Dear Abby: در قرنطینه نگرانی در مورد اقامت نزدیک به پسر

عزیز ابی: من شده اند در یک رابطه با دوست پسر من برای کمی بیش از پنج ماه است. ما لذت می برد اما ما هرگز عمیق و

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

عزیز ابی: من شده اند در یک رابطه با دوست پسر من برای کمی بیش از پنج ماه است. ما لذت می برد اما ما هرگز عمیق و معنی دار مکالمات و من احساس می کنم که این تأثیر منفی روابط ما.

به دلیل coronavirus قرنطینه ما نمی توانیم با دیدن هر یک از دیگر از آنجا که ما هنوز هم در ما و زندگی نمی کنند با هم. اگر ما شروع به داشتن مکالمات است که به معنی چیزی است که به هر کدام از ما بیش از تلفن من می ترسم ما شکستن تا قبل از اینکه ما مجاز به دیدن هر یک از دیگر دوباره. لطفا به من برخی از مشاوره. — گیر در قرنطینه

عزیز گیر: شما ممکن است نگران کننده به دلیلی. برای یک لحظه متوقف و از خود بپرسید که چه نوع از مکالمات شما تا به حال با دوست پسر خود را قبل از همه گیر. چقدر عمیق بودند ،

بیان چگونه شما احساس شده است به تازگی, اما اگر شما می توانید سعی کنید به نگه داشتن مکالمات خود خوش بین است. به اشتراک گذاری داستان ها و ویدئوها با او است که شما را به خنده. اگر او می خواهد به بحث در مورد نگرانی های خود را آماده برای گوش دادن اما نمی فشار او را در این جهت است. فضا و تماس های خود را, بنابراین وجود خواهد داشت چیزی تازه به بحث در مورد. و همیشه خود را به پایان چت با گفتن چقدر شما در مورد مراقبت از او را که احتمالا او را به لبخند.

عزیز ابی: من چندین بالغ برادرزاده و خواهرزاده که ناکارآمد تربیت باعث می شود آنها واکنش نشان می دهند بسیار خصمانه و تهاجمی به شیوه ای به هر کسی آنها را درک به عنوان مخالفت با آنها. آنها بطور شفاهی سوء استفاده کسی آنها را به عنوان آنها مخالف است. آنها پس از خود بیگانه خود را پدر و مادر همسر جدید است که آنها دیگر خوش آمدید که در خانه پدر و در هر زمان و به هر دلیل.

من می خواهم به باقی می ماند در نیمه دوستانه با آنها, اما من تمایلی به قبول آنها سوء استفاده کلامی. هیچ راهی وجود دارد این می تواند ثابت است ؟ — فاصله در اوکلاهما

عزیز فاصله: مگر در مواردی که خود را برادرزاده و خواهرزاده مایل به قبول است که آنها مسائل مربوط به مدیریت خشم است که نیاز به پرداختن به این یک مشکل نیست که هر کسی به غیر از مجوز حرفه ای برطرف می کند. اگر یکی از آنها را رها دراز وشدیداللحن شما آرامش اشاره است که شما ترجیح می دهند نه به آزار و پایان گفتگو absenting خودتان. آیا آن را یک بار و تضمین می کنم کلمه منتشر خواهد شد.

عزیز ابی: من در پایان عقل. من دوست دارم شوهرم, اما زمانی که ما شرکت او غالب مکالمه معمولا تکرار همان داستان و بیش از بیش. اگر دوستان و خانواده به او بگویید که آنها شنیده ام داستان قبل از او فقط نادیده سخن گفتن و همچنان ادامه دارد.

او بازنشسته شده است و من متوجه او نمی معاشرت به اندازه کافی. سلامت او بوده است نه بهترین. در پایان شب من فرسوده است. چه می توانم انجام دهم ؟ — درد در میزبانی وب

عزیز درد: که شوهر خود را بازنشسته شده است و جدا شده ممکن است کمک به او مشکل است. به عنوان به زودی آن را به عنوان امکان پذیر است او را تشویق به خارج شدن از خانه و شامل خود را در برخی از فعالیت های جدید که در آن او می تواند خود را استعداد و تجربه خود به خوبی استفاده کنید. ولی اگر تکرار است رفتار جدید این باید بحث با دکتر خود را به طوری که او می تواند ارزیابی شود چرا که این می تواند حاکی از بروز یک بیماری و یا مشکل عصبی.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب