دنور ناگتس' نیکولا Jokic گزارش آزمایش مثبت برای coronavirus

یک فرد با آگاهی از این وضعیت می گوید همه ستاره جلو نیکولا Jokic از دنور ناگتس دارای آزمایش مثبت برای coronavir

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

یک فرد با آگاهی از این وضعیت می گوید همه ستاره جلو نیکولا Jokic از دنور ناگتس دارای آزمایش مثبت برای coronavirus و quarantining در زادگاه خود در صربستان.

Jokic انتظار می رود که در دنور مدتها قبل از تیم برگ برای دیزنی پیچیده برای راه اندازی مجدد از NBA فصل در ماه آینده گفت: کسی که صحبت می کرد به آسوشیتد پرس در خواست نامش فاش نشود روز شنبه چون نه بازیکن و نه تیم اذعان تست مثبت publicly.

ESPN و دنور پست قبلا گزارش شده Jokic مثبت آزمون که در همان روز که دیگر بالا صربی ورزشکار — نواک جوکوویچ, جهان برتر مردان تنیس — نشان داد که او و همسرش تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس.

جوکوویچ و Jokic بودند با هم در یک رویداد در اوایل این ماه, هر چند از آن نمی توان نتیجه گرفت که آن بازی در یک نقش در این تست مثبت یا ورزشکار.

Jokic است که به طور متوسط 20.2 امتیاز و 10.2 ریباند در این فصل برای دنور. تنها چهار بازیکن دیگر — مینه سوتا کارل-آنتونی شهرهای فیلادلفیا Joel Embiid در آتلانتا جان کالینز و میلواکی را Giannis Antetokounmpo — آیا به طور متوسط حداقل 20 امتیاز و 10 ریباند در این فصل است.

زمانی که فصل رزومه ژوئیه 30 در دیزنی ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی ناگتس شروع خواهد شد با یک 43-22 رکورد قرار دادن آنها 1-1/2 بازی پشت سر دوم-محل لس آنجلس کلیپرز و 1-1/2 بازی پیش رو از جایگاه چهارم یوتا در کنفرانس غرب حذفی مسابقه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب