داجرز پارچ جو کلی باعث می شود مطمئن شوید که خیانت Houston Astros برخی از بازپرداخت

جعلی جمعیت و حقه باز سر و صدا بودند قابل تحمل حداقل برای چند بازی. خالی ballparks بیش از حد به دلیل آن بود که

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

جعلی جمعیت و حقه باز سر و صدا بودند قابل تحمل حداقل برای چند بازی. خالی ballparks بیش از حد به دلیل آن بود که ارزش آن به بیس بال عقب در بعضی از فرم به ارائه چند ساعت پس از فرار از یک بیماری همه گیر است که به نظر می رسد به طور فزاینده ای سخت برای فرار از.

هنوز, آن را سخت به طور کامل لذت بردن از این فصل بیس بال شبیه هیچ دیگر است. واقعیت مزاحم را نگه می دارد به خصوص که coronavirus نابسامانی Marlins و نیروهای لیگ اصلی بیس بال به تقلا حتی بیشتر از آنچه موقت کوتاه فصل برای شروع با.

سپس لس آنجلس داجرز مسکن جو کلی در زمان تپه در هوستون و به هر کسی که مراقبت در مورد صداقت از این بازی دلیلی برای تشویق یک بار دیگر.

چند سیار رزین. چند انتخاب کلمات. سپس مد افتاده نیمکت پاکسازی که در آن هیچ مشت پرتاب شد اما تعداد زیادی از قطرات احتمالا اسپری.

و درست زمانی که ما به آن نیاز, یک یادآوری است که حتی در طول یک بیماری همه گیر متقلب نیاز به پرداخت.

البته این بیس بال و یک پرداخت بدترین قیمت ظاهرا خواهد بود کلی خود را. او هشت بازی تعلیق توسط همیشه clueless در کمیسیون راب مانفرد را برای پرتاب در مجاورت چند Astros سه شنبه شب در هوستون.

هیچ معامله بزرگ است. داجرز در حال لود در اغل گاو یا حشم و علاوه بر آن به نظر می رسد کلی نیاز به کار کمی در فرمان خود را زمین.

که آشکار بود پس از fastball که الکس Bregman تا به حال به اردک زیر در ششم زمین باز یافته. و پس از آن وجود دارد curveball که کاملا منحنی به عنوان آن را به رهبری نسبت کارلوس کوریا ،

شاید مانفرد دوست ندارم کلی چسبیده زبان خود را پس از قابل توجه کوریا. یا شاید او قرار داده و با کلمات است که نسبتا آسان به شنیدن به لطف عدم حضور هواداران در دقیقه خدمتکار پارک.

اولین کسی که صدا به طرز مشکوکی مانند Astros مدیر گرد و خاکی بیکر پیشنهاد از ستاره شرق که کلی ممکن است فکر می کنم در مورد بازگشت به تپه با سرعت بیشتری پس از پوشش پایه اول. پس از قابل توجه کوریا کلی قدردانی او در نوسان خود را قبل از اضافه کردن برخی از آنچه ممکن است در نظر گرفتن یک دوره مهرورزی.

برای یک شب حداقل ترین بی معنی فصول منظم حداقل یک کمی از معنی است.

این پیام در یک زمان طولانی بود اما در نهایت آن فرستاده شد: تقلب اگر شما باید ادعا 2017 جهان سری قهرمانان اما در نهایت وجود خواهد داشت یک قیمت پرداخت.

متاسفانه این پیام که از بیس بال بود که تقلب خوب است.

"نبود من بهترین زمین بدیهی است که" کلی گفت. "من حدس می زنم آنها را بیش از حد مهربان برای موبایل و کامپیوتر. آن است که آنچه در آن است."

هیچ کس البته می خواهد برای دیدن Bregman, کوریا و یا هر بازیکن دیگر صدمه دیده است و خبر خوب این است که آنها نمی شد. هیچ کس حتی ضربه که باعث می شود یک سیستم تعلیق برای معادل 22 بازی از فصل کمی مبهم.

به نظر می رسد کلی به عنوان کسی که به تماشای این ویدئو را از او شکستن یک پنجره در خانه اش در یک سیار زمین گاهی اوقات با مبارزات خود را کنترل کنید.

جالب اینجاست که این بیماری همه گیر است که تا حدی به سرزنش برای گرد و غبار تا حتی اتفاق می افتد این سال است. آستروس و داجرز قرار نیست به ملاقات در اصل 2020 برنامه چیزی که ناراحت طفره زن طرفداران بسیار آنها در حال برنامه ریزی برای رفتن به آناهایم و بو تیم زمانی که آنها بازی فرشتگان است.

فقط به عنوان ناراحت کننده بوده است عدم ندامت در بخشی از Astros که ارائه شده half-hearted عذر خواهی در بهار آموزش به صورت یک طرح که برنده آنها یک سری جهانی. در اولین مبارز آنها بعد گفت: آنها با عرض پوزش اگر کسی جرم توسط آنان انجام می شود هر چند که به نظر نمی رسد خیلی متاسفم در مورد هر چیزی.

و در حالی که این طرح هزینه هر دو تیم مدیر و مدیر کل شغل خود این مهم را به همه یادآوری است که بازیکنان بر خلاف Kelly — هرگز پرداخت قیمت در همه.

هیچ تعلیق خوب بدون هیچ چیزی.

قیمت آنها پرداخت می شود سه شنبه شب نبود اما آن چیزی بود. آستروس قرار گرفتند برای متقلب هستند بیکر کردم خوب و طرفداران در همه جا به یاد داشتند که آستروس سزاوار نیست خود را به عنوان جهان.

به کلی — که حتی در سال 2017 Dodgers — اعتباری برای اجازه دادن به آن می میرند تا به سرعت. و او را به یک پت در پشت برای ساخت ما مراقبت حداقل برای یک شب در مورد یک "به طور منظم" فصل است که بسیاری از تیم های ساخت برگشتی که به این معنی هیچ چیز نیست.

در ضمن, پس زمینه, پاک, آن را به همان طبیعی است. جعلی صداهای اما اغلب فقط صدای توپ ضربه دستکش و بت ضربه زدن به توپ.

آنقدر آرام که شما تقریبا می تواند شنیدن صدای زباله می کوبیدن جایی در محل باشگاه وانجمن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب