دویل McManus: به قضاوت آثار فکر می کنم در مورد معنای خود را

واشنگتن — در Gettysburg که خونین ترین و قاطع ترین نبرد جنگ های داخلی رخ داده است کمتر از 1,320 آثار پراکنده در

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

واشنگتن — در Gettysburg که خونین ترین و قاطع ترین نبرد جنگ های داخلی رخ داده است کمتر از 1,320 آثار پراکنده در سراسر نورد پنسیلوانیا چشم انداز است. برخی از تتم اتحادیه ژنرال و مردان; دیگران به یاد داشته باشید Confederates.

یکی به ویژه تند و تلخ: مریلند بنای تاریخی که در لیست هر دو اتحادیه و کنفدراسیون واحد از یک تقسیم دولت است. آن را به تصویر می کشد دو زخمی مردان یکی از هر ارتش propping هر یک از دیگر.

وجود دارد یک مجسمه مؤتلفه ژنرال رابرت E. Lee, نقشه برداری میدان جنگ سوار بر اسب و دیگری اتحادیه فرمانده ژنرال جورج G. مید.

اتحادیه بناهای تاریخی تعداد کسانی که از Confederates فقط به عنوان ارتش خود را در سال 1863.

این یک open-air museum, و آن را برگ شکی نیست که کدام طرف برنده: شمال.

تقریبا 200 کیلومتر به سمت جنوب در Richmond, Va., جنگ داخلی مجسمه ساخته شد برای انتقال یک پیام متفاوت است.

بنای تاریخی خیابان ویرجینیا پایتخت بزرگترین بلوار. تا همین اواخر آن را تحت سلطه قهرمانانه مجسمه لی استون وال جکسون رئیس جمهور کنفدراسیون جفرسون دیویس و دیگران.

آنها مردانی که از جنگ از دست داده اما در بنای تاریخی خیابان آنها به نظر می رسد پیروز.

که نقطه. ریچموند مجسمه ساخته شد بیش از یک نسل پس از جنگ به پایان رسید و پس از سفید segregationists به دست آورد کنترل از ایالات جنوبی.

"پیام (بود) یک پیروزی مورد واژگون شدن از بازسازی و reestablishment سفید برتری" ییل مورخ David W. سوختگي شرح حال از فردریک داگلاس نوشت: هفته گذشته است.

در حال حاضر ریچموند مجسمه در حال پایین آمدن. معترضان سرنگون دیویس در ژوئن 10, شهر برداشته جکسون و فرماندار است که مبارزه در دادگاه به حذف لی.

حذف آنها بسیار دیر شده است. در مقابل لی مجسمه در Gettysburg باید ایستاده باقی می ماند چرا که معنای آن بسیار متفاوت است.

در ریچموند لی به نظر می رسد غالب حضور خود را طراحی شده برای ارعاب. در Gettysburg تعدادشان کمتر توسط فدرال آمريکا و در مورد از دست دادن مهم ترین نبرد زندگی حرفه ای او به نظر می رسد در بیشتر مناسب زمینه — به عنوان تاریخچه و نه اسطوره.

این تمایز نه تنها آنها مجسمه را نشان می دهد اما چه پیامی می رساند.

آثار به جورج واشنگتن و توماس جفرسون جشن عقل خود را در تاسیس جمهوری نه معایب خاص خود را در میان کسانی که عیوب خود را از مالکیت بردگان است. ما افتخار آنها با وجود آن نقص نیست زیرا آنها.

مجسمه کریستف کلمب مطرح یک سوال سخت تر. ما احترام به او را برای خود بی باک مرور و یا این که او باز آمریکا به استعمار اروپا?

خبر خوب در مورد این تابستان تظاهرات این است که آنها ما را مجبور به مقابله با تاریخ ما بیشتر مستقیما — نه صرفا پر داستان نسخه بسیاری از ما دریافت کرده است.

مورد در نقطه: پایگاه ارتش. تا ماه گذشته چگونه بسیاری از ما می دانستند که 10 ارتش آمریکا پایگاه خود در جنوب بودند به نام مؤتلفه افسران که در مبارزه علیه ایالات متحده ؟ نام معمولا با توجه به جلب رضایت سفید سیاستمداران است.

عجیب ترین فورت براگ, N. C., نام Braxton براگ شاید حداقل صالح به طور کلی در لی ، یکی از افسران به نام او را "بی رحمانه و در عین حال بدون شجاعت ... حیله گر و در عین حال بدون استراتژی است." او استعفا داد و کمیسیون خود را پس از از دست دادن نبرد Chattanooga.

وزیر دفاع علامت Esper می گوید که او را باز به تغییرات اما رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده است ارتش پایگاه' نام یک ماده از اصل. تنها اصل درگیر است و خود را بی امان درایو به ناخن خود را محافظه کار پایه با فشار دادن یک فرهنگ جنگ در مقابل سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

رئیس جمهور waded را به نبرد در Mt. Rushmore هفته گذشته شارژ spuriously که معترضان علیه نژاد پرستی "مصمم به پاره کردن هر مجسمه نماد و حافظه از میراث ما است."

این استدلال دارای یک راه طولانی برای رفتن. پس از مرگ جورج فلوید, 22 مؤتلفه مجسمه ها پایین آمده اند — اما 748 هنوز هم ایستاده و با توجه به مرکز قانون فقر جنوب.

بیشتر از موافق با معترضان نه با رئیس جمهور. یک اوکلاهما دانشگاه ایالتی بریتنی نظرسنجی ماه گذشته یافت که اکثریت 52 درصد فکر کنید این مجسمه ها باید پایین آمده — قابل توجه تغییر در افکار عمومی.

این اعتراضات نه تنها آغاز شده مفید مکالمات; آنها به نظر می رسد ساختمان جدید ملی اکثریت در حمایت از تغییر.

کسانی که مؤتلفه ژنرال باید برافراشتند خود را پایه قرار داده و جایی که تعلق دارند: در یک موزه و یا در یک میدان جنگ در یک موقعیت نه افتخار.

دویل McManus می نویسد: برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن