دامین Cox: COVID-19 ممکن است انجام آنچه که عقل سلیم نمی تواند ... را مبارزه هاکی

نیکولاس Deslauriers می تواند در عین حال پایین رفتن در تاریخ هاکی روی.Deslauriers در صورتی که شما تا به حال متو

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

نیکولاس Deslauriers می تواند در عین حال پایین رفتن در تاریخ هاکی روی.

Deslauriers در صورتی که شما تا به حال متوجه شده بود که منجر به NHL در مبارزه با این فصل قبل از coronavirus مجبور به توقف در رقابت مارس 12. بازی افتضاح Anaheim Ducks 27 در جدول رده بندی است اما صدر در تیم تکه 29 ساله جناح چپ انباشته شده بود 14 دعوا در 59 بازی.

نشویل را Austin واتسون بود دوم با هفت دعوا بنابراین آن را بسیار روشن Deslauriers بود در مسیر به گرفتن هر چه افتخار کسانی که در مبارزه هاکی کسب و کار خواهد عطا یک بازیکن برای چنین یک دستاورد است.

او را به سختی مشتری بدون هیچ تردیدی در مورد آن. او همچنین ممکن است در نهایت در اختیار داشتن که نظری قهرمانی کمربند برای خوب است. هاکی را L. جان سالیوان به عنوان آن بودند.

چه حس مشترک و مردانگی و آسیب های مغزی مزمن و آسیب زا انسفالوپاتی غم انگیز مرگ و میر و ارتقاء عظیم در سرعت که در آن NHL رقابت برپا نمی تواند انجام آن را به نظر می رسد جهانی و همه گیر می تواند در نهایت انجام می شود.

چگونه به خلاص شدن از مبارزه در هاکی.

NHL تنها قابل لیگ هاکی در آمریکای شمالی هنوز در تلاش برای تکمیل آن 2019-20 فصل به طور منظم و برگشتی. کانادا هاکی لیگ داد تا چندی پیش و لغو یادبود مسابقات جام و لیگ هاکی آمریکا لغو بقیه فصل آن در اوایل این هفته.

کمیسر گری Bettman این هفته گفت: او حتی نمی تواند تصور از لغو NHL فصل یک بیانیه انگیزه آنجا با نگرانی از وضعیت NHL تلویزیون قرارداد از هر چیز دیگری. فرض Bettman می شود راه خود را و NHL شروع می شود تا دوباره در ماه ژوئیه یا اوت آن می ایستد به همین دلیل آن را با انواع مختلف قوانین و مقررات.

یکی از آنها تقریبا به طور قطع خواهد بود ممنوعیت bare-knuckle مبارزه با.

به نظر می رسد غیر قابل درک حتی برای NHL به مرحله بازی در میان تهدید COVID-19 در حالی که اجازه می دهد بازیکن برای گرفتن آهولد از هر یک از دیگر در محله های نزدیک و شروع به تبادل مشت که می تواند در قرعه کشی و خون و شکستن بینی, کنده شدن دندان ها و ارسال تف و نگهبانان دهان پرواز همه با linesman تلاش برای شکستن نزاع و جدال. آن را دکتر ترزا Tam برای رفتن به تلویزیون و به آرامی نشان می دهد این امر نقض امن فاصله قوانین به درک مبارزه در هاکی با این بیماری همه گیر حلق آویز بر سر ما مضاعف است خطرناک بدون توجه به آنچه متفکر ضد استدلال UFC را دانا سفید ممکن است ارائه.

برای برخی از زمان بوده است معلوم نیست چه تعدادی از ورزش های تماسی احتمالا از سر بازی بدون COVID-19 واکسن. همه تقریبا قطعا باید به استخدام بی سابقه پادمان نوعی برای محافظت از نه فقط ورزشکاران اما مقامات آرنا کارگران و کارکنان رسانه و اعضای خانواده.

وقتی که می آید به هاکی برخی صحبت شده است در مورد منع بازیکنان از تف بر روی نیمکت و یا بر روی یخ. برای تلفن های موبایل معقول. دیگر پیشنهاد شده است استفاده از ماسک های صورت که با توجه به NHL بازیکنان ارتباط تاریخی اعتراض به چنین تجهیزات ایمنی ممکن است دشوار برای به اجرا درآوردن. دیگران پیشنهاد کرده اند که scrums پس از سوت خواهد باید حذف شود برای جلوگیری از تماس های غیر ضروری بین بازیکنان است. و یا غیر ضروری علائم دندان اگر الکس لانه می سازد باز گشت.

تمام این به نظر می رسد ممکن است و شایستگی داشته باشند. مبارزه با این حال باید حذف شود قبل از هر یک از کسانی که همه چیز اتفاق می افتد به دلیل بدیهی است که تهدید بیشتر به بازیکنان بهداشت از بازی این بازی با قوانین است. چه مجازات برای مبارزه ممکن است به بحث باز است اما با توجه به بیماری همه گیر در حال انجام این امر باید به شدید (10 بازی؟) مطمئن شوید که بازیکنان نمی عبور از آن خط خاص.

آن را ممکن است به اتحادیه بازیکنان ممکن است مبارزه با محرومیت از مبارزه به عنوان آن را می توانید سعی کنید برای انجام به عنوان بخشی از نقش خود را با شورای رقابت. که بعید به نظر می رسد با توجه به این که بازیکنان و خانواده های آنها نیاز به محافظت در همه هزینه ها و تنها بخش کوچکی از بازیکنان درگیر در جنگ با مشت.

NHL بازیکنان شبیه به طوطی شرکت خط که مبارزه لازم است در هاکی و نتیجه به این بوده است که این اتحادیه خواهد عشق به خلاص شدن از شر آمر قانون اجازه دهید به بازیکنان "پلیس" خود را بیشتر موثر است. با توجه به این که بازیکن نمایندگان در شورای رقابت هرگز مبارزات انتخاباتی را که اتفاق می افتد این به نظر می رسد مشکوک مشاجره در بهترین.

اگر NHL بود, به سر, بدون, مبارزه با, شما می توانید تقریبا به طور قطع بر این باورند مبارزه هرگز بازگشت. هنگامی که آن را رفته است آن را رفته است.

وجود دارد هیچ دلیلی برای بحث مبارزه یک بار دیگر در اینجا. ما می دانیم که اختلاف نظر وجود دارد که. ما می دانم که این مرگ یک مرگ تدریجی. ما همچنین می دانیم مهیب قیمت آن پرداخت شده است توسط بسیاری برگزار شد که این کار در هاکی چگونه کار دشوار آن بود که بسیاری از صادقانه اعتقاد آنها به دنبال محترم نقش خود را در بازی.

اما این بحث ربطی به چگونه NHL نیاز به پاسخ به این ویروس است.

سنتی خط در شن و ماسه برای ضد مبارزه جمعیت بود که همیشه به تعجب چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یک بازیکن در یک درگذشت مبارزه هاکی. خوب همین Sanderson از نگاشته شدهاست dunlops را 11 سال پیش و هنوز هم دستکش نگه داشته و رها کردن. مجری جورج Parros گذاشته شد سرد به عنوان یک سنگ توسط Colton Orr هفت سال پیش در یک حادثه زشت و امروز Parros از همه مردم مسئول NHL بازیکن ایمنی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

هاکی مقامات همیشه می تواند تظاهر برخی حقایق وجود نداشت اما آنها نمی توانند تظاهر coronavirus نیست یک تهدید سلامت برای همه نه فقط مبارزان. همه ما می خواهیم بازی را شروع دوباره. من می خواهم من bantam-سن دختر به فصل بعدی قرار می گیرند.

اما هاکی است دوباره اتفاق می افتد تحت شرایط مناسب, آیا آن را با بچه ها و یا در سطح NHL.

واضح است که مبارزه فقط مناسب نیست و دیگر هیچ. نه در این دنیای جدید.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما فکر می کنم NHL را ممنوع bare-knuckle مبارزه با توجه به COVID-19? چگونه همه گیر بر دیگر ورزش ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب