایت هیجان زده بود که اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا سیاتل رسیده به خود را در مورد ارتقاء برای Juneteenth یک ماه ژوئن 19 تعطیلات که جشن روز تگزاس آموخته شده در مورد رهایی بردگان دو سال پس از اعلام.

رایت می دانستم که او می خواست به انجام چیزی و ACLU برنامه کاملا کار می کرد برای او. ACLU ارائه شده خود را با "حقوق خود را بدانید" کارت به دست کردن برای مشتریان و جبران او برای گرفتن $10 در هر جهت آن روز.

Cascadia عمومی خانه و میله بزرگ تگزاس BBQ همچنین شرکت در برنامه است.

مگان رو می توان در رسید (509) 459-5382 و یا در meganr@spokesman.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب