هشت NBA بازی که پر خواهد شد رپتورز' حذفی صبر

یک نگاه سریع در هشت بذر بازی رپتورز بازی خواهد کرد قبل از پلی آف NBA شروع:لس آنجلس لیکرزشنبه 8:30 p. m. لیکرز

توسط NASERINEWS در 11 مرداد 1399

یک نگاه سریع در هشت بذر بازی رپتورز بازی خواهد کرد قبل از پلی آف NBA شروع:

  • لس آنجلس لیکرزشنبه 8:30 p. m.

لیکرز ندارد اوری بردلی که تصمیم به نشستن از راه اندازی مجدد و Rajon روندو که شکسته اش انگشت شست راست در اورلاندو است. اما آنها فراموش کرده اند LeBron James و آنتونی دیویس و بهترین رکورد در غرب است. سختی بازی افتتاحیه.

  • میامیشنبه 1:30 بعد از ظهر

خوب تعطیلات بعد از ظهر دوشنبه بازی هرگز یک چیز بد است. گرما و رپتورز همیشه به نظر می رسد به بازی سخت کار کردن-آن-از بازی ها هستند که کم ثمر و پایین رفتن از در اختیار داشتن آخرین و یا دو. هیچ دلیلی برای انتظار می رود که سنت به پایان خنثی سایت.

  • اورلاندوچهارشنبه 8 p. m.

سحر و جادو در مکان هشتم را در شرق و بیشتر علاقه مند به ابتلا به آسیب زدگان شماره 7 بروکلین سپس آنها نگران گرفتار شدن توسط شماره 9 واشنگتن است. در حال حرکت از یک نقطه اجازه می دهد آنها را برای جلوگیری از میلواکی در دور اول.

  • بوستونجمعه 9 بعد از ظهر

ممکن است این بازی که در نهایت تصمیم می گیرد در مسابقه بین رپتورز و سلتیکز برای دومین نقطه در شرق. صفحه اصلی دادگاه به این معنا نیست خیلی افتضاح در این قالب جدید اما آن می تواند به معنای یک تفاوت بزرگ در دور اول رقابت.

  • Memphis, Aug. 9, 2 p. m.

آن را نمی خواهد که تقریبا به همان اندازه آب را به عنوان اصل برنامه ریزی شده خانه-و-خانه سری با گریزلیز اند اما Marc Gasol و جوناس Valanciunas بازی خود تیم برای اولین بار سرگرم کننده خواهد بود. و وجود خواهد داشت throwback کشباف!

  • میلواکی, Aug. 10, 6:30 p. m.

فقط در مورد زمان مناسب در هشت بازی فصل برای کاشت شرق نیروگاهی برای دیدار با. جدول رده بندی خواهد شد به احتمال زیاد تصمیم گرفت با این نقطه, اما به دست آوردن برخی از زنده اینتل در چه تیم های دیگر به نظر می رسد ممکن است که قطعا در دستی بعدا.

  • فیلادلفیا, اوت 12, 6:30 p. m.

رپتورز تبدیل سری خود را با Sixers بهار گذشته زمانی که آنها رفت و با Serge Ibaka و Marc Gasol بازی با هم. با بن سیمونز در حال حاضر یک قدرت رو به جلو است که ممکن است دیگر مورد نیاز است. و رمز و راز از اینکه جوئل Embiid را بازی همیشه سرگرم کننده است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • دنور, Aug. 14 زمان TBD.

آخرین بازی از هر فصل به طور منظم بین دو تیم بتونه کاری خود را برای آنچه که آنها امید دراز حذفی اجرا می شود اغلب رقابت با فهرست اسامی موقت. وجود دارد به احتمال زیاد به یک مقدار عادلانه از "بار مدیریت" در جریان این بازی است.

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن