Dear Abby: همخانه مستی دعوا شروع به پوشیدن مستاجر پایین

DEAR ABBY: هم اتاقی من صاحب خانه. دوست دختر خود را و او را دو فرزند هستند در اینجا در تمام طول روز هر روز. من

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

DEAR ABBY: هم اتاقی من صاحب خانه. دوست دختر خود را و او را دو فرزند هستند در اینجا در تمام طول روز هر روز. من خودم اتاق نشیمن و اتاق خواب و ما به اشتراک بگذارید آشپزخانه و حمام.

من تمیز و احترام کنید و سعی کنید به ذهن کسب و کار خود من. مشکل این است که هیچ یک از آنها کار می کنند. نوشیدن آنها را به شدت هر روز و پس از آن فریاد و مبارزه برای ساعت. پس COVID-19 آنها نوشیدن شده اند و حتی بیشتر و مبارزه با به طور مداوم. گاهی اوقات آن را می شود جسمی.

هم اتاقی من است بطور شفاهی سوء استفاده, مست, مادر و دوست دختر خود را تهدید به ترک زمانی که او شروع به سوء استفاده از بچه ها او را نه به دنبال از طریق. من مداخله چند بار به نمایندگی از کودکان وجود دارد اما تنها تا آنجا که من می توانید انجام دهید.

به تازگی آنها بوده ام فریاد در بالای ریه های خود را در مورد من. من از خانه کار می کنند و اغلب مشتریان در گوشی و شنیدن آنها را رها F-bomb پس از F-bomb. من می ترسم رفتار خود را به من از دست دادن کار من است. آنها همچنین تا 2 یا 3 صبح هر شب مبارزه نگه می دارد که من از خواب (حتی با شمع).

من به طور کامل تاکید کرد و شروع به افسرده. من مطمئن هستم که چه باید بکنید. من بودجه محدود به طوری که در حال حرکت دشوار خواهد بود. من تعجب اگر شما هر گونه پیشنهادات خود را بنابراین من می تواند آب و طوفان است. — وضعیت بد در یوتا

عزیز وضعیت بد: این طوفان را در حال رفتن برای پایان دادن به. من احساس می کنم برای کودکانی که نمی محافظت از آنها را از سوء استفاده ، نتیجه این خواهد بود که آنها فکر می کنم آنها سزاوار بدرفتاری آنها دریافت می کنند که ممکن است آنها را برای بقیه زندگی خود را.

من مطمئن هستم که وجود دارد یک راه برای "آب و هوا" طوفان است. چرا که این معتادان قادر به کنترل رفتار خود و در آن مؤثر است راه مشتریان خود را درک شما از آن بهتر خواهد بود به خارج شدن از وجود دارد. اگر ممکن است به زندگی می کنند به طور موقت با یک دوست و یا نسبی تا زمانی که شما پیدا کردن مقرون به صرفه جایگزین چهارم زندگی می کنند. کار خود را ممکن است بر روی آن بستگی دارد.

DEAR ABBY: My daughter-in-law "هانا" گفت: یکی از فرزندان من است که او را ببخشید او ازدواج پسر من است. او نمی داند. آنها هر دو بزرگسالان جوان است.

هانا و مادرش او را تحت فشار قرار دادند برای ازدواج است. او حتی خرید لباس عروسی خود را قبل از او ارائه شده است. پسر من را دوست دارد. او خاص است-نیاز به کاهش ضریب هوشی و ساده لوح.

چه کنم با این اطلاعات ؟ آن را به او صدمه دیده است اما من نمی خواهم او را از هدر رفتن سال به کسی که دوست ندارد او را. او سزاوار بهتر از آن است. — غم انگیز در فلوریدا

عزیز غم انگیز مادر: پسر شما نیاز به دانستن آنچه که هانا گفته شده است و دریافت به عنوان حمایت از خانواده به عنوان امکان پذیر است. من فکر می کنم این اخبار باید از فرد در آنها هانا جلب اعتماد و نه از شما که می تواند به عنوان دخالت. این نیز باید مورد بحث با یک وکیل. من امیدوارم که شما آن را انجام دهد به زودی قبل از کودکان وجود دارد.

DEAR ABBY: در مارس 3, شما در پاسخ به یک بیمار سرطانی در مورد چه چیزی برای گفتن به کسانی که آن را تا سرطان. شما چه توصیه به خوانندگان که دوستان خوب خود را فاش سرطان برای اولین بار ؟ چه می توان گفت که نشان می دهد نگرانی درک و حمایت بودن? — در از دست دادن برای کلمات

عزیز در از دست دادن: من به شما به اشتراک گذاشتن آنچه که من گفته اند که به مردم من در مورد مراقبت از زمانی که گفته خود را تشخیص. من امیدوارم که آن را به شما را راهنمایی خواهد کرد. من به شخص من هستم با عرض پوزش به شنیدن این فرد است که نیاز به مبارزه با آن نبرد که من ذکر او و یا او را در نماز من تا زمانی که بهبودی انجام شده است و ارائه هر چه حمایت عاطفی فرد حاضر به قبول از من. و سپس من به دنبال از طریق.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن